Gå til innhold

Hvor mange dager i uken trener du? (i snitt/ca)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

? :)

Jeg selv trener 3/4 ganger i uken. Og det er kun i ukedager da helgen er hviledager for meg.

Anonymkode: c09dc...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6-7 dager i uken. Noen dager trener jeg også to ganger om dagen. Kondisjon på morgenen og styrke på ettermiddagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

I det siste nærmest 0, men tidligere trente jeg mellom 2 og 4 ganger i uken. Er blitt skikkelig lei av treningssenter så fra nå av blir det kun turer til bens og på sykkel for mitt vedkommende. Har ambisjoner om å trene litt styrke hjemme, men det blir vel med tanken, er jeg redd. 

Har klart å gå ned nesten 18 kg det siste året, går masse turer og passer på hva jeg spiser - så stort sett er jeg veldig fornøyd med kroppen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å gå en times tur om dagen, er det trening?

Anonymkode: 22538...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å gå en times tur om dagen, er det trening?

Anonymkode: 22538...f6d

Det vil jeg si det er :) -TS

Anonymkode: c09dc...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

1-2 ganger i uka

Hvordan får dere tid til å trene då mye? :P

For min del så er det faktisk ikke så vanskelig/tidskrevende som det kanskje høres ut som :) Jeg har feks ikke jeg barn, også har jeg en vanlig "9 til 4" jobb, så får alltids tid til å skvise inn en treningsøkt :) Også elsker jeg generellt trening da, så er lett for meg å finne tid, i og med at jeg liker det så godt. 

Men skjønner godt om det kanskje ikke er like lett for alle, finnes nok mange som har en mye mer hektisk hverdag enn meg. 

Endret av willma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener ca hver fjerde-femte dag for å opprettholde sprettrumpa og holde ryggen i orden slik at jeg fungerer i jobben min. Da trener jeg 20min kondisjoner for å varme opp kroppen skikkelig (er en frysepinne), og deretter ca 40-50min styrketrening/uttøying/et par yogaøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten kommentar : det er ikke bra å trene hver dag. Det er like viktig med restitusjon som med trening.

Nok hvile er undervurdert.

Anonymkode: 5ffb0...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier å trene 2-4 ganger i uka, men har vært gjennom en lengre treningspause. Trente her om dagen og var fint det men må innrømme at motivasjonen ikke er på topp for tiden. Har medlemskap to steder, så drar på det andre når jeg trener alene fordi det er mye roligere der. 

Anonymkode: ea52f...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten kommentar : det er ikke bra å trene hver dag. Det er like viktig med restitusjon som med trening.

Nok hvile er undervurdert.

Anonymkode: 5ffb0...f37

Det går helt fint å trene hver dag så lenge man varierer treningen ikke trener de samme muskelgruppene hver dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

3-4 ganger pr uke. Trente 4 dager på rad denne uken og er helt ødelagt. For min del trenger jeg en hviledag mellom hver dag jeg trener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...