Gå til innhold

Jeg savner en kjæreste! (har aldri hatt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner noe jeg aldri har hatt. En kjæreste. Savner ei kvinne som er forelsket i meg for den jeg er. Savner sånn ei å snakke med om de hverdagslige tingene. Savner rett og slett kjæresten.

Boff.. Jeg savner noe jeg aldri har hatt. Et mer passelig ord for savner må være lengter etter.... Jeg sliter! Klarer ikke å slappe av og nyte singeltilværelsen. 

Jeg må innrømme jeg stresser litt. Jeg lengter sånn etter dette her :/

Måtte få det ut - håper noen har noen ord å dele med meg. 

- Mannlig student, 24 år. 

Anonymkode: a90db...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Genevieve skrev:

Du burde prøve det ut, det er veldig fint. 

Takk, 

TS

Anonymkode: a90db...b22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingen gode tips, men du er ikke alene hvis det er noen trøst. Jeg er 35 år og har kun hatt én kjæreste i to år. Du har i hvert fall veldig god tid.

Anonymkode: 34171...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Jeg har heller aldri hatt, men jeg er 17 da. Uansett så føler jeg litt med deg. Jeg tror jeg hadde blitt en ganske fin kjæreste i grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner noe jeg aldri har hatt. En kjæreste. Savner ei kvinne som er forelsket i meg for den jeg er. Savner sånn ei å snakke med om de hverdagslige tingene. Savner rett og slett kjæresten.

- Mannlig student, 24 år. 

Anonymkode: a90db...b22

Har dessverre ikke noen gode råd, annet enn å ikke gi opp, for det kunne vært langt verre, og det kan fortsatt bli det også. Sist gang jeg hadde kjæreste så var du 6-7 år gammel. Jeg ga opp, sluttet å leve, og lot demonene vinne. Jeg vet utmerket godt hvor vanskelig det er, men hold positiviteten oppe, og ikke vær for hard med deg selv. Det er fort gjort å bli revet over ende, og da kan det være vanvittig hardt å komme seg opp igjen. 

"Keep ya head up" - Tupac Shakur.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner noe jeg aldri har hatt. En kjæreste. Savner ei kvinne som er forelsket i meg for den jeg er. Savner sånn ei å snakke med om de hverdagslige tingene. Savner rett og slett kjæresten.

Boff.. Jeg savner noe jeg aldri har hatt. Et mer passelig ord for savner må være lengter etter.... Jeg sliter! Klarer ikke å slappe av og nyte singeltilværelsen. 

Jeg må innrømme jeg stresser litt. Jeg lengter sånn etter dette her :/

Måtte få det ut - håper noen har noen ord å dele med meg. 

- Mannlig student, 24 år. 

Anonymkode: a90db...b22

Du må rett og slett bare bli en player ...selv om du ikke er det av natur. Det er det som skaper attraksjonen til dem i utgangspunktet. Når du har kommet sålangt så kan du slappe mer av å være deg selv igjen. Men er du ikke player så kommer du ikke forbi steg1-2-3.

 

Anonymkode: 1cc83...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og aldri hatt kjæreste, du må slutte å være så:
050fcd2ae67c71138095b04ff54f35dcd8fcf-wm

Endret av herremann
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du treffer ingen du har sansen for der du studerer, da? :)

Bare glem tøyset med å bli noen du ikke er, men ta initiativ når du møter noen du liker. 
Vis at du er interessert. Som kvinne har jeg aldri vært sammen med noen player type,
så du må bare lete på et annet området. Ta kontakt med de du studerer sammen med, 
dra på studentforeninger/klubber etc.

Endret av marleneK92
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også slik. Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 33 (er kvinne). Du er fremdeles ung, så du har god tid på deg til å finne en :) Gjør deg tilgjengelig. Vær aktiv på nettdating, oppsøk sosiale situasjoner, meld deg på kurs og aktiviteter, eller meld deg som frivillig på noe. Jo flere du møter, jo større er sjansen for at du møter Personen I Ditt Liv. 

 

Anonymkode: 0aa78...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips om å ta det rolig og vente i 10 - 20 år høres patetisk ut.

Mannen trenger ikke bare en kvinne til å sosialisere seg med, men også å pule. Man skal ikke undervurdere kjønnsdriften til mange mennesker.

Hvis du verken får utløp for seksuelle behov og/eller noen hjemme til å rakke ned på dine "skarpe" personlige meninger gjennom sosialisering så ender du opp med å bli særere med årene. I arbeidslivet så blir ofte single uten barn sett på som raringer jo eldre de er.

Mitt tips er ikke å vente på drømmeprinsessen. Hun finnes ikke i Norge.

Anonymkode: 56edc...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips om å ta det rolig og vente i 10 - 20 år høres patetisk ut.

Mannen trenger ikke bare en kvinne til å sosialisere seg med, men også å pule. Man skal ikke undervurdere kjønnsdriften til mange mennesker.

Hvis du verken får utløp for seksuelle behov og/eller noen hjemme til å rakke ned på dine "skarpe" personlige meninger gjennom sosialisering så ender du opp med å bli særere med årene. I arbeidslivet så blir ofte single uten barn sett på som raringer jo eldre de er.

Mitt tips er ikke å vente på drømmeprinsessen. Hun finnes ikke i Norge.

Anonymkode: 56edc...f4e

Vel, som råd til TS nytter det hvertfall ikke stresse med det. Det er en fordel å få noen erfaringer tidlig ja, men om man forsøker å presse det frem så er det mange som ikke får det til. 

Anonymkode: d3e8d...90a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips om å ta det rolig og vente i 10 - 20 år høres patetisk ut.

Mannen trenger ikke bare en kvinne til å sosialisere seg med, men også å pule. Man skal ikke undervurdere kjønnsdriften til mange mennesker.

Hvis du verken får utløp for seksuelle behov og/eller noen hjemme til å rakke ned på dine "skarpe" personlige meninger gjennom sosialisering så ender du opp med å bli særere med årene. I arbeidslivet så blir ofte single uten barn sett på som raringer jo eldre de er.

Mitt tips er ikke å vente på drømmeprinsessen. Hun finnes ikke i Norge.

Anonymkode: 56edc...f4e

Trenger for all del ikke å bli en "player" som er foreslått her oppe uansett.. Ingen 
har heler sagt at han skal vente i ti til tjue år så hvor du tok den ifra vet jeg ikke. 
Skal du komme med tips til noen som ønsker det så gjelder det å ikke være så
pessimistisk. Hva vet vel du om drømmedama hans finnes her i Norge eller ikke?

Sist men ikke minst så syns jeg sære mennesker er interessante. Nå kommer det
litt an på hvordan man er sær, men å være spesiell er ingen svakhet, det er en styrke ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tips om å ta det rolig og vente i 10 - 20 år høres patetisk ut.

Mannen trenger ikke bare en kvinne til å sosialisere seg med, men også å pule. Man skal ikke undervurdere kjønnsdriften til mange mennesker.

Hvis du verken får utløp for seksuelle behov og/eller noen hjemme til å rakke ned på dine "skarpe" personlige meninger gjennom sosialisering så ender du opp med å bli særere med årene. I arbeidslivet så blir ofte single uten barn sett på som raringer jo eldre de er.

Mitt tips er ikke å vente på drømmeprinsessen. Hun finnes ikke i Norge.

Anonymkode: 56edc...f4e

Jøsses! 

Håper ikke TS tar dette innlegget seriøst. 

TS. Du må bare gjøre noe med situasjonen. Ta initiativ. Få deg noen smeller i tryne. Såpass må man tåle om man vil noe her i livet. De som tør å gutse er de som kommer noen vei her i livet. 

Anonymkode: fb2b6...9a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jente og fikk meg ikke kjæreste før jeg i en alder av 27 gjorde noe med det. Datet aktivt og traff kanskje et dusin menn før det ble klaff med en av dem.

Litt vanskelig for oss å hjelpe deg med så lite informasjon. Er problemet at du ikke har draget? Hva gjør du på fritiden din? Har du en vennegjeng?

Anonymkode: 7b0cd...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips om å ta det rolig og vente i 10 - 20 år høres patetisk ut.

Anonymkode: 56edc...f4e

Hvor kommer det tipset fra? Ser ikke noe om det i denne tråden i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts, du har jo alle muligheter når du er student !! :jepp:

Det er ikke noen søte jenter i klassen din da? Eller som du har sett på forelesninger? Jeg syns sjenerte gutter kan være søte, særlig når de åpner seg opp for deg på tomannshånd. Jeg foretrekker en mann jeg kan ha dype samtaler med om viktige ting anyday over en partyløve. Begynner tross alt å bli voksen! De fleste jenter jeg kjenner i 20-årene tenker det samme. Jeg syns du skal prøve å bli bedre kjent med en jente du allerede prater litt med på forelesninger/ i klassen o.l. Prøv å ta til motet og inviterer henne ut på noe, om det er for skummelt, spør om hun blir med å pugger til en prøve/eksamen o.l på bibloteket? Da virker det ikke som en date og blir ikke så skummelt kansje. Så kan du invitere til noe mer "date" relatert siden.

Hvor studerer du ?

Hilsen student, 28 :smilyblomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, -Missi- skrev:

Ts, du har jo alle muligheter når du er student !! :jepp:

Det er ikke noen søte jenter i klassen din da? Eller som du har sett på forelesninger? Jeg syns sjenerte gutter kan være søte, særlig når de åpner seg opp for deg på tomannshånd. Jeg foretrekker en mann jeg kan ha dype samtaler med om viktige ting anyday over en partyløve. Begynner tross alt å bli voksen! De fleste jenter jeg kjenner i 20-årene tenker det samme. Jeg syns du skal prøve å bli bedre kjent med en jente du allerede prater litt med på forelesninger/ i klassen o.l. Prøv å ta til motet og inviterer henne ut på noe, om det er for skummelt, spør om hun blir med å pugger til en prøve/eksamen o.l på bibloteket? Da virker det ikke som en date og blir ikke så skummelt kansje. Så kan du invitere til noe mer "date" relatert siden.

Hvor studerer du ?

Hilsen student, 28 :smilyblomst:

Er man sjenert og av den "non" player typen så gir man inntrykk av at man har lav selvtillit og er nok ikke like rett frem.
Når alt avhenger av at mannen skal ta initiativ og risiko så blir det svært vanskelig å komme noen vei i det hele tatt.

Man er faktisk avhengig av at det er en viss gjensidig interesse fra starten av som hjelper litt inntil man kommer så langt.
Det vet vi begge at slike jenter finnes det ikke mange av, og da stiller man med et dårlig utgangspunkt. 

Anonymkode: 1cc83...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, marleneK92 skrev:

 Ingen har heler sagt at han skal vente i ti til tjue år så hvor du tok den ifra vet jeg ikke. 

 

1 time siden, Miklo Velka skrev:

Hvor kommer det tipset fra? Ser ikke noe om det i denne tråden i alle fall.

Det er jo ikke et tids, men dere skjønner hva han/hun mente. Hvis man ikke får til å få seg kjæreste, er det å "ikke stresse" ensbetydende med å vente til livet går en forbi. Hvis man har nådd en viss alder (og SÆRLIG som mann), og det ikke "bare har skjedd", kommer det ikke til å "bare skje" med det første heller.

Anonymkode: d7cce...593

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er jo ikke et tids, men dere skjønner hva han/hun mente. Hvis man ikke får til å få seg kjæreste, er det å "ikke stresse" ensbetydende med å vente til livet går en forbi. Hvis man har nådd en viss alder (og SÆRLIG som mann), og det ikke "bare har skjedd", kommer det ikke til å "bare skje" med det første heller.

Anonymkode: d7cce...593

Livet trenger ikke å gå fordi selv om man ikke stresser. Man kan fint nyte livet på leting. Bare leit på
de stedene man tror drømmedama kan befinne seg. Det kommer ikke "bare til å skje" hva vet vel vi om
grunnen til om TS har fått seg dame eller ikke? kan være flere årsaker til det. Når noen uttrykker et slikt
savn syns jeg man skal være positiv å prøve å hjelpe å har man ikke noe å komme med i forhold til den 
hjelpen eller støtten som trengs så er det ingenting som sier at man  skrive noe :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...