Gå til innhold

Fjering av fregner?


Miss Independent

Anbefalte innlegg

Hei.

Noken som har fjernet fregner i ansiktet?

I form av ansikstbehandling, kremer, peeling, laser o.l? Fortell gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Lipgloss. Ikke prøv å fjerne fregnene. Da vil du se bleik ut, og ansiktet mister sitt særpreg.

Da jeg var i slutten av tenårene hadde jeg også lyst til å fjerne fregnene, men skjønte at jeg så bedre ut med enn uten. Med min lyse hud ville jeg sett veldig bleik ut hvis fregnene ble borte. Det ville også vært en stor jobb å fjerne dem, og muligens ville de ikke bli helt borte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Perelandra skrev:

Enig med Lipgloss. Ikke prøv å fjerne fregnene. Da vil du se bleik ut, og ansiktet mister sitt særpreg.

Da jeg var i slutten av tenårene hadde jeg også lyst til å fjerne fregnene, men skjønte at jeg så bedre ut med enn uten. Med min lyse hud ville jeg sett veldig bleik ut hvis fregnene ble borte. Det ville også vært en stor jobb å fjerne dem, og muligens ville de ikke bli helt borte.

Enig i denne! Har masse fregner selv, ville fjerne de i slutten av tenårene. Ville også ta silikon da. TUSENTAKK til mine eldre venner og familie som ba meg vente til jeg var eldre for å se om jeg fortsatt ønska det da. Når jeg var 22år var drømmen om silikon borte og fregnene satte jeg mer og mer pris på. Nå elsker jeg dem å kunne ikke levd uten. Det samme gjelder de små puppene mine. Jeg har foresten naturlige krøller og naturlig gyldent hår som jeg farger rødrosa. Altså skikkelig gingerkid. Og det, det kan være veldig fint. Det viktigste er at den personen som ser slik ut har litt selvtillit og stolthet. Da kan hvem som helst se vakker ut! 😄 Utstråling er alfa omega 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet fregnene mine før, og sminket meg masse. Nå driter jeg i det. Men har mer farge i huden etter litt kremer og betakaroten og forsiktig med sol så fregnene er ikke så fremtredende som før, de er mer jevnet ut.  

Fra å bruke fulldekkende foundation har jeg kun øyesminke. Bruker bb cream en gang i blant når jeg vil være ekstra fin.  Og den dekker ikke, bare jevner ut bittelitt. Glad jeg ikke har fjernet dem. Men forstår hvis det er plagsomt og har lyst til å tone de litt ned permanent hvis det er fysisk mulig.

Jeg har tatt silikon da. Da var jeg 24 år. Nå er jeg over 30..  Angrer ikke på det overhodet. Isåfall bare at jeg skulle tatt det mye før.

 Skal man gjøre ting med utseende sitt må man være 110 % sikker på det.

Jeg hadde lyst på tatoveringer og piercinger da jeg var tenåring, men nå er jeg glad for at jeg ikke gjorde det. Angrer på at jeg har klippet av det lange fine håret jeg hadde som barn. Og hatt masse rare farger og sveiser. Og skulle ønske jeg var flinkere til å passe på håret mitt da det begynte å bli langt igjen. Savner korsrygglangt hår (nå er det til skuldrene og slitt)...  

Anonymkode: 837df...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville du bleika bort flekkene på en dalmatiner-hund, eller på andre dyr med prikker og striper? Mønsteret er en del av utseendet og særpreget. Sånn er det med mennesker også. Noen er svarte, noen er hvite, og noen er prikkete!

Hilsen Perelanda Fregnefjes.

Edit - Bildet ble tatt i sommer, fregne er bleikere nå på vinteren.
De blir aldri helt borte, men intensiteten varierer med årstidene

2015-07-12 15.00.38fregner.jpg

Endret av Perelandra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...