Gå til innhold

Brud pissur forde forlover må ta hensyn til svangerskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Keiserensnyeklær

Det jeg tenker er at den kommende bruden er stressa og dessverre lot dette gå utover deg. Har hun barn selv? Evt vet om hun ønsker seg eller i det hele tatt kan få barn? Hvis det med barn på en eller annen måte er sårt for henne, så kanskje det rett og slett er vondt for henne at du er gravid? Ellers, så er det kanskje bare det at hun helst ønsker at alt som gjelder bryllupet skal gå på skinner, og at din graviditet bare er en "hindring"/ hun glemmer å ta hensyn til deg pga alt hun tenker på som skal være på stell. Jeg skjønner veldig godt at du er såret.  Likevel tror jeg det er lurt å gi henne litt slingringsmonn og være mest mulig løsningsorientert. Tenk heller på alle egenskaper du liker ved henne, og forsøk som best er å forsikre henne om at ting kommer til å ordne seg. Så får du nok tilbake en roligere og mindre frekk venninne når bryllupet er overstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 9.2.2016 at 19.17, AnonymBruker skrev:

Jaja,sa brura....

hvor gammel er denne brura?! Jizzez.

 Mulig de på Tusenfryd uansett kommer til å stoppe deg hvis du skal gå høygravid på en karusell. Synes jeg ser det. Men hvorfor vet bruden at dere skal til Tusenfryd? Er det ikke slik at utdrikningslag er en overraskelse? 

Du kan si at du blir med i karusell høygravid, og så når dere er der er du ikke i form og kan ikke opp i karusell. Eller du blir stanset. Eller bare overhøre henne. Det er fint av deg at du foreslo at hun kunne ha en i bakhånd, men jeg tenker hun bøøøøør forstå at dersom det skjer noe er det vanskelig for deg å stille. Du kan heller spørre henne hva hun tenker hva hun skal gjøre dersom du ikke kan stille enten pga helse eller at du rett og slett nedkommer? 

 

 Det der at hun sa at du en gang sa at du ikke ønsket barn er bare teit. Det er menneskelig å endre mening, og i tenåra er man veldig tenåring og meningene fra den gangen kan man bare himle i øynene senere. Kjempe flott at du ville ha barn. Det er det mest fantastiske som er. Hilsen en med tre mnd gammel baby hjemme. ;)

Anonymkode: fae58...ac1

Jeg har på ingen måte intensjoner om å prøve å kjøre karuseller nå når jeg er gravid. Vi er begge 29 år, og hun har planlagt sitt eget utdrikningslag i flere år. Hun har en tendens til å være litt som en tenåring, og er veldig bestemt på det å holde seg ungdommelig og vil helst ikke bli kjedelig voksen som hun sier, men jeg mener hun holder mer fast på det negative med å ikke bli voksen, nemlig umoden og litt respektløs. Hun har og av og til prøvd å kontrollere meg, og når hun ikke klarer dette så blir hun sur og hører ikke fra seg på ukesvis. Hun holder i mot meg at jeg venter barn, og for å være ærlig så vet jeg ikke hvordan vennskapet blir etter jeg har fått barn. Når jeg sa at jeg var gravid, så spurte hun hvordan jeg kunne gjøre det, og at jeg byttet ut henne med baby. Hun sender meg konstant linker til artikler om barnedød, revning og komplikasjoner ved fødsel, og skrivet ting som "uff dette er ekkelt, men skjer sikkert ikke med deg da". Og linker om hvor lykkelige barnløse er, og legger ut bilder på instagram om lykke som barnløs osv. Jeg føler dette er rettet mot meg, og at hun mener jeg har sviktet henne som venn. Je snakker aldri på min graviditet når jeg er med henne, nevner ikke plager eller noe, det er kunn dette med at jeg ikke kan kjøre karuseller og kan være at jeg faktisk har født like før bryllupet. Jeg kan jo ikke holde meg barnløs for alltid heller bare for henne. Hun har mange venner, men ingen som er veldig nære, uten om meg. Jeg kan jo ikke helt dumpe henne heller. Jeg prøver alltid å være en god venninne og hører på henne når hun har problemer og støtter henne. Jeg syne sog litt synd på henne, og nå virker det som om jeg svartmaler henne, men vi har det jo veldig gøy og når vi møtes! Jeg håper jo det går seg til, hun ble jo og veldig sur når jeg møtte min mann og vi dro på ferietur sammen, for var kun henne jeg kunne dra på ferie med, det har roet seg etter hun fikk seg kjæreste. Så jeg krysser fingrenen.

 

Anonymkode: dd90c...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt invitert til dette, hadde jeg sittet på en benk sammen med deg ts og sett på de andre kjøre karuseller. Jeg takler ikke slikt, gravid eller ikke... 

At hun blir sur for at det er oddetall kunne ha skjedd uansett ved sykdom av en gjest. Uansett, hun virker veldig egoistisk som person, som blir sur for at du i det hele tatt fikk deg kjæreste. Som du sier, så roet det seg når hun selv fikk en. Min tanke er da at dette ikke går over før hun selv er gravid og handler ikke om deg din rolle som forlover. 

Anonymkode: f7d63...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke ta karuseller når man er gravid uansett. Har sett sånne skilt på karuseller. Og dessuten så vil jo magen din være for stor til at du kan være med, dvs at du kan ikke bruke beltet/festet som de bruker på de fleste karuseller. Har selv vært på tusenfryd og det var gledeshyl og fart fra vi kom inn til vi gikk.

Jeg synes bruden virker temmelig selvopptatt som ikke kan ta litt hensyn til deg som er gravid. Klart det skal være hennes dag, men jeg mener at hun kan ta hensyn til deg pga din "tilstand" på det aktuelle tidspunktet.

Jeg hadde vært så kynisk og sagt det at hvis hun skal være så smålig og bli sur pga at du er gravid og må ta hensyn til ditt ufødte barn, så kan hun finne seg en annen forlover og så hadde rett og slett vennskapet fått seg en real støyt....

Det er da bedre at du kan leke fotograf den dagen, sånn at hun får masse bilder.

Endret av Kittykat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruden virker hysterisk og selvsentrert, og du virker fryktelig negativ og lite løsningsorientert. For en suppe. Dere virker umodne begge to, og jeg er mektig glad for at jeg verken skal på utdrikningslaget eller bryllupet. 

Anonymkode: 9a259...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 6.2.2016 at 19.06, AnonymBruker skrev:

Bruden vil ha utdrikningslag på Tusenfryd, og da kommer jeg til å være godt på veg i svangerskapet og antagelig ikke i stand til å ta så mange karuseller. Brud er drit sur for dette forde jeg er så partypooper. Når jeg sa at man vet jo aldri, men jeg kan jo være plaget med bekkenløsning elelr et aller annet så jeg har fått beskjed om å holde meg i ro, så hun bør være klar over at hun kanskje burde ha en back up tilfelle i bryllupet og så klikket hun. Hun beskylder meg for å ikke ønske å være forlover,  og at jeg som veldig ung (ca 15 år) hadde sagt jeg ikke ville ha barn. Akkurat som at jeg planla å bli gravid bare for å slippe, og det er ingen skam å endre mening om å få barn. Hun sier jeg ikke står for det jeg sier. Hvorfor skal noen bli så høye på pæra forde de skal gifte seg?? Jeg ble jo faktisk såra for dette og har ikke lyst å være første man som tar kontakt. Jeg synes det var slag under beltestedet.

Anonymkode: dd90c...cb3

Dramaqueens... both of you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jenter og bryllup...:rolleyes: Hva er det som skjer med jenter som skal gifte seg?

Jeg hadde ikke villet være forlover for en slik dramaqueen. Nei, overlat oppgaven til noen andre, og kutt ut din tåpelige venninne..

Anonymkode: 059ac...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et morsomt utdrikningslag det kommer til å bli - en stykk sur brud kommer din vei! Har du spurt henne, hva om noen ikke er glad i karuseller og ikke vil ta de? Nå håper jeg det pøsregner den dagen. DET blir gøy det :D

Anonymkode: 4327c...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg blir invitert i dette utdrikningslaget. Jeg tåler ikke å kjøre karusell, og her hadde jeg ødelagt dagen for bruden uansett. Enten ved å nekte å ta karusell, eller ved å kaste opp i løpet av turen...

 

Den ‎12‎.‎02‎.‎2016 at 12.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har på ingen måte intensjoner om å prøve å kjøre karuseller nå når jeg er gravid. Vi er begge 29 år, og hun har planlagt sitt eget utdrikningslag i flere år. Hun har en tendens til å være litt som en tenåring, og er veldig bestemt på det å holde seg ungdommelig og vil helst ikke bli kjedelig voksen som hun sier, men jeg mener hun holder mer fast på det negative med å ikke bli voksen, nemlig umoden og litt respektløs. Hun har og av og til prøvd å kontrollere meg, og når hun ikke klarer dette så blir hun sur og hører ikke fra seg på ukesvis. Hun holder i mot meg at jeg venter barn, og for å være ærlig så vet jeg ikke hvordan vennskapet blir etter jeg har fått barn. Når jeg sa at jeg var gravid, så spurte hun hvordan jeg kunne gjøre det, og at jeg byttet ut henne med baby. Hun sender meg konstant linker til artikler om barnedød, revning og komplikasjoner ved fødsel, og skrivet ting som "uff dette er ekkelt, men skjer sikkert ikke med deg da". Og linker om hvor lykkelige barnløse er, og legger ut bilder på instagram om lykke som barnløs osv. Jeg føler dette er rettet mot meg, og at hun mener jeg har sviktet henne som venn. Je snakker aldri på min graviditet når jeg er med henne, nevner ikke plager eller noe, det er kunn dette med at jeg ikke kan kjøre karuseller og kan være at jeg faktisk har født like før bryllupet. Jeg kan jo ikke holde meg barnløs for alltid heller bare for henne. Hun har mange venner, men ingen som er veldig nære, uten om meg. Jeg kan jo ikke helt dumpe henne heller. Jeg prøver alltid å være en god venninne og hører på henne når hun har problemer og støtter henne. Jeg syne sog litt synd på henne, og nå virker det som om jeg svartmaler henne, men vi har det jo veldig gøy og når vi møtes! Jeg håper jo det går seg til, hun ble jo og veldig sur når jeg møtte min mann og vi dro på ferietur sammen, for var kun henne jeg kunne dra på ferie med, det har roet seg etter hun fikk seg kjæreste. Så jeg krysser fingrenen.

 

Anonymkode: dd90c...cb3

Dette du beskriver her er så selvsentrert at det blir direkte ondskapsfullt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...