Gå til innhold

Han sletter meldinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min drev sånn. Shady ting bak ryggen min, slettet mld og logger. Viste seg han hadde kontakt med eks og flere jenter han hadde vært med før. Vær obs iallefall :)

Anonymkode: bf876...d05

Ahaa, ikke bra! Hvordan fortalte du at du hadde lest meldinger og logger?

Anonymkode: 5549f...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være uskyldig. Men stod det noe om hvorfor de skulle møtes?

Og du sier han har slettet meldingene. Vet han at du kan sjekke hans facebook?

Jeg ville kanskje ikke brydd meg om ikke jenta er pen.

Anonymkode: cf83d...4c4

Mange som er utro med burugler. Tilgjengelighet vet du.

Anonymkode: ba026...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så må du slutte å lese meldinger.. Man blir paranoid av det i lengden. Fikk du med deg når de skulle møtes? Jeg hadde enten tatt det opp med han og sagt at en av venninnene dine sa at "hun jenta" har snakket om at hun skal på date med typen din. At du derfor sjekket Facebook for å være sikker på at det ikke stemte og ble overrasket når deg stemte, men trengte tid før du tok det opp med han. 

Hvis ikke hadde jeg ventet til dagen han skulle møte hun, spørre hva har har gjort den dagen og hvis han holder det hemmelig så tar jeg det opp og hadde sikkert blitt drit skuffet.. 

Anonymkode: f9b14...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første så må du slutte å lese meldinger.. Man blir paranoid av det i lengden. Fikk du med deg når de skulle møtes? Jeg hadde enten tatt det opp med han og sagt at en av venninnene dine sa at "hun jenta" har snakket om at hun skal på date med typen din. At du derfor sjekket Facebook for å være sikker på at det ikke stemte og ble overrasket når deg stemte, men trengte tid før du tok det opp med han. 

Hvis ikke hadde jeg ventet til dagen han skulle møte hun, spørre hva har har gjort den dagen og hvis han holder det hemmelig så tar jeg det opp og hadde sikkert blitt drit skuffet.. 

Anonymkode: f9b14...e07

Takk for svar:)

Det var ikke noe bestemt tidspunkt, så har ikke mulighet til å sjekke det ut på den måten. 

Anonymkode: 5549f...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fjompen skrev:

Er det en hobby for deg å sitte på internet og gi råd som ødelegger andres relasjoner?

Prøver du å si at dette er noe jeg gjør ofte? 

 

Det jeg skrev er min ærlige mening om hva jeg mener hun burde gjøre. 

Endret av Solstrålen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som er utro med burugler. Tilgjengelighet vet du.

Anonymkode: ba026...0a0

Ha ha. Da hadde han fått beholde burugla og vært uten meg.

Anonymkode: cf83d...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg spør dere, fordi jeg er utrolig usikker på hva jeg bør gjøre. Jeg har sjekket facebooken til kjæresten min, og der fant jeg meldinger fra en annen jente. Det var han som startet samtalen, og den var i en flørtende tone, ikke noe sexrelatert. Det var tydelig at de kjente hverandre fra tidligere, muligens gått i samme klasse en gang, men han har aldri fortalt om henne. I samtalen avtalte de å møtes. Jeg tenkte at de bare var venner, og reagerte ikke noe særlig på det. Har heller ikke fortalt han at jeg har sett det. MEN nå har han slettet samtalen... Jeg har fortsatt ikke tatt opp dette med han, fordi jeg ikke vil at han skal vite at jeg er "den typen" kjæreste som snoker.... Jeg vet at det er utrolig dårlig gjort å lese andres meldinger. Hva skal jeg gjøre? Jeg tenker på dette hele tiden.

Anonymkode: 5549f...1a8

Jeg ville kvittet meg med en kjæreste som snoket på meldingene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du fått en del tyn for å ha sjekket facebooken hans, så jeg lar være å kommentere det. Når det gjelder det du fant, så syns jeg det er urovekkende. Jeg hadde ikke sett noen annen utvei enn å konfrontere han med det hvis jeg var deg. Sletter man ting, er det som regel for å skjule noe. En flørtende samtale med en venninne han ikke har fortalt deg om, hvor de avtaler å møtes, som deretter slettes er nok til at det blinker rødt for min del. Det kan hende han har ombestemt seg i ettertid, du sier jo at han var full da han kontaktet henne. Føler det "typiske" ved slike hendelser er at man er sint/har en konflikt med partneren sin når man gjør slikt. Hadde dere kranglet?

Anonymkode: 4b1e1...ba6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du fått en del tyn for å ha sjekket facebooken hans, så jeg lar være å kommentere det. Når det gjelder det du fant, så syns jeg det er urovekkende. Jeg hadde ikke sett noen annen utvei enn å konfrontere han med det hvis jeg var deg. Sletter man ting, er det som regel for å skjule noe. En flørtende samtale med en venninne han ikke har fortalt deg om, hvor de avtaler å møtes, som deretter slettes er nok til at det blinker rødt for min del. Det kan hende han har ombestemt seg i ettertid, du sier jo at han var full da han kontaktet henne. Føler det "typiske" ved slike hendelser er at man er sint/har en konflikt med partneren sin når man gjør slikt. Hadde dere kranglet?

Anonymkode: 4b1e1...ba6

Takk for svar:-)

Ja, det er spesielt det at han sletta meldingene som bekymrer meg, fordi om det bare hadde vært noe helt normalt mellom de, kunne han jo bare ha vist meg det. Han vet at jeg ikke er spesielt sjalu av meg, og at jeg ikke ville ha reagert på en samtale med en venninne. Vi hadde ikke kranglet, han var på jobbreise og lå på hotell. 

 

Men jeg er redd han kommer til å bli skikkelig sint om jeg forteller om snokingen. Han er ikke den typen som snoker selv, eller har interesse av det.

Anonymkode: 5549f...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får takke internett for denne nye verden der ingen er til å stole på. Fristelser i kø for svake menn som må se på lettkledde damer hele tiden. Damer får begynne kle på seg og ikke legge ut lettkledde bilder av seg selv på sosiale medier. Kanskje menn da kan bli mer trofaste. Kjenner jeg spyr av blogger, instagram og denne utleveringen av kropper og ansikter fulle av fillere og botox. Ikke bra utvikling til dagens unge. Hvordan blir samfunnet videre tro?

Anonymkode: ff491...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi får takke internett for denne nye verden der ingen er til å stole på. Fristelser i kø for svake menn som må se på lettkledde damer hele tiden. Damer får begynne kle på seg og ikke legge ut lettkledde bilder av seg selv på sosiale medier. Kanskje menn da kan bli mer trofaste. Kjenner jeg spyr av blogger, instagram og denne utleveringen av kropper og ansikter fulle av fillere og botox. Ikke bra utvikling til dagens unge. Hvordan blir samfunnet videre tro?

Anonymkode: ff491...732

For det var ingen som var utro før internett kom:sarkasme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke slette facebookmeldinger helt. De havner i arkivet...

Anonymkode: d7b83...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke slette facebookmeldinger helt. De havner i arkivet...

Anonymkode: d7b83...64d

Tøv. Da må du velge å arkivere de. Å slette meldinger eller samtaler, så fjernes de helt...

 

Det er ganske så kjekt å opprette seg en falsk profil på nettet og legge inn mange sex meldinger til seg selv. Som en honningkrukke som bare venter på om partneren er å snoker.
Hvem er det da som er den store stygge ulven?

Endret av 2Bhonest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sletter facebookmeldinger med gjevne mellomrom. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi jeg tidligere har opplevd at folk har lekt Sherlock Holmes og lest private meldinger. En samtale mellom meg og en venninne er ikke nødvendigvis noe vi har lyst til å dele med andre selv om det ikke nødvendigvis er noe "farlig" at kommer ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så mange hysteriske snokehøner her inne! Jeg blir skremt! Slette meldinger, å giiiiiiiid! Alle sletter vel meldinger i blant? Rydde kalles det. 

Anonymkode: 81f5b...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

(...)

Om din partner kun har slettet den ene meldingen, ville jeg sett på det som suspekt. Og om man møter andre, er det (hvertfall her) vanlig å dele hva vi har gjort i løpet av dagen. Jeg er gjerne så detaljert at jeg kommenterer at jeg møtte en fra VGS og ga vedkommende en klem. "...så dersom det lukter parfyme av meg i dag, så er det derfor" . 

(...)

Anonymkode: 7ff0b...d89

Wow, sånn hadde ikke jeg orket å leve! Hadde en jeg datet/var kjæreste med vært så detaljert ville alarmklokkene mine begynt å ringe. Men så verdsetter jeg også å ha et privatliv selv om man er i et forhold.

TS, han har også slettet en samtale han hadde med eksen som omhandlet praktiske ting. Hadde jeg vært deg ville jeg bare lagt denne ligge. Slik jeg forstår det har de løst snakket om å treffes, det betyr ikke at de faktisk traff hverandre.

Du bør gå noen runder med deg selv og spørre deg selv om hvorfor du valgte å gå gjennom meldingene hans, hvorfor klarer du ikke å stole på kjæresten din, og ikke minst: hva er verst - å leve med usikkerheten rundt denne jenta, eller å fortelle ham hva du gjorde og dermed risikere å miste ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Gosa skrev:

Wow, sånn hadde ikke jeg orket å leve! Hadde en jeg datet/var kjæreste med vært så detaljert ville alarmklokkene mine begynt å ringe. Men så verdsetter jeg også å ha et privatliv selv om man er i et forhold.

TS, han har også slettet en samtale han hadde med eksen som omhandlet praktiske ting. Hadde jeg vært deg ville jeg bare lagt denne ligge. Slik jeg forstår det har de løst snakket om å treffes, det betyr ikke at de faktisk traff hverandre.

Du bør gå noen runder med deg selv og spørre deg selv om hvorfor du valgte å gå gjennom meldingene hans, hvorfor klarer du ikke å stole på kjæresten din, og ikke minst: hva er verst - å leve med usikkerheten rundt denne jenta, eller å fortelle ham hva du gjorde og dermed risikere å miste ham?

Takk for svar:-)

Mhm, tror ikke jeg skal si noe, men er redd jeg ikke greier å styre meg, og ender opp med å snoke mer....... 

Anonymkode: 5549f...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahaa, ikke bra! Hvordan fortalte du at du hadde lest meldinger og logger?

Anonymkode: 5549f...1a8

Fersket han også da jeg så nr til eksen hans i anropsloggen hans da han satt med telefonen. 

Fortalte det rett ut pga et tidligere tilittsbrudd fra hans side i tillegg, så ga jeg faen i hva han tenkte om at jeg hadde sjekket tlf hans. 

Anonymkode: bf876...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi får takke internett for denne nye verden der ingen er til å stole på. Fristelser i kø for svake menn som må se på lettkledde damer hele tiden. Damer får begynne kle på seg og ikke legge ut lettkledde bilder av seg selv på sosiale medier. Kanskje menn da kan bli mer trofaste. Kjenner jeg spyr av blogger, instagram og denne utleveringen av kropper og ansikter fulle av fillere og botox. Ikke bra utvikling til dagens unge. Hvordan blir samfunnet videre tro?

Anonymkode: ff491...732

For det er liksom damenes feil? Menn har tydeligvis ikke fritt valg? Hallo i luken! Ekte mannfolk vil ha sin egen kvinne,respekterer henne, og driver ikke med faenskap som useriøse guttevalper gjør! Og det er uavhengig hvor avkledde damer og tilgjengelighet foran han. For det interesserer han ikke!

Anonymkode: 28f63...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...