Gå til innhold

Typen ga meg et kjærlighetsbrev - hvordan gjengjelde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har avstandforhold. Han var på besøk denne uken, og i anledning valentinsdagen, fikk jeg et smykke og et to sider langt brev der han utbroderte sine følelser og tanker om meg. Det var veldig fint. Har så lyst til å gi han noe liknende tilbake, men er litt redd for at det kan fremstå som herming og lite oppfinnsomt. Tidligere har han fått kort der jeg har listet opp x antall punkter jeg elsker ved ham, og han fikk lapper i adventskalenderen med det samme. Holder dette kanskje? Tips til hva annet jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 5d4f0...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og typen har avstandforhold. Han var på besøk denne uken, og i anledning valentinsdagen, fikk jeg et smykke og et to sider langt brev der han utbroderte sine følelser og tanker om meg. Det var veldig fint. Har så lyst til å gi han noe liknende tilbake, men er litt redd for at det kan fremstå som herming og lite oppfinnsomt. Tidligere har han fått kort der jeg har listet opp x antall punkter jeg elsker ved ham, og han fikk lapper i adventskalenderen med det samme. Holder dette kanskje? Tips til hva annet jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 5d4f0...151

Planlegg en romantisk utflukt sammen med han (telttur el.l).

Har du også fortalt han hva du tenker og føler om han? (Hvis ikke, synes jeg at du bør gjøre det)

Anonymkode: e9f64...6f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, PetterPanne skrev:

Blowjob

 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Planlegg en romantisk utflukt sammen med han (telttur el.l).

Har du også fortalt han hva du tenker og føler om han? (Hvis ikke, synes jeg at du bør gjøre det)

Anonymkode: e9f64...6f8

 

7 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Menn er enkle, men husk nå på å gjengjelde han den 14 mars....

Blow jobs får han stadig vekk, det er ikke noe jeg liker å gjøre og er ikke noe jeg bruker som lokkemiddel, belønning osv. Så det føler jeg blir litt kjedelig. 

Jeg har som sagt listet opp mange ganger hva jeg elsker ved han, men aldri skrevet en lengre tekst om hva jeg føler for han, mine tenker rundt forholdet vårt osv. Spørsmålet er vel først og fremst om det blir "feil" av meg å kopiere hans idé. Tenker da å presisere at jeg er klar over at jeg kopierer, men at jeg vil at han også skal føle seg like bra som jeg gjorde da jeg fikk brevet fra han. 

Anonymkode: 5d4f0...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å gi han noe liknende tilbake, men er litt redd for at det kan fremstå som herming og lite oppfinnsomt. Tidligere har han fått kort der jeg har listet opp x antall punkter jeg elsker ved ham, og han fikk lapper i adventskalenderen med det samme. Holder dette kanskje? Tips til hva annet jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 5d4f0...151

Det virker på meg som dere "spiller hverandre opp" og at han kanskje gav deg noe fint fordi du allerede har gitt ham mye fint.

Hva med å heller fokusere på hvor takknemlig du er for det han gav deg nå, si tydelig fra om det og gjør gjerne noe ekstra for ham - blowjob er bra, selv om det har skjedd ofte før! - så det ikke ender opp med noen konkurranse om gaver og brev? :)

 

Anonymkode: a8471...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker på meg som dere "spiller hverandre opp" og at han kanskje gav deg noe fint fordi du allerede har gitt ham mye fint.

Hva med å heller fokusere på hvor takknemlig du er for det han gav deg nå, si tydelig fra om det og gjør gjerne noe ekstra for ham - blowjob er bra, selv om det har skjedd ofte før! - så det ikke ender opp med noen konkurranse om gaver og brev? :)

 

Anonymkode: a8471...5b4

Det hørtes veldig fornuftig ut! Takk. :)

Anonymkode: 5d4f0...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...