Gå til innhold

Nakenbilder


Worcy

Anbefalte innlegg

Hei! Hva syntes dere om nakenbilder til og fra kjæresten? Er det forskjell på om man er i et avstandsforhold eller bor sammen, etc? Del gjerne deres meninger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DON'T DO IT!
Jeg var i et avstandsforhold i 2 år og sendte litt diverse bilder til min type. Trodde jo såklart han var til å stole på, jeg elsket han og han lovet at han selvfølgelig aldri skulle dele disse bildene noen steder. Men så ble det slutt, og han ble plutselig til en skikkelig sinna drittsekk og direkte truet med at han skulle legge ut disse bildene over alt for å ødelegge for meg. Han gjorde helldigvis aldri dette, men jeg gikk i veldig lang tid og var engstelig for at nakenbilder av meg plutselig skulle dukke opp på diverse steder.
Om du likevel velger å gjøre det så ta i hvertfall bilder der ansiktet ditt ikke viser.

Anonymkode: 79bdf...f7a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skjønner dere :- ) Jeg sender av og til til min kjæreste (vært sammen i snart 2år) siden han er i militæret og vi møtes veldig sjeldent, og han er ganske avhengig av seksuelle ting, da. Jeg har aldri med fjeset, og siden jeg sender på snap så vet jeg at han ikke lagrer dem - dessuten viser han meg alltid bilder han tar i milla via mobilen og aldri noe er lagra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte og mottok nakenbilder/film da kjæresten og jeg bodde ulike steder, men da fikk jo jeg også tilsvarende av han... skulle det da bli slutt (og den ene eller andre gjøre noe irrasjonelt med bildene) - vel, da kunne jo den andre i teorien gjøre det samme i retur (hehe). Dessuten klarte jeg alltid å få han til å sende drøyere ting enn jeg sendte, så bare sørg for at det at han sender "sånn og sånn" film/bilde er en betingelse for at du skal sende noe tilsvarende (så får du tolke selv hva du velger å legge i "tilsvarende" - ikke send noe du ikke er komfortabel med). Egentlig tenker jeg vel at en person skal være rimelig skrudd for å dele nakenbilder av en tidligere partner, så jeg var aldri bekymret. Jeg tror knapt jeg hadde delt bilder og film av han selv om han skulle ha gjort det mot meg.

Når det er sagt - noen opplever faktisk at bildene kommer på avveie eller blir delt av den personen man var sammen med. Ting kan skje... noen vil kalle meg for naiv. Men har gått bra så langt da... i dag er vi samboere og har barn sammen. 

Men en frisk bris i et avstandsforhold, det kan sånne bilder absolutt være for de som synes sånt er litt spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri gjort på grunn av sjansen for at de kommer på avveie. Man har jo ikke kontroll på hva som skjer med det man sender fra seg. Plutselig ligger det ute på nettet :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Om du ikke tåler at de bildene kan bli brukt mot deg og at de kan havne på webben til alles beskuelse, så ikke send nakenbilder.

Og igjen:
Forskjellen mellom en tatovering og sende et bilde på nettet, er at tatoveringen kan du fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hummels2 skrev:

Trodde jenter var klar over at gutter deler nudes jeg. Skjer jo hele tiden at gutter står å viser hverandre nudes åpenlyst. Trodde jenter viste det men ikke brydde seg...

Gutter gjør kanskje det. Voksne menn med bittelitt omløp i skallen viser ikke fram nakenbilder av kjæresten sin til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
14 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Regnes ikke menn på 25 som menn sier du? Du får tro hva du vil ;)

Det går fint an å være gutt på noen å sytti år. Ingen automatikk i at fysisk alder og psykisk alder er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å sende bilder og videoer av meg selv, og han det samme. Bruker aldri å ha med ansiktet mitt, da jeg ikke stoler helt på at han ikke viser dette til noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hummels2 skrev:

 

Regnes ikke menn på 25 som menn sier du? Du får tro hva du vil ;)

Nei, ikke hvis man gjør noe sånn. Da er man en umoden guttevalp. Det er tydelig at du holder på sånn, og det er intet mindre enn forkastelig. Jeg hadde knust telefonen din og kuttet all kontakt med deg, om du hadde gjort noe sånn mot meg. For et tillitsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte nakenbilder til eksen. Han sendte av seg til meg også, både med og uten ansikt. Sendte også videoer i en periode. Han jobbet offshore og var 6 uker på og 6 uker av, så var i tiden han var borte at vi utvekslet bilder. Jeg vet med sikkerhet at han slettet mye etter bruddet men tror nok han har noe fortsatt. Jeg har derimot ingen av han fordi PC'en med bilder av han på ble ødelagt og jeg fikk ikke reddet bildene, noe som er ganske trist, de var flotte å se på. 

Angrer ikke på at jeg gjorde det for jeg vet han deler dem ikke med noen. Når forholdet er preget av en del avstand syns jeg nakenbilder og lignende er ok, men man må se det an på personen man er sammen med + lengden på forholdet. Har satt meg en gyllen regel at skal jeg sende nakenbilder som inkluderer ansikt og hele pakka så skal mannen også gjøre det, og helst før jeg sender. Så har jeg den tryggheten iallefall, da vet jeg at vi er "i samme båt". :) 

Anonymkode: a274d...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Jeg sa ikke at jeg gjør sånn. Men det er faktisk veldig vanlig at gutter deler sånne bilder. Jeg har sett alle mine kompisers damer nakne fordi gutter deler. Ikke bare det men har sett en rekke tilfeldige damer fra tilfeldige gutter som briefer bildene i full offentlighet :P

Hvorfor sier du ikke noe til dem? Noen bør jo fortelle dem at det der er skikkelig lavmål. Og alle damer som leser dette; Her ser dere hvordan kjæresten deres muligens holder på. Regn med at alle kompisene hans har sett deg naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mythic skrev:

Hvorfor sier du ikke noe til dem? Noen bør jo fortelle dem at det der er skikkelig lavmål. Og alle damer som leser dette; Her ser dere hvordan kjæresten deres muligens holder på. Regn med at alle kompisene hans har sett deg naken.

Jeg nekter å tro at sympatiske og modne gutter på hvertfall over 25 år viser nakenbilder av kjæresten til kompisene deres. Det er vel bare idioter som gjør slikt.

Anonymkode: fad9d...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

DON'T DO IT!
Jeg var i et avstandsforhold i 2 år og sendte litt diverse bilder til min type. Trodde jo såklart han var til å stole på, jeg elsket han og han lovet at han selvfølgelig aldri skulle dele disse bildene noen steder. Men så ble det slutt, og han ble plutselig til en skikkelig sinna drittsekk og direkte truet med at han skulle legge ut disse bildene over alt for å ødelegge for meg. Han gjorde helldigvis aldri dette, men jeg gikk i veldig lang tid og var engstelig for at nakenbilder av meg plutselig skulle dukke opp på diverse steder.
Om du likevel velger å gjøre det så ta i hvertfall bilder der ansiktet ditt ikke viser.

Anonymkode: 79bdf...f7a

Hvordan vet du at de ikke ble lagt ut på nettet? Har du saumfartet alle verdens servere? :-D

Anonymkode: c59dd...31e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Worcy skrev:

Jepp, skjønner dere :- ) Jeg sender av og til til min kjæreste (vært sammen i snart 2år) siden han er i militæret og vi møtes veldig sjeldent, og han er ganske avhengig av seksuelle ting, da. Jeg har aldri med fjeset, og siden jeg sender på snap så vet jeg at han ikke lagrer dem - dessuten viser han meg alltid bilder han tar i milla via mobilen og aldri noe er lagra :-)

Husk at bilder fra snap kan screenshotes 

Anonymkode: da44e...843

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 2Bhonest
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de ikke ble lagt ut på nettet? Har du saumfartet alle verdens servere? :-D

Anonymkode: c59dd...31e

Finnes servere som gjør dette for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter å tro at sympatiske og modne gutter på hvertfall over 25 år viser nakenbilder av kjæresten til kompisene deres. Det er vel bare idioter som gjør slikt.

Anonymkode: fad9d...fd0

Enig med deg i det, men det finnes mange idioter der ute, uansett alder. Det ser man eksempler på i tråder her inne flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at bilder fra snap kan screenshotes 

Anonymkode: da44e...843

Men det kan man se + at jeg som sagt ofte ser igjennom bildene på mobilen hans sammen med ham, for han vil vise minner osv han har tatt fra sist gang vi møttes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt og totalt feil. Du er klar over at nakenbilder på nett/mobil aldri forsvinner?

Anonymkode: 5c9c6...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...