Gå til innhold

Flaut å være en del av menneskemengden...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så flau på vegne av folk som står i kø og er sultne. Vet ikke hvorfor i det hele tatt. Og av å være menneske når det er tomt i butikken. Fordi folk fråtser. Å være menneske føles mer og mer som å være et dyr:(. Er glad i bekjente, venner og slekt, mens andre kan ligge unna "mitt territorie". Det siste her handlet ikke nødvendigvis om mat, men om at andre skal slutte å stå i veien, eller slutte å eksistere. Og det å tenke på at innvandrere som voldtar, stjeler og lorter til samfunnet får av mine skattepenger er helt tortur å tenke på. (Du som har tenkt å ta i bruk rasismekortet, gå ut av tråden, jeg vet godt at en innvandrer kan være et bra menneske også).

Anonymkode: 2ca60...66e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: d4173...e7e

hm...

Anonymkode: ee61f...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare her er at jeg er enig med alt du skriver :fnise: trodde ingen andre i verden tenkte slikt. Blir flau av å handle matvarer og stå i kø med andre mennesker som står i kassen med litt tomme blikk og fulle handlekurver. Og bekymrer meg ekstremt for utlendingene jeg også. 

Blir også flau av mennesker som danser :laugh: selv om jeg danser på fylla selv. 

Anonymkode: 64f1e...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke de som virkelig trenger hjelp så kommer her. De har ikke råd.

Hadde jeg fått tilbud om 30.000 kroner trygd i mnd i iraq så hadde jeg flyttet ned så fort så mulig.

Norge mangler verdiskapning. Innvandrere har ikke gitt oss noe verdiskapning. Det er roten til problemet.

Vi lever av en pengesekk så kommer til å gå tom en dag når olje ikke er like lønnsomt lengre.

Å jo flere vi må integrere i samfunnet jo fattigere blir vi å jo dårligere velstand får vi.

Vi klarer ikke engang å finne jobb til alle de som bor her. Hvordan skal vi klare å gi innvandrere en verdig tilværelse?

 

det er FAKTA enten du liker det eller ikke.

Anonymkode: 80949...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...