Gå til innhold

En syk fetisj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i det siste blitt ganske tissetrengt når jeg har sex og en av de siste gangene samboer og jeg koste oss tisset jeg rett før jeg kom, synes dette var utrolig deilig og han likte det det godt selv. Har nå tisset flere ganger de siste gangene og jeg kommer bedre enn noen gang. Føler allikevel at dette er litt sykt og lurer på om dette er normalt eller om det er noe galt med meg?

Anonymkode: e4b6f...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du squirter nok. Helt normalt for mange. Og delte meninger på om det er urin eller noe annet, forskere har ikke klart å bli enig. Selv går jeg alltid å tisser før sex, og kan squirte 5 minutter etterpå, og gjerne mange ganger ila akten. Og jeg nekter å tro at blæren har fylt seg så kraftig opp igjen på 5 minutter, for det er faktisk umulig. Nyt det, og kos dere! :)

Anonymkode: 3be3d...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du squirter nok. Helt normalt for mange. Og delte meninger på om det er urin eller noe annet, forskere har ikke klart å bli enig. Selv går jeg alltid å tisser før sex, og kan squirte 5 minutter etterpå, og gjerne mange ganger ila akten. Og jeg nekter å tro at blæren har fylt seg så kraftig opp igjen på 5 minutter, for det er faktisk umulig. Nyt det, og kos dere! :)

Anonymkode: 3be3d...ebd

 

59 minutter siden, Coolaid skrev:

Du spruter bare. https://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation

Det er fortsatt diskusjon blandt fagfolk om det er urin som kommer ut eller en annen veske. Samma det vel ? Kos deg !

Nei det er tiss. Pleier å "sprute" av og til men nå tisser jeg, er ekstremt mye som kommer ut og det lukter urin. 

Anonymkode: e4b6f...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei det er tiss. Pleier å "sprute" av og til men nå tisser jeg, er ekstremt mye som kommer ut og det lukter urin. 

Anonymkode: e4b6f...9af

Hvor har du studert og hvor lenge har du vært forsker? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er "sprut" eller tiss, så sier du jo selv at du kommer bedre og bedre av dette. Da skal du helt selvsagt fortsette med dette, og utforske det mer. Sex blir så mye bedre når man finner en man kan slippe seg helt løs med, og det ser det jo ut som om dere har klart. Flott å høre. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, peppermyntete skrev:

Hvor har du studert og hvor lenge har du vært forsker? :)

Har ikke noe med det å gjøre, hun sier jo at hun av og til spruter men at dette er tiss, da vil jeg tro at hun vet og er bevisst på at hun tisser. Som hun også sier i hovedinnlegget. Hun har prøvd å tisse under sex, og likte det.

Anonymkode: fc590...7e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe med det å gjøre, hun sier jo at hun av og til spruter men at dette er tiss, da vil jeg tro at hun vet og er bevisst på at hun tisser. Som hun også sier i hovedinnlegget. Hun har prøvd å tisse under sex, og likte det.

Anonymkode: fc590...7e5

Så ikke at det var samme person, trodde det var en av disse selvutnevnte ekspertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, peppermyntete skrev:

Hvor har du studert og hvor lenge har du vært forsker? :)

Tror du ikke TS er i stand til å avgjøre selv om hun tisser eller squirter? Det er ikke akkurat rocket science å skille mellom de to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som tenner på wetsex. Så lenge du og kjæresten liker det — hva er da problemet? Det skader jo ingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Helt OK! Det er ingenting galt med deg/dere. Ikke den mest vanlige praksisen i det tusen hjem, men ganske utbredt av fetisjer. 
Kos dere! (Kanskje lurt å gå til innkjøp av et "våtlaken".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mann 42 skrev:

Tror du ikke TS er i stand til å avgjøre selv om hun tisser eller squirter? Det er ikke akkurat rocket science å skille mellom de to.

Dette har jeg allerede svart på. Les tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7.2.2016 at 17.02, peppermyntete skrev:

Så ikke at det var samme person, trodde det var en av disse selvutnevnte ekspertene.

Ah, skjønner :)

Anonymkode: fc590...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Ta det helt med ro du, pisseguri. Ikke er det noe galt med det, og ikke er det så veldig unormalt heller. Og dessuten liker jo samboeren din det også, så da er jo alt bare fryd og gammen.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...