Gå til innhold

Når brukere siterer HI med en liten kommentar...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som her klager på svarene man får, bare at det finnes en mer oversiktlig måte å svare på. En måte som ikke irriterer andre brukere såpass at man ikke gidder å svare eller følge med i tråden.  

Anonymkode: a422b...9e5

Du velger selv hvordan du vil svare. Du trenger ikke å følge andres spor. Du er en egen person med egne tanker og meninger.

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er altfor fikkel å redigere det man siterer med den nye editoren så jeg skjønner godt at de lar alt være. I tillegg er det ikke noen enkel måte å få bort sitatet på hvis man først har trykket Svar på innlegget. Selv om man åpner siden på nytt vil fortsatt sitatet være der.

Anonymkode: 15e8e...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er altfor fikkel å redigere det man siterer med den nye editoren så jeg skjønner godt at de lar alt være. I tillegg er det ikke noen enkel måte å få bort sitatet på hvis man først har trykket Svar på innlegget. Selv om man åpner siden på nytt vil fortsatt sitatet være der.

Anonymkode: 15e8e...ffd

Først trykker du svar. Så bare går inn på sitatet og sletter de deler du ikke vil sitere på en helt vanlig måte.Som når du vil slette deler av eget innlegg.

Når du vil slette en hel sitat trykker du bare helt øverst på sitatet to ganger der det står brukernavn eller anonymbruker skrev et par ganger og trykker enter, så forsvinner hele sitatet. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk AB 6d5c7...7e2! Du lærte meg noe nytt :)

Anonymkode: 0787e...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk AB 6d5c7...7e2! Du lærte meg noe nytt :)

Anonymkode: 0787e...b67

Bare hyggelig :)

Anonymkode: 6d5c7...7e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Først trykker du svar. Så bare går inn på sitatet og sletter de deler du ikke vil sitere på en helt vanlig måte.Som når du vil slette deler av eget innlegg.

Når du vil slette en hel sitat trykker du bare helt øverst på sitatet to ganger der det står brukernavn eller anonymbruker skrev et par ganger og trykker enter, så forsvinner hele sitatet.

Det siste virker ikke i det hele tatt i Firefox og det første virker noen ganger og andre ganger herper det sitatboksen.

Anonymkode: 15e8e...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste virker ikke i det hele tatt i Firefox og det første virker noen ganger og andre ganger herper det sitatboksen.

Anonymkode: 15e8e...ffd

Det virker her med Firefox

Anonymkode: 0787e...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste virker ikke i det hele tatt i Firefox og det første virker noen ganger og andre ganger herper det sitatboksen.

Anonymkode: 15e8e...ffd

Da må du melde fra om det i denne tråden for vi ble tipset om det av admin og det funderer hos meg. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste virker ikke i det hele tatt i Firefox og det første virker noen ganger og andre ganger herper det sitatboksen.

Anonymkode: 15e8e...ffd

 

 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med TS her. Det er fryktelig irriterende at folk siterer milelange innlegg, for så å bare svare med en setning eller to. Det blir ekstra ille når mange gjør det, da scroller man seg halvt i hjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå er jeg med. Jeg misforstå ts. Jeg trodde ts mente at h*n ikke likte ikke at vi tok ut deler av et sitat og kommenterte. Jammen daa er jeg enig. Det er slitsom med gjentagelse av hele sitatet. :fnise:

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åååå, nå er jeg med. Jeg misforstå ts. Jeg trodde ts mente at h*n ikke likte ikke at vi tok ut deler av et sitat og kommenterte. Jammen daa er jeg enig. Det er slitsom med gjentagelse av hele sitatet. :fnise:

Anonymkode: 6d5c7...7e2

:helen:

TS

Anonymkode: a422b...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...