Gå til innhold

Hvorfor er du her på kvinneguide forumet?


stemorrollen

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er ekstremt interessant å høre det folk opplever og mener, uten filter - da de kan være anonyme. 

Jeg liker også veldig godt å hjelpe med råd og slikt, og føler at det er noe jeg er relativt flink til (har hjulpet mange venner, familie og bekjente). 

Men hvorfor startet du er konto? Hvorfor er du på kvinneguide forumet? 

Endret av stemorrollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg ble lek av VGD, VG sitt forum. 

Anonymkode: 94e4a...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet en brukerkonto fordi jeg synes det er interessant å lese andres meninger, innsikter og tanker om forskjellige ting. I tillegg er KG et relativt stor norsk forum med mange interessante brukere.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke får jobb, ufaglært som har vært syk og med lite jobberfaring. KG sine meninger og erfaringer er for det meste på veldig lavt nivå og jeg syns ikke brukerne her er interessante. Prøver man å stille litt mer reflekterende spørsmål blir det med en gang tydelig hvor lite tanke som ligger bak meningene til folk.

For mye drama av ingenting, folk tror på alle trolletrådene, de er naive og stakkarslige. Innimellom er der en person man faktisk kan sympatisere med, eller noen skriver noe jeg ikke visste. Eneste grunnen til at jeg er her er allikevel fordi jeg kjeder vettet av meg.

Anonymkode: 231fc...c87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 jeg ble etter hvert litt lei av diskusjon.no og derfor hoppet jeg over til dette forumet i stedet.

 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her i mange år, under forskjellige nick. Googlet et eller annet, og havnet her inne, det gjør man visst nesten uansett hva man googler...Ble kjent med masse hyggelige folk her,som jeg har kontakt med utenom KG også, hadde dagbok, og var veldig aktiv den første perioden jeg var her. Slettet meg et par ganger, men av en eller annen grunn, så er dette forumet avhengighetsskapende, så jeg kommer alltid tilbake. Nå er jeg her fordi jeg liker å diskutere, og som tidsfordriv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg synes det er interessant å lese ulike synspunkter på sakene/problemene som presenteres.

Fordi jeg opplever jeg noen ganger kan bidra, når jeg leser innlegg som handler om situasjoner jeg kjenner meg igjen i.

Fordi noen av innleggene og kommentarene får meg til å reflektere over mitt eget liv.  Og være takknemlig for det jeg har som fungerer.

(spesielt en tråd som handlet om hva det verste folk hadde opplevd som barn.  Og det var så mye grusomt.  Mine foreldre har i hvert fall alltid vært velmenende.  Selvom det har gått litt galt av og til.  Men for de som har opplevd ondskap fra egne foreldre/familiemedlemmer som små (og voksne for så vidt), herregud.  Fikk så vondt inni meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tilfeldig, men det var en sak som ble diskutert for et par år siden jeg ville følge, så jeg lagde bruker. 

Så har det gått litt opp og ned, det kommer mye an på om det er tema jeg trigger på, og om jeg har tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er som et interaktivt ukeblad. Kommer hit for å fjase og la meg underholde :popcorn:  særlig når det er klesvask på gang(?!) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mythic skrev:

Har vært her i mange år, under forskjellige nick. Googlet et eller annet, og havnet her inne, det gjør man visst nesten uansett hva man googler...Ble kjent med masse hyggelige folk her,som jeg har kontakt med utenom KG også, hadde dagbok, og var veldig aktiv den første perioden jeg var her. Slettet meg et par ganger, men av en eller annen grunn, så er dette forumet avhengighetsskapende, så jeg kommer alltid tilbake. Nå er jeg her fordi jeg liker å diskutere, og som tidsfordriv.

Jeg merker også at jeg blir avhengi! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, stemorrollen skrev:

Jeg merker også at jeg blir avhengi! 🙈

Ja, der ser du! Det kan skje selv den beste... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det startet med at jeg ble forlovet og mannen min ønsket  en tradisjonell bryllup, så jeg opprettet en bruker her. Jeg har fått god hjelp til å takle bryllupsnerver takker være KG. Jeg var innom kg hver dag frem til bryllupet og ble nesten avhengig at jeg fortsatte å være på kg etter bryllupet. Det er 3år siden😊

Det er jo mange interessante tråder her.

Anonymkode: 252ff...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, EvaLena skrev:

Noe må jeg jo drive med når jeg er på jobb :)

Hahaha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-

Fordi jeg føler meg hjemme her :nigo: Nesten ethvert tema og enhver problemstilling har blitt drøftet her på forumet, og man finner alltid noen i samme båt. Jeg føler meg rett og slett mindre unormal av å henge her, KG over terapi anyday :5: :fnise:

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest av alt tidsfordriv egentlig. Men også kjekt å ha hvis det er noe man trenger tips og råd om. Og, det hender jo man "snubler" over trivelige mennesker her inne som man holder kontakten med. Jeg var mer aktiv før, men jeg klarte jeg ikke helt uten KG gitt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...