Gå til innhold

Fortell om din første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jomfru , og er veldig spent på hvordan min første gang blir. Vet ikke hva jeg skal forvente. Holder på med en fyr, så det kan fort skje. 

Anonymkode: 53d94...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1..2..treeeeeeeeeeeeee

 

Der har du perspektivet fra mannfolket

 

Fra ditt perspektiv: Var det alt?

 

Ikke forvent så mye første gangen, det som skjer, skjer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gang var svært lite planlagt. Var en spontan kaffedate som ble til øl på balkongen hans, før det ble til mer øl inne, og plutselig var vi i omfavnelse da. Han tok naturlig styringen, og jeg fulgte på. Hadde jo vært seksuell selv en god stund, jeg slappet av, og dermed var ingen problemer med samleiet/-ene. Var bare veldig godt. Overnattet, og reiste hjem utpå dagen etterpå.

Jeg gav aldri uttrykk for at jeg ikke hadde hatt sex før, og han spurte aldri. Han vet ennå ikke at det var min første gang. Møtes stort sett en gang her og der når vi er i samme by, og har en vennskapelig tone.

Anonymkode: b4cd3...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og satt igjen med en: "var det alt?". Det er ikke i nærheten av så skummelt som jeg trodde det kom til å bli. Jeg møtte han på Tinder, snakket i noen uker, og så inviterte jeg han hjem til meg. Jeg sa aldri jeg var jomfru, og han merket heller ingenting. Bare la han ta styringen, og nyt og slapp av. Mitt tips er å øve mye selv med leketøy eller fingre, da gjør det ikke så vondt. Jeg hadde faktisk ikke vondt i det hele tatt, og nøt det heller. Jeg møtte han på Tinder, snakket i noen uker, og så inviterte jeg han hjem til meg. Jeg sa aldri jeg var jomfru, og han merket heller ingenting. Bare la han ta styringen, og nyt og slapp av. 

Anonymkode: f24a1...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og satt igjen med en: "var det alt?". Det er ikke i nærheten av så skummelt som jeg trodde det kom til å bli. Jeg møtte han på Tinder, snakket i noen uker, og så inviterte jeg han hjem til meg. Jeg sa aldri jeg var jomfru, og han merket heller ingenting. Bare la han ta styringen, og nyt og slapp av. Mitt tips er å øve mye selv med leketøy eller fingre, da gjør det ikke så vondt. Jeg hadde faktisk ikke vondt i det hele tatt, og nøt det heller. Jeg møtte han på Tinder, snakket i noen uker, og så inviterte jeg han hjem til meg. Jeg sa aldri jeg var jomfru, og han merket heller ingenting. Bare la han ta styringen, og nyt og slapp av. 

Anonymkode: f24a1...f56

Jeg har heldigvis ikke sagt til han at jeg er jomfru. Gidder ikke å si det, men er livredd han kommer til å merke det. Haha. Hvis han synes jeg er dårlig eller no. Har efaring med selfpleasure, så har blitt tryggere på meg selv sånn sett. Nervøs!!

TS

Anonymkode: 53d94...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med en hviterussisk prostituert ved navn Oxana på et bordell i Tsjekkia. Hun var søt og snill. 

Anonymkode: eedf6...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så lenge siden. Den natta meg og kjæresten min ble sammen. Det var ikke planlagt, men han lå da over hos meg, også jeg hadde dobbeltseng, så naturlig for vi begge at vi delte den senga. Også lå vi å prata å kyssa, også ble det egentlig bare til at vi hadde sex. Han var dreven, jeg var jomfru. Så jeg viste ikke helt hva jeg skulle gjøre, men han var forståelsesfull og prøvde seg frem og førte ann. Det føltes absolutt ikke feil. Det var bare godt og en nytelse. Glad jeg ventet med å ha sex til jeg fikk meg kjæreste. Så jeg kunne føle meg trygg og at det var litt ekstra liksom. Jeg har veldig dårlig selvbilde, så da føltes det greit at jeg var trygg på han, samtidig som han var dreven.

Anonymkode: 9f8ce...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gang var helt jævlig. 15 år og på besøk med en litt eldre fyr jeg ikke kjente noe særlig. Tok ikke lang tid før han begynte å prøve seg, og selv om jeg sa klart nei mange ganger, endte det med at jeg ble tvunget og gråt gjennom hele akten. Heldigvis har jeg møtt en som har vist meg hvordan sex faktisk kan være, og i dag er det som skjedde den gangen noe jeg ikke tenker særlig mye over. Mitt tips er å prøve å vente til du er helt sikker på personen, og kjenner vedkommende godt nok. 

Anonymkode: 34999...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19 og sånn passe godfull. Det samme var han. Det bare skjedde egentlig, og han ble en trofast FF over flere år. Var ikke vondt i det hele tatt, men så var jeg helt klar for det som skulle skje og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var begge 16 (måtte ta meg selv i hånda for å klare å vente så lenge), ble mye kyssing og kos først, og det gikk for typen i det han trengte inn, så det var det. :P Men han prøvde igjen i det han var klar igjen, det var bittelittegranne vondt med en gang, men så var det bare sykt deilig. Kribler litt når jeg tenker tilbake på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Veldig vondt, var 16 og ble rusha inn i det av typen, var for tidlig.

Endret av Genevieve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville venta litt med det og sett om han er en bra fyr.. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg ville nok fortalt at jeg var jomfru.. Mest sannsynlig kommer han ikke til å merke noe, men det kan hende du blør eller får veldig vondt. De fleste vil jo selvfølgelig da ta det rolig, men det kan være greit å forberede han på det. Han vil nok ta det enda roligere om han vet du er jomfru. 

Min første gang er ingenting å skryte av. Vi var begge fulle og jeg husker omtrent ingenting.. Angret etterpå og spesielt når jeg fikk meg kjæreste 1/2 år etter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år gammel med min første kjæreste på 15. Sneik han inn da min far dro på byen. Husker vi drakk et glass vodka hver først. Jeg sa aldri noe om at jeg var jomfru. Han sa han hadde ligget med over 10, noe jeg skjønte senere at ikke var sant. Det var litt vondt. Som et lite klyp.  Blødde litt. Fattern kom tidligere hjem fra byen enn forventa, så når han kom inn for å sette seg på sengekanten og si natta til lille jenta si var jeg rask med å late som om jeg var fryktelig trøtt. For bak han i klesskapet sto kjæresten min splitter naken å holdt pusten. 😁var greit nervøse da ja. Sneik seg ut vinduet etterpå. Vi var sammen i noen måneder og knulla som noen kaniner (les: han). Var en fin og spennende tid. Ventet 2 år før jeg gjorde det igjen etter vi slo opp. 

Jeg var så ung at huff. Men jeg tok ingen skade av det. Det eneste jeg angrer meg på er hvorfor jeg ikke bare kunne fortelle han at jeg var jomfru. Husker jeg var så redd han skulle skjønne det. Nå aner jeg ikke hvorfor. Hadde vært enda finere tror jeg, om jeg hadde vært ærlig. 

:) lykketil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 19, og det var med den første kjæresten min. Er veldig glad for at jeg ventet til jeg fant en jeg virkelig likte og som også likte meg. Det tok over to måneder før han fikk den skikkelig inn og at det ikke gjorde vondt. Husker første gangen. Var helt forferdelig vondt, og han kom bare halvveis inn. Er utrolig glad for at det ikke var på noe one night stand! Hehe.

Anonymkode: 0d408...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 19, og det var med den første kjæresten min. Er veldig glad for at jeg ventet til jeg fant en jeg virkelig likte og som også likte meg. Det tok over to måneder før han fikk den skikkelig inn og at det ikke gjorde vondt. Husker første gangen. Var helt forferdelig vondt, og han kom bare halvveis inn. Er utrolig glad for at det ikke var på noe one night stand! Hehe.

Anonymkode: 0d408...3e3

Samme her.  18 år og faktisk med min nåværende forlovede. Men det var fordi jeg ikke følte meg klar.  Slet ikke med noe. Kan ikke huske om det gjorde vondt. Men blødde det gjorde jeg. 

Anonymkode: e2d3d...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. februar 2016 at 3.22, Smookiekins skrev:

Jeg ville venta litt med det og sett om han er en bra fyr.. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg ville nok fortalt at jeg var jomfru.. Mest sannsynlig kommer han ikke til å merke noe, men det kan hende du blør eller får veldig vondt. De fleste vil jo selvfølgelig da ta det rolig, men det kan være greit å forberede han på det. Han vil nok ta det enda roligere om han vet du er jomfru. 

Min første gang er ingenting å skryte av. Vi var begge fulle og jeg husker omtrent ingenting.. Angret etterpå og spesielt når jeg fikk meg kjæreste 1/2 år etter! 

Jeg er 19 år.. Har ikke kommet et passende tidspunkt å si det på enda, men får ta det når det kommer. Har ikke så veldig lyst til å si at jeg er jomfru, er faktisk litt flau av det. Selv om jeg er glad jeg venter på det riktige øyeblikket. 

Ts

Anonymkode: bc6b4...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var 15 år, gjorde det med kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i et halvt år. Vi var sammen i 4 år etter det skjedde, først da fant jeg ut at jeg ikke var aseksuell. Skulle ønske jeg ikke hadde sex med han/ikke hadde blitt sammen med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gang var på et toalett på en fest. Var 19. En fyr bar meg plutselig inn der, og låste døren. Jeg gjorde ikke motstand, lot ham få gjøre hva han ville. Venninnen min stod utenfor og hamret på døra, men jeg klarte ikke lage en lyd. Der og da tenkte jeg at jeg bare kunne la ham bruke kroppen min, så jeg slapp å være jomfru lenger. Har angret veldig mye i ettertid, det var jo ikke akkurat frivillig fra min side. 

Anonymkode: 5e9ef...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19 år.. Har ikke kommet et passende tidspunkt å si det på enda, men får ta det når det kommer. Har ikke så veldig lyst til å si at jeg er jomfru, er faktisk litt flau av det. Selv om jeg er glad jeg venter på det riktige øyeblikket. 

Ts

Anonymkode: bc6b4...850

Hadde selv ikke hatt noen sexpartner før jeg ble sammen med kjæresten min. Var ærlig fra første stund at det ville være første gang, og jeg angrer ikke på det. Han synes det er litt spessielt med tanke på at jeg er godt opp i 20 åra og aldri hatt kjærest og sex før. Men jeg trenger ikke å ha flere. Fordi jeg har funnet mannen i mitt liv. Og jeg er glad for at jeg ikke hadde sex frivillig før den tid. Og lot kjæresten min få være den første. Det føltes spessielt for meg. Og jeg var helt trygg på han. Bedre enn fyllesex. Hadde jeg aldri takla. 

Anonymkode: 9f8ce...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 år og det var med kjæresten som var et par år eldre. Han var mer erfaren enn meg. Vi prøvde flere ganger uten å få det til. Det var så utrolig vondt, måtte avbryte hver gang. Føltes som om en kniv prøvde å penetrere meg. Husker det var en frustrerende tid, for jeg ville så gjerne, men klarte det ikke. Trodde det var noe alvorlig galt med med meg. En gang jeg var full, fikk vi det endelig til. Det var veldig vondt til å begynne med, og føltes veldig sårt. Først etter vi hadde gjort det noen ganger (over et par uker), begynte det å føles deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...