Gå til innhold

Angrepille, stress og forsinket menstruasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok for ganske nøyaktig 3 uker siden en angrepille. Dette var en norlevo innen 72 timer. Jeg skulle ha hatt menstruasjon rundt 1.februar, men har enda ikke fått den. I tillegg har vi hatt 3 fryktelig stressende uker, som endte med et dødsfall i aller nærmeste familie. Så nå er jeg redd for at jeg skal være gravid. Jeg har hatt "mensmurringer" i de to siste ukene. 

Mer det noen med liknende erfaringer? Jrg skal ta en test, jeg har bare ikke hatt mulighet til å få kjøpt en enda.

Anonymkode: 7a7e1...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en ganske høy hormondose så helt vanlig at ting blir litt forskjøvet. Ta en test men mest sannsynlig at det er angrepillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Vanlig bivirkning at mensen blir litt forskjøvet når man tar en angrepille, men er nok lurt å ta en test just in case liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honeyblossom skrev:

Vanlig bivirkning at mensen blir litt forskjøvet når man tar en angrepille, men er nok lurt å ta en test just in case liksom.

 

3 timer siden, visp skrev:

Det er en ganske høy hormondose så helt vanlig at ting blir litt forskjøvet. Ta en test men mest sannsynlig at det er angrepillen.

 

Ååh, da håper jeg at det bare er den. Men vet dere hvor lenge den pleier å bli forskjøvet? Eller hvor lenge den kan bli forskjøvet? Skal få tak i test på mandag!

Anonymkode: 7a7e1...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Tok du den etter EL så funker den ikke.

Jeg tror ganske sikkert jeg tok den før. 

Anonymkode: 7a7e1...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Ååh, da håper jeg at det bare er den. Men vet dere hvor lenge den pleier å bli forskjøvet? Eller hvor lenge den kan bli forskjøvet? Skal få tak i test på mandag!

Anonymkode: 7a7e1...79e

Menneskekroppen er ingen klokke eller elektronisk styrt dings. Den oppfører seg slik det passer den, uten at noen kan forutsi hva som skjer og når menstruasjonen din dukker opp. 

Få tak i en gravitest og sjekk, er du fortsatt usikker kontakter du lege, jo før jo heller. 

Anonymkode: 28fc2...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menneskekroppen er ingen klokke eller elektronisk styrt dings. Den oppfører seg slik det passer den, uten at noen kan forutsi hva som skjer og når menstruasjonen din dukker opp. 

Få tak i en gravitest og sjekk, er du fortsatt usikker kontakter du lege, jo før jo heller. 

Anonymkode: 28fc2...7dd

Det er jeg klar over. Men tenkte å vite hva som er "normalt". Jeg har vært utsatt for mye stress og minimalt med søvn, så vet at dette også kan medføre forsinket menstruasjon, i tillegg til at jeg har gått ned i vekt dmsom følge av påkjenninger. Men ville vite hva som er normalt ved angrepillebruk, kommer såklart til å ta en test.

Anonymkode: 7a7e1...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok angrepille så ble mensen 12 dager forsinket, sikkert en kombinasjon av hormonene i pillen og at jeg var sykt stressa over tanken på at den ikke skulle virke! 

Anonymkode: 359f2...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...