Gå til innhold

Når brukere siterer HI med en liten kommentar...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For mange er dette kanskje en bagatell som en kanskje ikke bryr seg om. For meg begynner det å irritere at et hovedinnlegg, gjerne på en A4-side, blir sitert for en setning eller to. 

For dere som gjør det uten å ha skjønt det selv, så er det ikke noe poeng å sitere et hovedinnlegg med en liten setning. Det verste jeg ser er når den FØRSTE som kommenterer hele tråden velger å gjøre det. Det blir fort mye å scrolle nedover for. 

Et spørsmål: Gjør noen av dere dette med vilje, kun for å irritere?? Mange kommer ofte med meningsløse kommentarer etter siteringen, derfor jeg lurer. 

 

 

Anonymkode: a422b...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert fordi man fysisk må slette sitatet om man trykker svar. Nå turde jeg ikke annet i dette tilfellet ;) Men synes det er rarere med de som siterer hele og så ikke skriver noe som helst under. Kanskje de trykket for raskt, men da bør de jo redigere eller skrive ferdig i et nytt innlegg.

Anonymkode: 9fa9c...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mange er dette kanskje en bagatell som en kanskje ikke bryr seg om. For meg begynner det å irritere at et hovedinnlegg, gjerne på en A4-side, blir sitert for en setning eller to. 

For dere som gjør det uten å ha skjønt det selv, så er det ikke noe poeng å sitere et hovedinnlegg med en liten setning. Det verste jeg ser er når den FØRSTE som kommenterer hele tråden velger å gjøre det. Det blir fort mye å scrolle nedover for. 

Et spørsmål: Gjør noen av dere dette med vilje, kun for å irritere?? Mange kommer ofte med meningsløse kommentarer etter siteringen, derfor jeg lurer. 

 

 

Anonymkode: a422b...9e5

Jeg er helt enig, det er sinnsykt irriterende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje fordi mye av HI er bare svada, resten viktigere. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje fordi mye av HI er bare svada, resten viktigere. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Dette skjønte jeg ikke.

Anonymkode: c80bb...6b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke vitsen i å skrive en hel stil bare for å få frem poenget mitt. 

Anonymkode: 19092...a74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke vitsen med å sitere HI i det hele tatt jeg da, om det er en setning eller tjue. Alle skjønner da hvilket innlegg man svarer på med mindre man skal svare på det noen andre har skrevet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke vitsen i å skrive en hel stil bare for å få frem poenget mitt. 

Anonymkode: 19092...a74

Nettopp. Man må jo vise hva man svarer til. Det å trekke ut vise sitat er for å ikke være misvisende. Gjøre det mer forståelig.

Anonymkode: 6d5c7...7e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Det verste jeg ser er når den FØRSTE som kommenterer hele tråden velger å gjøre det.

Anonymkode: a422b...9e5

Enig! :)

Derfor siterer jeg ofte på denne måten (jeg tar bort alt anneti HI  enn det jeg svarer på)

Anonymkode: 0787e...b67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi man fysisk må slette sitatet om man trykker svar. Nå turde jeg ikke annet i dette tilfellet ;) Men synes det er rarere med de som siterer hele og så ikke skriver noe som helst under. Kanskje de trykket for raskt, men da bør de jo redigere eller skrive ferdig i et nytt innlegg.

Anonymkode: 9fa9c...05a

Men dersom du scroller nederst på siden, så er der jo en rute du kan skrive i. Du trenger ikke trykke på "svar" på innlegget. Du kan skrive i boksen helt nederst uten å sitere noen

For den som ikke vet: for å slette det man har sitert trykker man på der det står "Anonymbruker skrev" (for å markere) også trykker man på den knappen på tastaturet det står "DEL" på.

Anonymkode: 520e0...7b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mange er dette kanskje en bagatell som en kanskje ikke bryr seg om. For meg begynner det å irritere at et hovedinnlegg, gjerne på en A4-side, blir sitert for en setning eller to. 

For dere som gjør det uten å ha skjønt det selv, så er det ikke noe poeng å sitere et hovedinnlegg med en liten setning. Det verste jeg ser er når den FØRSTE som kommenterer hele tråden velger å gjøre det. Det blir fort mye å scrolle nedover for. 

Et spørsmål: Gjør noen av dere dette med vilje, kun for å irritere?? Mange kommer ofte med meningsløse kommentarer etter siteringen, derfor jeg lurer. 

Anonymkode: a422b...9e5

Mange er nok enig med deg der.

(Var dette en KOK måte å sitere på?)

Anonymkode: 0787e...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om å fatte seg i korthet? Det er ikke vits å skrive lange avhandlinger som nesten ingen orker å lese om man klarer å få frem poenget sitt i et kortere innlegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Salka skrev:

Har du ikke hørt om å fatte seg i korthet? Det er ikke vits å skrive lange avhandlinger som nesten ingen orker å lese om man klarer å få frem poenget sitt i et kortere innlegg. 

Men uansett lengde på HI, så er det veldig kjedelig når halve tråden inneholder mange sitater av hovedinnlegget... Så lenge det ikke er sitert noe i en kommentar, ser man jo klart at det er svar til HI. 

Anonymkode: a422b...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men uansett lengde på HI, så er det veldig kjedelig når halve tråden inneholder mange sitater av hovedinnlegget... Så lenge det ikke er sitert noe i en kommentar, ser man jo klart at det er svar til HI. 

Anonymkode: a422b...9e5

Skjønner ikke hva du mener. Sitat i kommentar eller ikke...det er klart at alle svar i tråden er svar til HI.

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Salka skrev:

Har du ikke hørt om å fatte seg i korthet? Det er ikke vits å skrive lange avhandlinger som nesten ingen orker å lese om man klarer å få frem poenget sitt i et kortere innlegg. 

Tror ikke du forstår hva ts mener.

Anonymkode: c80bb...6b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mange er dette kanskje en bagatell som en kanskje ikke bryr seg om. For meg begynner det å irritere at et hovedinnlegg, gjerne på en A4-side, blir sitert for en setning eller to. 

For dere som gjør det uten å ha skjønt det selv, så er det ikke noe poeng å sitere et hovedinnlegg med en liten setning. Det verste jeg ser er når den FØRSTE som kommenterer hele tråden velger å gjøre det. Det blir fort mye å scrolle nedover for. 

Et spørsmål: Gjør noen av dere dette med vilje, kun for å irritere?? Mange kommer ofte med meningsløse kommentarer etter siteringen, derfor jeg lurer. 

 

 

Anonymkode: a422b...9e5

Forstår deg godt jeg.

Anonymkode: 2b4df...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes man skal være glad for å få svar jeg. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen var det en som startet tråd med påstander om at vi ikke svarte tråder. Nå er det en som ikke er fornøyd med svarene h*n får. Ikke fornøyd uansett hva vi gjør. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Her om dagen var det en som startet tråd med påstander om at vi ikke svarte tråder. Nå er det en som ikke er fornøyd med svarene h*n får. Ikke fornøyd uansett hva vi gjør. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Ingen som her klager på svarene man får, bare at det finnes en mer oversiktlig måte å svare på. En måte som ikke irriterer andre brukere såpass at man ikke gidder å svare eller følge med i tråden.  

Anonymkode: a422b...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som her klager på svarene man får, bare at det finnes en mer oversiktlig måte å svare på. En måte som ikke irriterer andre brukere såpass at man ikke gidder å svare eller følge med i tråden.  

Anonymkode: a422b...9e5

Du velger da selv hva du vil svare på. Hva du lar deg irritere over kontrollerer du selv for det har nemlig ikke jeg opplevd. 

Anonymkode: 6d5c7...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...