Gå til innhold

Boliglån?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Nå har det seg sånn at leiligheten jeg og samboer plutselig skal selges,å kjæresten vil vi skal kjøpe. Dermed har han ordnet time til oss i banken i morgen.. Ting går veldig fort for seg,å jeg kjenner plutselig at jeg blir litt bekymret.. Hadde litt økonomiproblemer da jeg var yngre,men det har blitt bedre nå når jeg er blitt eldre og litt mer bevisst. Fikk endel varsler om inkasso,men ordnet opp i det med en gang, å sist jeg sjekket hadde jeg ingen betalingsanmerkninger.  Men nå begynner jeg å stresse : kan banken "se" historikken min? Eller hva det heter. Når jeg ikke står oppført med betalingsanmerkninger, har jeg mulighet for å få lån da?  Vi skal jo ta lån sammen, men je har ikke noe egenkapital heller..kun han. Så jeg stresser veldig.  Håper noen kan berolige meg litt!

Anonymkode: 347ea...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor lenge siden det er... 

Banken vil ofte se fjorårets selvangivelse, den viser jo status ved årsskiftet 2014/15 nå. Men vær ikke for bekymret, det viktigste er jo at du har klart å rydde opp, det er faktisk positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det verste du har på deg er noen inkassovarsler som er ordnet opp i, kan du ta det helt med ro. Det registreres ingensteds. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...