Gå til innhold

Stille før stormen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i min uke 37, og lille huleboern har vært mer rolig igår og Idag. JO, han rører seg men er mer rolig og ikke de skikkelige bevegelsene (det er såpass at jeg kjenner det godt og ser det) jeg var på sjekk uka som var og alt var fint, så det jeg lurer på er om det her kanskje er noe "stille før stormen"?  Jeg har også fått sove i to netter nå mye mer enn det jeg har klart på 3/4 uker, men vet ikke om det har noe betydning :) 

Anonymkode: 41aef...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min hadde rolige og mer aktive dager innimellom hele veien. Rett før fødselen startet synes jeg derimot han var påfallende aktiv... så helt motsatt her.

Jeg fødte uken før termindato, og vil råde deg til å ikke forvente fødsel før termin egentlig... jeg var innstilt på overtid, og selv om jeg håpet på fødsel før den tid, så ble jeg gledelig overrasket heller enn gal av å vente. Kunne blitt noen lange uker på slutten dersom jeg forventet at fødselen skulle begynne idet jeg var 37 uker på vei.:P

Vær glad for all den tiden babyen er i magen. Den har det veldig godt inni der frem til termindato. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...