Gå til innhold

Hundeutstyr fra biltema. Noen med erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tenker å kjøpe sele fra dyrebutikk etterhvert, men så regner som sagt med at biltema funker de første månedene.

 

Anonymkode: 76f5a...d85

Fungerer sikker veldig bra til små hunder og valper tenker jeg, ja, selv om jeg jo ikke har erfaring med det derfra :) 

Anonymkode: 027a8...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ute i dag og kikket. Var ikke så godt utvalg, men kjøpte med meg et teppet til buret, en lenke og en sele i str 2. Aner jo ikke om den passer når jeg får han, men hvis ikke får vi bare kjøpe ny da. Husker ikke hvor fort de vokser, men på dette bildet er han 3 uker. Ganske stor allerede syns jeg så blir jo usikker på om den blir for liten

image.jpeg

Anonymkode: 76f5a...d85

For en nydelig bolle! :hjerter:

Har kjøpt sele på Hööks, kostet rundt 150,- og kan stilles rundt hals og bryst. De har også kobbel, halsbånd, dekken osv til en rimelig penge :)

 

Anonymkode: 6f417...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene fra biltema er helt greie de. Men har de ikke hovedsaklig brystseler? Jeg er ikke så glad i den typen seler fordi de hindrer forbeinsbevegelsene en del. Trixie (merket) har noen billige, justerbare seler som jeg da foretrekker fremfor brystseler.
Snakker om denne typen seler, de kan brukes lenge siden de kan reguleres og koster vel rundt 200,-4011905122311.jpg?width=800&height=600&s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...