Gå til innhold

Jeg bruker DNB, og ble oppringt av konkurrerende bank som ønsker at jeg skal bytte til dem. Er dette tilfeldig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller prøver noen banker å kapre kunder fra DNB akkurat nå mens flere DNB-kunder er misfornøyde?

Anonymkode: 1b255...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNB er en ignorant Bank som lever så fett at den ikke behøver å bry seg.

De ansatte er roboter og kundene føler seg ikke til mote i møte med DNB-ansatte (ovenfra og ned holdning).

 

Derfor flykter mange kunder til Danske Bank og Skandiabanken.

Anonymkode: 48153...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banker ringer ikke opp kunder som ikke har vært i kontakt med dem. Hvilke opplysninger gav du fra deg? Du har nok snakket med noen andre enn banken! 

Anonymkode: 745ca...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Banker ringer ikke opp kunder som ikke har vært i kontakt med dem. Hvilke opplysninger gav du fra deg? Du har nok snakket med noen andre enn banken! 

Anonymkode: 745ca...d93

Jeg ga ikke fra meg noen opplysninger.

Anonymkode: 1b255...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Banker ringer ikke opp kunder som ikke har vært i kontakt med dem. Hvilke opplysninger gav du fra deg? Du har nok snakket med noen andre enn banken! 

Nå, jeg vet ikke det. Jeg bestilte bilforsikring i en pensjonskasse.  Litt senere ringte de og sa at de drev bank også, og ville ha sparepengene mine..

Anonymkode: 433bb...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig er dette ett svindel forsøk, mener jeg leste nylig om lignende forsøk via mail.
Ikke gi fra deg noen opplysninger og helst bør du legge på med en gang!
Sjekk nummeret, er det norsk nummer kan det være tilknyttet selgere, eller ofte brukt til markedsføring.
Er nummeret legit, så kommer bankens navn opp :)  Om ikke-styr unna.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. februar 2016 at 23.19, AnonymBruker skrev:

De ansatte er roboter

Det er akkurat hva jeg ønsker av en bank! Høy grad av automatisering, slik at jeg kan gjøre ting selv isteden for å ringe banken om alle mulige bagateller. Det er DNB ganske bra, danske bank elendig og skandiabanken ypperlig.

Des færre ansatte des bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...