Gå til innhold

Valget mellom 2 dusjsåper. Hvorfor sånn prisforskjell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begge er 500 ml. Ene er Soft style fra Rema, koster 11 kr. Den andre er fra H&M koster 69. Lukter så syyyykt godt. Men så tenker jeg, det er jo bare en såpe. Men jeg elsker lukter. Hvem hadde du valgt? Eneste jeg er litt redd med billigprodukter er at du må bruke mye om gangen, og dermed bruker det opp fort.

Anonymkode: c6529...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde valgt den fra H&M. Kvalitetsmessig tviler jeg på at det er noen særlig forskjell, men jeg er svak for gode lukter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt tatt Rema, med mindre den lukter helt forferdelig. Bruker ikke mye penger på noe jeg kan få billig til ca samme kvalitet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  ville valgt den som lukter best. Jeg elsker shampo/såpe som lukter godt. 

Har for øvrig brukt soft style sin shampo, og brukte like mye/lite som når jeg bruker annen shampo :) og den funker helt fint, så jeg kunne fint fortsatt å brukt den hvis det ikke hadde vært for at jeg ikke liker lukten. 

Anonymkode: 4b7d6...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg  ville valgt den som lukter best. Jeg elsker shampo/såpe som lukter godt. 

Har for øvrig brukt soft style sin shampo, og brukte like mye/lite som når jeg bruker annen shampo :) og den funker helt fint, så jeg kunne fint fortsatt å brukt den hvis det ikke hadde vært for at jeg ikke liker lukten. 

Anonymkode: 4b7d6...276

Ops, så nå at det var dusjsåpe :P men det samme gjelder egentlig der også :P

Anonymkode: 4b7d6...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt begge. Du vasker deg med den fra rema først, så vasker du deg rundt områder der du kjenner lukta best f.eks rundt hals med den andre slik at du bruker lite av denne avslutningsvis. Hvis du vil spare penger slik du sier. 

Anonymkode: 54884...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funnet noe prismessig midt i mellom. Er svak for Nivea, og passer på å fyllemopp lageret når den er på tilbud i ulike varianter. 

Anonymkode: 3c763...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funnet noe prismessig midt i mellom. Er svak for Nivea, og passer på å fyllemopp lageret når den er på tilbud i ulike varianter. 

Anonymkode: 3c763...6c8

"Reklame"

Anonymkode: e42c9...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en test at den fra Rema er like mild mot huden, altså lav PH-verdi. Det samme hadde de dyrere fra Body Shop. Den på HM vet jeg ikke PH-verdien til. Men har du råd er det jo bare å kjøpe hvem du vil. Man trenger jo ikke å bruke så mye såpe av gangen.

Anonymkode: 09aa9...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett nøye på innholdsfortegnelsen, slått opp på ting som hormonsjekken og erdetfarlig, og valgt deretter. Om ingen av dem inneholdt skadelige stoffer, ville jeg prøvd den fra Rema, og sett om den var god nok. Er den ikke det, er det bare 11 kr kastet bort. 

Anonymkode: cac31...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...