Gå til innhold

Trenger tips!


Nikoline123

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 15 snart 16 år med ganske dårlig hud.

jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre mot dårlig og rød hud! 

jeg har ikke sånn kjempedårlig hud men det er nok til at jeg føler meg ekkel, skitten og mindre verdt enn andre når jeg tar av meg sminka! 

Jeg har prøvd å gå helt uten Hudsminke i en Og en halv uke uten å se noen forbedringer. 

Jeg tror heller ikke at det kan ha noe å si med kosthold fordi uansett hva jeg spiser så blir det ikke bedre. 

Jeg er også veldig rød i ansiktet der jeg ikke har kviser så da ser det jo bare mye verre ut. 

Jeg kan nesten ikke overnatte med folk lenger, jeg viser meg ikke til noen (ikke engang familien eller min beste venn) uten sminke. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger for jeg klarer ikke å bare vente til det blir bedre :/ 

jeg har prøvd mange kremer, renseprodukter, Sminkefjernere osv.. Men ikkenoe hjelper. 

Jeg er også alltid den som tar bildene eller står bak kameraet hvis venner ect tar bilder. Jeg føler meg bare ekkel og klarer ikke å se på meg selv i speilet uten sminke (nesten ikke med sminke heller) uten å bli kvalm av meg selv! 

Dette ser vel ut som et sånn typisk klageinnlegg, men jeg vet bare rett og slett ikke hva jeg skal gjøre mer! 

Blir kjempeglad for svar! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 6. februar 2016 at 23.15, Nikoline123 skrev:

Jeg er en jente på 15 snart 16 år med ganske dårlig hud.

jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre mot dårlig og rød hud! 

jeg har ikke sånn kjempedårlig hud men det er nok til at jeg føler meg ekkel, skitten og mindre verdt enn andre når jeg tar av meg sminka! 

Jeg har prøvd å gå helt uten Hudsminke i en Og en halv uke uten å se noen forbedringer. 

Jeg tror heller ikke at det kan ha noe å si med kosthold fordi uansett hva jeg spiser så blir det ikke bedre. 

Jeg er også veldig rød i ansiktet der jeg ikke har kviser så da ser det jo bare mye verre ut. 

Jeg kan nesten ikke overnatte med folk lenger, jeg viser meg ikke til noen (ikke engang familien eller min beste venn) uten sminke. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger for jeg klarer ikke å bare vente til det blir bedre :/ 

jeg har prøvd mange kremer, renseprodukter, Sminkefjernere osv.. Men ikkenoe hjelper. 

Jeg er også alltid den som tar bildene eller står bak kameraet hvis venner ect tar bilder. Jeg føler meg bare ekkel og klarer ikke å se på meg selv i speilet uten sminke (nesten ikke med sminke heller) uten å bli kvalm av meg selv! 

Dette ser vel ut som et sånn typisk klageinnlegg, men jeg vet bare rett og slett ikke hva jeg skal gjøre mer! 

Blir kjempeglad for svar! <3

Vil anbefale deg Microsilver produkter. 

Jeg har også prøvd mye forskjellig hudpleie, men opplever at det ofte gjør vondt værre.

Men etter jeg prøvde Microsilver så har huden min blitt mye bedre! 

Info om Microsilver:  Microsilver Plus produktene har en biologisk aktiv overflate med en tredobbel virkning på huden: Microsilver Skin Care angriper mikroorganismene og ødelegger dem. Resultatet er at huden blir finere og mykere. For overanstrengt hud - enten den er stresset, sliten, uren, tørr, ru eller sprukken – uansett alder. Dermatologisk testresultat: 

  •  

Microsilver fjerner skadelige mikroorganismer, som bakterier, virus og sopp som finnes på huden. Irritert hud har de beste vekstbetingelsene for microorganismer. Microsilvers påvirkning går i hovedsak ut på å forstyrre mikroorganismenes stoffskiftefunksjoner og deres cellemembraner. I tillegg blir hudens egen regenereringsprosess aktiv støttet av Microsilver.

 

Jeg kjøpte mine produkter her:

www.staybeautiful.no 

(info er hentet fra nettbutikken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat som å lese om meg selv det du skriver! Jeg slet også masse med kviser og uren hud, selv de områdene på ansiktet jeg ikke hadde kviser var det fortsatt ikke ren fin hud. Jeg ble bare verre og verre, uansett hvor mye penger jeg brukte på hudpleie.. Jeg gikk uten sminke da jeg var på ferie i usa, og måtte bli tatt bilde av med stygg hud selv om jeg ikke ville. Jeg håpte på at huden ville være bedre når jeg kom hjem, men det ble den ikke.. Så det var veldig bortkasta. Jeg vil anbefale å være nøye med hva du spiser (det gir litt effekt, selv om du ikke blir kvisefri.) drikk mye vann, få i deg frukt og grønt og unngå sukker. Skift putetrekk ofte, unngå å ta deg i ansiktet, unngå å få håret i ansiktet, rens huden morgen og kveld og gi den fuktighet (vil anbefale Mary Kay sine produkter. Gikk på dem da kvisene mine begynte å forsvinne, men det fjernet kvisearr godt og gjorde huden jevnere synes jeg.) vask sminkekoster ofte og bruk mineralsminke. Synes bare minerals gir meg fin hud og dekker godt. Behandle huden din bra. Jeg sto hver kveld og klemte og klemte selv om jeg visste det ikke var bra. Jeg var ofte sur og klorte på ting og skrubba huden hardt med vaskekluter osv. Ikke gjør det!! Du må ha tålmodighet. Husk at huden må behandles både innen- og utenfra. Kvisene går nok ikke over av seg selv, jeg ville tatt kontakt med lege/ hudelege. Har ikke prøvd andre medisiner enn Diane P-piller, som tok knekken på mine kviser. Huden min ble sinnsykt mye bedre, gikk på dem i ett år før jeg sluttet. Har gått et halvt år uten nå. Litt kviser har jeg, og jeg må streve med å holde dem i sjakk. Men jeg pleier den så godt jeg kan og håper urenhetene forsvinner med årene. Lykke til!

Anonymkode: abbcb...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...