Gå til innhold

Kjøttfri mandag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Mann 42 skrev:

De tre smakene passer så godt sammen. Balanserer hverandre på en utmerket måte, allerede mens man begynner å hakke dem opp.. Så hyggelig at de kan brukes i denne retten også.

MÅ det være cherrytomater, forresten?

Unnskyld formuleringen, her var ment som her i huset, har altså ikke prøvd i lasagnen. Men er ikke verre enn å prøve det ut, godt mulig at det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mann 42 skrev:

Hurra! Enda en genial ting man kan gjøre med bananer. Et par av de andre geniale banantingene er dessverre bannlyst i mitt nye liv fordi de involverte ekstra fett og sukker sammen med bananen. Og steking. Stekte bananer med honning er forsåvidt utrolig godt, men som man kanskje aner, det smeller seg rett på sidebeina. Med et klask.

Her trodde jeg du var i ferd med å fortelle noe helt annet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mann 42 skrev:

Hurra! Enda en genial ting man kan gjøre med bananer. Et par av de andre geniale banantingene er dessverre bannlyst i mitt nye liv fordi de involverte ekstra fett og sukker sammen med bananen. Og steking. Stekte bananer med honning er forsåvidt utrolig godt, men som man kanskje aner, det smeller seg rett på sidebeina. Med et klask.

Bare husk å bestandig ha noen oppkuttede bananer (uten skall!) i fryseren :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mann 42 skrev:

Hmmm. Det tror jeg saktens jeg kunne spise på en mandag. Tror du det vil fungere med ingefær, hvitløk og chili? Eller crasher det med osten?

Vet ikke helt med ingefæren, men hvitløk og chilli går jo til aaaaaalt. 

Skal prøve med fersk ingefær neste gang, i en av de mindre ildfaste-formene. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.2.2016 at 21.48, Fredsmegleren skrev:

Bare husk å bestandig ha noen oppkuttede bananer (uten skall!) i fryseren :opplyser:

Jeg la ned en bunch i går kveld, og jeg har lønnesirup i skapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.2.2016 at 20.11, Egiett skrev:

Unnskyld formuleringen, her var ment som her i huset, har altså ikke prøvd i lasagnen. Men er ikke verre enn å prøve det ut, godt mulig at det funker :)

Ah, takk for svar.. Jeg kunne endt opp med å ødelegge mitt første eksperiment. Ikke at jeg er noe kulinarisk geni, men det er liksom noe med forestillingen om ost og ingefær i samme rett som ikke HELT sitter som det skal. Men hvitløk og chili er adri galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...