Gå til innhold

Blir man kåt av kokain?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest førstedamen

Vil si at kokain og ecstasy gjør deg jo på en måte kåt, fordi det løser ut masse kjemikalier i hjernen om noen av de kommer også når du er kåt. Men du får ikke ereksjon hvertfall, ehller motsatt tror jeg. Mange gutter som sliter med å få den opp når de ruser seg. Men man blir jo vill og slikt og da har man jo også litt heftigere sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ecstasy gjør deg euforisk og kåt. Har hørt GHB gjør folk kåte. Sobril av benzoer og valium med et glass vin gjør deg ikke direkte kåt men mye hemninger gir slipp og man kan vel mye lettere bli tent.

Anonymkode: 9be73...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det! Etter to linjer er jeg så kåt at jeg må skifte truse hvert 5. minutt! :P

Fra spøk til revolver, aner ikke, har ikke tenkt å prøve den dritten og finne det ut heller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MDMA, kokain, amfetamin, cannabis, kokain - man blir kåtere av alt sammen, men prestasjonsevnen går ned.

Ecstacy er jo helt herlig mtp dette, inneholder MDMA og amfetamin i kombinasjon. Man blir kosete og kåt.

Anonymkode: 4282d...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MDMA, helt klart. Etter det kommer cannabis etter min mening. Kokain er overrated og dyrt, ikke minst veldig usunt..

Endret av urlm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...