Gå til innhold

Når han skjuler at han er med deg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en fyr i åtte måneder nå. Et forhold er uaktuelt pga ulike ting, men vi koser oss masse sammen. I helgen besøkte jeg han i hjembyen hans. For to dager siden var han ute med noen kompiser og så skulle vi møtes på en restaurant i åttetiden. Da han skulle gå hadde kompisene hans mast om hvorfor han skulle gå og hvem han skulle møte. Da hadde han visst bare bortforklart hele greia og sagt at "det er ikke sikkert det er en jente jeg skal møte da" :sprettoy: 

Jeg forstår at vi ikke trenger å fortelle til andre at vi er mye sammen.. Jeg reagerer bare når han gjør en så stor innsats for å skjule det for kompiser som eksplisitt spør hvem han skal møte. Hva er så forbanna farlig:dry: Hva hadde dere tenkt i denne situasjonen? Overreagerer jeg? :ph34r:

Anonymkode: 20bdc...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis et forhold er uaktuelt og dere bare dater så skjønner jeg at han ikke ønsket å utdype det noe særlig overfor kompisene sine.

Han kunne kanskje sagt noe sånn som at han skulle på date, men det hadde sikkert kommet masse spørsmål fra kompisene som han ikke hadde noe særlig lyst til å snakke om.

Jeg syns ikke du burde legge deg så veldig opp i det, siden dere ikke er kjærester og ikke skal bli det heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Jeg prøver å tenke det selv. Følelsene tar over innimellom. Tar det personlig og føler at han er flau over meg:icon_frown: 

Anonymkode: 20bdc...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser vel visse fordeler i forholdet med deg (jeg gjetter: sex/nærhet/kos), mens det er andre ting han skammer seg over ved det, da. Det kan være alt fra aldersforskjell, utseende, bakgrunn osv osv.

Anonymkode: befaa...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok! Jeg prøver å tenke det selv. Følelsene tar over innimellom. Tar det personlig og føler at han er flau over meg:icon_frown: 

Anonymkode: 20bdc...cf6

Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre i det hele tatt. Kan bare være at han ikke ønsket masse kommentarerer og spørsmål fra kompisene sine. 

Jeg tror neppe han er flau over deg, da ville han vel ikke møtt deg ute, men heller møttes bare hjemme hos han eller hjemme hos deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre i det hele tatt. Kan bare være at han ikke ønsket masse kommentarerer og spørsmål fra kompisene sine. 

Jeg tror neppe han er flau over deg, da ville han vel ikke møtt deg ute, men heller møttes bare hjemme hos han eller hjemme hos deg?

Sant. Vi drar ut og spiser sammen og går på kino osv. Virker i hvert fall ikke som at han er flau over hvordan jeg ser ut! Familien hans og noen av vennene hans vet at vi møtes. Disse kompisene her er felles kjente av oss så han ville vel kanskje unngå spørsmål og snakk:PJaja, får roe ned dramaet mitt, haha.

Anonymkode: 20bdc...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel mest sannsynligvis at folk forventer så jævlig mye så fort man nevner at man skal på date. 

Er bedre å date litt i det skjulte, slik at man unngår hordene som forventer giftemål osv med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så big deal når det har pågått i 8måneder.. Og noen venner og familie faktisk vet områder det. Hadde det vært 2 dager sånt skjønner jeg det. Men etter 8 måneder da.. Selvom dere ikke skal være i et forhold eller at andre har noe med det er det jobbes sært å ikke svare kontant når noen spør. 

Anonymkode: ff675...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...