Gå til innhold

Brudekjoler i stor størrelse i Oslo/Asker?


Nightigale

Anbefalte innlegg

Jeg bruker normalt sett str 50, og begynner nå smått å se etter brudekjole, selv om vi ikke har satt dato enda :-) 

Syns det er vanskelig å orientere meg om ulike merker og salonger. Har forsøkt å google litt, men ble ikke så mye klokere av det. Så da lurer jeg på om noen her inne har erfaring med dette, og noen råd å gi? :-) Lurer mest på hvilke merker dere anbefaler, og ikke minst: Hvilke brudesalonger i Oslo/Asker er gode på og har utvalg i store størrelser? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest økonomifrue

Brudebutikken på Hamar har ofte et godt utvalg i store størrelser,en det går det jo an å ringe og få vite før du tar turen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, økonomifrue skrev:

Brudebutikken på Hamar har ofte et godt utvalg i store størrelser,en det går det jo an å ringe og få vite før du tar turen 😃

Tusen takk for tips! :) Skal huske det! Men hadde håpet jeg slapp dra til Hamar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg! Jeg har mailet litt rundt for å sjekke og Brudekjolen i Oslo hadde noen inne sa de. Ellers er utvalget i plus size ekstremt dårlig i Norge. Jeg vurderer å dra til utlandet for å kjøpe kjole, for å ha litt annet å velge mellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ejlisothilie skrev:

Jeg er i samme situasjon som deg! Jeg har mailet litt rundt for å sjekke og Brudekjolen i Oslo hadde noen inne sa de. Ellers er utvalget i plus size ekstremt dårlig i Norge. Jeg vurderer å dra til utlandet for å kjøpe kjole, for å ha litt annet å velge mellom..

Da kan vi jo holde hverandre oppdaterte, om en av oss finner et sted hvor de faktisk har noe over normal L-størrelse, så kan vi gi lyd :) You in? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Nightigale skrev:

Da kan vi jo holde hverandre oppdaterte, om en av oss finner et sted hvor de faktisk har noe over normal L-størrelse, så kan vi gi lyd :) You in? :)

I'm in! Så definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christiane i Sandvika. Var der med venninnen min som også skulle ha en litt større kjole enn de gjennomsnittlige. De hadde masse kjoler hun kunne prøve og de bestilte den kjolen hun ville ha i den størrelsen hun trenger. 

Anonymkode: ec966...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudesenteret i Drammen hadde en del da jeg var der for å kjøpe kjole☺️

Anonymkode: c421c...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp forhørt meg rundt i det ganske land på vegne av en venninne! Send meg mailadr din, så skal du få en oversikt av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Christiane i Sandvika. Var der med venninnen min som også skulle ha en litt større kjole enn de gjennomsnittlige. De hadde masse kjoler hun kunne prøve og de bestilte den kjolen hun ville ha i den størrelsen hun trenger. 

Anonymkode: ec966...2a6

Det er ikke så langt unna allfarvei, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xavana skrev:

Jeg har nettopp forhørt meg rundt i det ganske land på vegne av en venninne! Send meg mailadr din, så skal du få en oversikt av meg.

Åh, fantastisk :D Sender deg melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nightigale skrev:

Åh, fantastisk :D Sender deg melding.

Har fått mld. din. skal maile deg litt senere i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 6.2.2016 at 23.33, Nightigale skrev:

Jeg bruker normalt sett str 50, og begynner nå smått å se etter brudekjole, selv om vi ikke har satt dato enda :-) 

Syns det er vanskelig å orientere meg om ulike merker og salonger. Har forsøkt å google litt, men ble ikke så mye klokere av det. Så da lurer jeg på om noen her inne har erfaring med dette, og noen råd å gi? :-) Lurer mest på hvilke merker dere anbefaler, og ikke minst: Hvilke brudesalonger i Oslo/Asker er gode på og har utvalg i store størrelser? :-) 

Min kjole var i 50 og kjøpt hos Ski brudesalong. De hadde mange nydelig kjoler i min størrelse, og suupre jenter! Jeg elsket hele opplevelsen, og jeg gruet meg skikkelig. Nå har jeg solgt kjolen min videre til Brudepikene i Drammen, som skal selge den til neste brud :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...