Gå til innhold

Jeg har løyet for dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fremstått som singel og fri lenge. Sannheten er den at først for en uke siden så tok vi en pause. Etter mye om og men. Mye vondt. Skulle gjort det lenge før. Men jeg har ikke fått det til - før i dag. Han såret meg for siste gang i natt, og strikken min røk endelig. Jeg har etterlyst den strikken lenge, og trodde aldri jeg kom til å få en god nok grunn til å forlate han. Men i natt røk den faktisk. Og med strikken for alt av siste rest av følelser for fyren jeg har vært med gjennom godt og vondt i fire og et halvt år. 

Jeg har ikke turt å si noe om det. Jeg har skammet meg sånn for at jeg aldri klarte å gå, selv om han såret meg og sviktet meg gang på gang. Alle trådene jeg har opprettet, alle gode råd. Jeg klarte ikke å ta det til meg. Jeg var alt for låst på tanken om å være sammen for alltid at jeg ikke klarte å tenke rasjonelt. Frykten for å være alene i eget selskap ble for stor. Jeg ville heller være i et dårlig forhold enn å ende opp alene. Jeg lagde uendelig mange unnskyldninger for å ikke gjøre det slutt. Selv når han gjorde det slutt satt jeg som et barn rundt bena hans for at han ikke skulle gå. Jeg tryglet og bad han om å bli. Og han ble. Jeg ble glad, men også helt tom. 

For hvem er vel jeg uten han? Identiteten min er "Ida&John". Hvem er vel jeg når han ikke sårer meg? Hvem er vel jeg uten han i livet mitt? Alle planene jeg hadde for fremtiden var han en del av. Hva er vel fremtiden uten han? Jeg vet ikke. Jeg planla det aldri.

Så nå vet dere det, mine kjære venner. Strikken min røk endelig. I natt ble jeg fri. Og jeg aner ikke veien videre. 

Klem A 

Anonymkode: 530df...a67

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvilke tråder har du laget før? Vet ikke hvem du er..

Anonymkode: 01fb8...2d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke tråder har du laget før? Vet ikke hvem du er..

Anonymkode: 01fb8...2d6

jeg har laget maaaaaange.... de som har fulgt meg og kommet med mange råd og virkelig brydd seg vet hvem jeg er :hug:

Anonymkode: 530df...a67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper dere har rett! 

Anonymkode: 530df...a67

Ta en dag av gangen. Etterhvert vil det gå mye bedre,og du vil føle deg fri og lettet! Bare hold ut,du vil vinne på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt. Hva slags råd kan man ha bedt om og hva slags hjelp har man da fått o man har fremstilt seg som singel?

Anonymkode: 9c600...c48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt. Hva slags råd kan man ha bedt om og hva slags hjelp har man da fått o man har fremstilt seg som singel?

Anonymkode: 9c600...c48

rådene kom før det. har over lang tid sutret her inne. en dag sa jeg bare at jeg hadde klart det (men det hadde jeg ikke). følte meg så dum.... 

Anonymkode: 530df...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk skulle skjønne hvem du er på bakgrunn av dette. Det er jo tusenvis som skriver om samlivsproblemene sine her.

Anonymkode: d81b2...f58

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at folk skulle skjønne hvem du er på bakgrunn av dette. Det er jo tusenvis som skriver om samlivsproblemene sine her.

Anonymkode: d81b2...f58

Enig! Har sett lignende tendenser i andre tråder der det virker som alle vet hvem det snakkes om, selv om det kun er en forbokstav eller har blitt beskrevet at en person har vært vanskelig på pm eller whatever.. men KG-miljøet må da være svært og kan umulig være så internt.. Skjønner null og niks!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at folk skulle skjønne hvem du er på bakgrunn av dette. Det er jo tusenvis som skriver om samlivsproblemene sine her.

Anonymkode: d81b2...f58

 

2 minutter siden, Sjay skrev:

Enig! Har sett lignende tendenser i andre tråder der det virker som alle vet hvem det snakkes om, selv om det kun er en forbokstav eller har blitt beskrevet at en person har vært vanskelig på pm eller whatever.. men KG-miljøet må da være svært og kan umulig være så internt.. Skjønner null og niks!

Jeg vet heller ikke hvem dette er, men går det ikke an å la folk få lov til å både forstå og snakke om slikt dersom de virkelig har engasjert seg?

KG-miljøet er mindre enn man skulle tro. I alle fall den lile toppen som utgjør kremen her inne.

Anonymkode: 65a2d...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg vet heller ikke hvem dette er, men går det ikke an å la folk få lov til å både forstå og snakke om slikt dersom de virkelig har engasjert seg?

KG-miljøet er mindre enn man skulle tro. I alle fall den lile toppen som utgjør kremen her inne.

Anonymkode: 65a2d...0f3

Har jeg sagt at folk ikke har lov til det? Svarte på et innlegg om at jeg heller ikke skjønte greia bare. Som en som ikke er del av "kremen" så er det fascinerende at det går an å ha en slik tråd under AB med masse koder i innlegget som mange likevel forstår.
Har ikke jeg lov til å si det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sjay skrev:

Har jeg sagt at folk ikke har lov til det? Svarte på et innlegg om at jeg heller ikke skjønte greia bare. Som en som ikke er del av "kremen" så er det fascinerende at det går an å ha en slik tråd under AB med masse koder i innlegget som mange likevel forstår.
Har ikke jeg lov til å si det?

Klart du har lov. Men det ville være mer nyttig for deg å heller følge med på hva som skjer rundt deg, enn å henge deg opp i det du ikke skjønner, dersom du vil være en av dem som forstår slikt neste gang det skjer. Var det jeg tenkte.

Anonymkode: 65a2d...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg :klem: Har aldri gitt deg råd i noen av trådene dine, men er ganske sikker på at jeg vet hvem du er. Ønsker deg alt godt, og har tro på at det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...