Gå til innhold

Hvorfor er du her på kvinneguide forumet?


stemorrollen

Anbefalte innlegg

Det var at jeg googlet og oppdaget etterhvert KG, for det var jo ofte noen her som hadde lurt på det samme :) 

For meg er KG tidsfordriv, underholdning, og kjekt å hjelpe å gi råd der jeg kan :) 

 

 

Anonymkode: 83678...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenge så mye dritt som mulig om brune/svarte.Pakk*s Neg*r ki*se

:ironi:

Anonymkode: 20cb2...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dere at det er nesten mer ignorante, negative mennesker enn smarte, hjelpsomme mennesker? 

Endret av stemorrollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stemorrollen skrev:

Føler dere at det er nesten mer ignorante, negative mennesker er smarte, hjelpsomme mennesker? 

Mye mer ignorante og negative. Ihvertfall på "aktuelle saker og politikk" og "skråblikk og generaliseringer". På de stedene ser det ut som et Ku Klux Klan-møte. Ikke at jeg har vært på et slikt altså.

Anonymkode: 20cb2...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, cheshirecat skrev:

Fordi jeg forsøker å fylle det sorte hullet i sjela mi.

:skratte:  :klem:  Så KG har erstattet religion for deg?  :laugh: (eller var det kjærlighet til seg selv, eller hvordan var det nå igjen ;)  ) 

Kan man se på KG som en kult? :ninja:  Sorte sjelehull skal man ta på alvor.

Eller, det er kult å henge på KG?

Jeg synes KG er ganske harry :ler:  og jeg trives godt her :tronderbart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
1 minutt siden, Zenobia skrev:

:skratte:  :klem:  Så KG har erstattet religion for deg?  :laugh: (eller var det kjærlighet til seg selv, eller hvordan var det nå igjen ;)  ) 

Kan man se på KG som en kult? :ninja:  Sorte sjelehull skal man ta på alvor.

Eller, det er kult å henge på KG?

Jeg synes KG er ganske harry :ler:  og jeg trives godt her :tronderbart: 

Jeg tror de de fleste av oss som henger fast på KG er sosiale dysfunksjonelle avvik. Her kan vi snakke om nære, såre, personlige og alvorlige tema, med totalt fremmede mennesker, som vi aldri trenger å relatere oss til eller bry oss om.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, stemorrollen skrev:

Føler dere at det er nesten mer ignorante, negative mennesker enn smarte, hjelpsomme mennesker? 

Mest ignorante og negative. Har ikke vært borti maken på andre forum eller irl. Heldigvis får en si! Her får jeg stort sett bare piss, sure kommentarer og passet mitt påskrevet så det synger. Folk tillater seg å være usedvanlig ekle med en gang de logger inn på KG. 

Men jeg henger da her fortstatt som et slags tidsfordriv.

Anonymkode: 926b8...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, cheshirecat skrev:

Jeg tror de de fleste av oss som henger fast på KG er sosiale dysfunksjonelle avvik. Her kan vi snakke om nære, såre, personlige og alvorlige tema, med totalt fremmede mennesker, som vi aldri trenger å relatere oss til eller bry oss om.

 

Ser at du følger opp med et seriøst svar. Jeg tolket det første svaret ditt ironisk.

Jeg er nok av dem som aldri ville skrevet om mine nære, såre ting her. En sjelden gang svarer jeg i andres tråder, hvis jeg synes at jeg har noe konstruktivt å bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
29 minutter siden, Zenobia skrev:

Ser at du følger opp med et seriøst svar. Jeg tolket det første svaret ditt ironisk.

Jeg er nok av dem som aldri ville skrevet om mine nære, såre ting her. En sjelden gang svarer jeg i andres tråder, hvis jeg synes at jeg har noe konstruktivt å bidra med.

..og du tok dette som seriøst ..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet nok her etter å ha googlet noe, som så mange andre. Jeg er på et annet forum også, men det er mer for spesielt interesserte. Jeg synes faktisk det er mange hyggelige og oppegående mennesker her inne, men det spørs kanskje på hvilken del av forumet man er. Det er en passe blanding av humor og alvor, synes jeg. Det er mange morsomme tråder her inne, veldig god underholdning, som f.eks. godtesnop-Ronja. 

Morsomt å se hvor forskjellig folk kan lese samme innlegg, vi leser veldig ulike ting mellom linjene tydeligvis! Men det har vel med at vi leser og tolker ting utfra våre egne erfaringer.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Fordi jeg skulle begynne å studere, så jeg tenkte jeg måtte lære meg hvordan normale mennesker oppfører seg. Jeg kom til feil sted for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cheshirecat skrev:

..og du tok dette som seriøst ..??

Ja, så ikke hverken antydning til humor eller ironi-flagg i det siste svaret ditt, så da turte jeg ikke annet. Jeg kunne bli  

tatt for å være respektløs ellers. Men nå er vel dette en avsporing fra tråden :ninja: 

Jeg er forsiktig med å spøke med folk :lillesky:  Det kan fort bli misforståelser. Skulle du trenge videre oppklaring, kan du gjerne sende meg en pm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg liker å komme med råd og dele erfaringer. Spørre om råd og erfaringer. Dele mine meninger og se om andre er enige. Og så er det veldig mye interessant å lese. 

Anonymkode: 1ebc2...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Starta fordi jeg liker å diskutere. Da jeg slutta på Gosupermodel (Ja dødsflaut, jeg vet), så pilte jeg bort hit. Angrer litt i ettertid fordi jeg merker at jeg er her mer enn jeg burde. Når jeg kjeder meg når jeg gjør lekser eller øver til prøve hender det jeg ender opp her... Det er ikke bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mest ignorante og negative. Har ikke vært borti maken på andre forum eller irl. Heldigvis får en si! Her får jeg stort sett bare piss, sure kommentarer og passet mitt påskrevet så det synger. Folk tillater seg å være usedvanlig ekle med en gang de logger inn på KG. 

Men jeg henger da her fortstatt som et slags tidsfordriv.

Anonymkode: 926b8...13f

Jeg tror heller de svarene vi ser her viser hva mennesker ofte tenker inni seg, selv når de viser sympati med deg, Mennesker kan være ganske smålige og kjipe. Inkludert meg selv.

Anonymkode: 231fc...c87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror heller de svarene vi ser her viser hva mennesker ofte tenker inni seg, selv når de viser sympati med deg, Mennesker kan være ganske smålige og kjipe. Inkludert meg selv.

Anonymkode: 231fc...c87

Det er det jeg tenker også! Veldig interessant å se hvordan folk er når du ikke trenger å vise seg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blanding av tidsfordriv + liker å diskutere og reflektere + har små barn så mye hjemme på kveldene. Synes det er mye lærerikt, har nok et aktivt filter hvor jeg bare overser dritten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...