Gå til innhold

Brud pissur forde forlover må ta hensyn til svangerskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruden vil ha utdrikningslag på Tusenfryd, og da kommer jeg til å være godt på veg i svangerskapet og antagelig ikke i stand til å ta så mange karuseller. Brud er drit sur for dette forde jeg er så partypooper. Når jeg sa at man vet jo aldri, men jeg kan jo være plaget med bekkenløsning elelr et aller annet så jeg har fått beskjed om å holde meg i ro, så hun bør være klar over at hun kanskje burde ha en back up tilfelle i bryllupet og så klikket hun. Hun beskylder meg for å ikke ønske å være forlover,  og at jeg som veldig ung (ca 15 år) hadde sagt jeg ikke ville ha barn. Akkurat som at jeg planla å bli gravid bare for å slippe, og det er ingen skam å endre mening om å få barn. Hun sier jeg ikke står for det jeg sier. Hvorfor skal noen bli så høye på pæra forde de skal gifte seg?? Jeg ble jo faktisk såra for dette og har ikke lyst å være første man som tar kontakt. Jeg synes det var slag under beltestedet.

Anonymkode: dd90c...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du ta karuseller bare fordi dere skal være på Tusenfryd? Hva om du ordner utdrikningslaget og drar sammen med dem men i verste fall heller står på bakken og tar bilder og vinker mens de er i karusellene? Det er jo begrenset hvor sosialt det er å ta karuseller sammen i timesvis, det er jo mest hyling i fart og lite prat uansett. Jeg regner med dere skal gjøre noe annet enn å kjøre karuseller også?

Ikke lag problemer ut av noe som ikke trenger å være et problem. Se det an og tenk positivt!

Anonymkode: 64fd2...645

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at en ikke skal ta noen karuseller eller liknende når man er gravid generelt. Det står gjerne skilt om det, sammen med høydekravet. 

At bruden, som troligvis skal være din nærmeste venninne, blir sur for dette er jo helt utrolig... Anbefaler å trekke deg som forlover om hun ikke klarer å respektere at du er gravid og at det er noe hun faktisk må ta hensyn til. 

Forloveren jeg hadde sitter i rullestol, og hun var engstelig for at hun ikke fikk mulighet til å utføre oppgavene en forlovet skal utføre. Selvsagt visste jeg at hun hadde gode og dårlige dager på grunn av sykdom, og jeg som brud så på det som en selvfølge at hun skulle gjøre som hun følte for. Så lenge det var HUN jeg kunne ha der ved min side, for det var alt som betydde noe for meg. 

Din venninne virker for umoden til å gifte seg og virkelig ikke som en god venninne om hun reagerer slik på at du ikke får vært med på karuseller. Da må hun ha hatt HØYE forventninger til hvordan hun så det for seg. Makan for en egoist hun er... 

Anonymkode: f7d63...119

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne bruden gammel nok til å ta karuseller selv :P 

Anonymkode: 8ea69...8f1

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg som forlover. Hun forventer mer av deg enn du håndterer.

Anonymkode: e68c4...4b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt kommer du til å være på vei da? Altså, jeg har innsett at å være gravid er ingen dans på roser. Det kan være at du sliter med enorm kvalme, smerter, bekkenløsning, svimmelhet, kanskje du er dødssliten, sykemeldt mm.... man vet jo aldri. Du må nesten få bestemme selv og du må tenke på deg selv først. Dessuten, er det ikke sånn at gravide ikke skal ta karuseller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud denne bruden høres virkelig ikke hammel nok ut til å kjøre karuseller. Og så utrolig pinlig at hun kjefta på deg for å ha blitt gravid fordi at du sa at du aldri ønsket barn når du bare var 15 år. Det er bare helt vanvittig idiotisk. Da hadde jeg begynt å ledd om jeg var deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig gjort av dere begge? 

Du virker negativ når du sier sh du ikke kan ditt og datt? 

Hun virker jo helt bridezilla?

min forlover er gravid, klarte holde tidenes beste utdrikkningslag lell. Er gravid når bryllupet skal være også, kunne ikke brydd meg mindre ! 😄

Anonymkode: b2877...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er venninnen din ekstremt umoden, for det andre er hun en dårlig venninne.

Anonymkode: 8ccc1...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig gjort av dere begge? 

Du virker negativ når du sier sh du ikke kan ditt og datt? 

Hun virker jo helt bridezilla?

min forlover er gravid, klarte holde tidenes beste utdrikkningslag lell. Er gravid når bryllupet skal være også, kunne ikke brydd meg mindre ! 😄

Anonymkode: b2877...e5e

Hvorfor er ts barnslig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig gjort av dere begge? 

Du virker negativ når du sier sh du ikke kan ditt og datt? 

Hun virker jo helt bridezilla?

min forlover er gravid, klarte holde tidenes beste utdrikkningslag lell. Er gravid når bryllupet skal være også, kunne ikke brydd meg mindre ! 😄

Anonymkode: b2877...e5e

Jeg er 7mnd på veg under utrikningslaget og bryllupet er ca 3 uker før termin, jeg må være forbrent på at ting kan skje. Jeg har planlagt ganske mye mer moro,  men bruden er veldig besatt på at alle skal delta og ha det gøy i karusellen, og hvis jeg ikke ble med så ble det oddetall av de som skulle kjøre og der gikk ikke. Jeg har ikke laget noe problemer ut av det, jeg sa det under en vanlig samtale at dersom noe skulle skje så var det bedre at hun hadde en i bakhånd. Jeg ser ikke at det skulle være problematisk og barnslig gjort av meg...

Anonymkode: dd90c...cb3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig mulig. Noe så egoistisk. Noen tar den at de er bruden til the next level må jeg si. Hvis dere er nære venninner (som jeg jo da antar ettersom du er forlover) så må hun jo forstå at du er gravid. Du kan allikevel være forlover, men visse ting kan du ikke gjøre.

Nei du kan ikke kjøre karusell under utdrikningslaget hennes, og det er da heller ikke noe problem om du avstår fra karusellene. Det burde jo alle forstå. Det neste blir vel at hun blir sur for at du ikke kan drikke alkohol under utdrikningslaget nå vel. Du får faktisk ikke lov til å kjøre karuseller når du er gravid heller, det står som regel skiltet.

Det at hun bruker mot deg at du sa som 15-åring at du aldri ønsket deg barn, vitner jo om en ekstremt barnslig person. Alle kan finne på å si noe slik i den alderen, men de fleste ombestemmer seg, og noen ombestemmer seg ikke. Jeg har hørt utallige venninner si når vi var tenåringer at de aldri noensinne ville ha barn, men har da aldri holdt det mot dem, eller nevnt i etterkant når de ble voksne, at de sa det når de var tenåringer. Det blir som når man er tenåring og sier at man vil bli popstjerne, skuespiller eller supermodell det. De aller færreste blir det.

Hvordan kommer denne bruden til å bli hvis du f.eks skulle føde før bryllupet? Jeg mener, du skriver at du har termin om 3 uker når bryllupet skal stå. Noen føder for tidlig, og må da gjerne tilbringe lengre tid på sykehus enn ellers. Syns jeg hører du får den tiraden om at du absolutt burde knepet igjen litt lenger. Virker som hun ikke tar hensyn til noen andre enn seg selv. Er du sikker på at dette er en god venninne? Det høres nemlig ikke slik ut for min del. En slik venninne hadde jeg nok ikke sett på som en venninne heller. Man trenger støttende mennesker rundt seg i svangerskapet. Hun kommer antageligvis til å stresse deg unødvendig mye under svangerskapet kan jeg tenke meg.

Anonymkode: 76d12...415

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruden vil ha utdrikningslag på Tusenfryd, og da kommer jeg til å være godt på veg i svangerskapet og antagelig ikke i stand til å ta så mange karuseller. Brud er drit sur for dette forde jeg er så partypooper. Når jeg sa at man vet jo aldri, men jeg kan jo være plaget med bekkenløsning elelr et aller annet så jeg har fått beskjed om å holde meg i ro, så hun bør være klar over at hun kanskje burde ha en back up tilfelle i bryllupet og så klikket hun. Hun beskylder meg for å ikke ønske å være forlover,  og at jeg som veldig ung (ca 15 år) hadde sagt jeg ikke ville ha barn. Akkurat som at jeg planla å bli gravid bare for å slippe, og det er ingen skam å endre mening om å få barn. Hun sier jeg ikke står for det jeg sier. Hvorfor skal noen bli så høye på pæra forde de skal gifte seg?? Jeg ble jo faktisk såra for dette og har ikke lyst å være første man som tar kontakt. Jeg synes det var slag under beltestedet.

Anonymkode: dd90c...cb3

Har bruden pissur? Spennende...

Anonymkode: 81cc5...dc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 7mnd på veg under utrikningslaget og bryllupet er ca 3 uker før termin, jeg må være forbrent på at ting kan skje. Jeg har planlagt ganske mye mer moro,  men bruden er veldig besatt på at alle skal delta og ha det gøy i karusellen, og hvis jeg ikke ble med så ble det oddetall av de som skulle kjøre og der gikk ikke. Jeg har ikke laget noe problemer ut av det, jeg sa det under en vanlig samtale at dersom noe skulle skje så var det bedre at hun hadde en i bakhånd. Jeg ser ikke at det skulle være problematisk og barnslig gjort av meg...

Anonymkode: dd90c...cb3

Nei guuud, det går jo ikke. De risikerer at et vilt fremmed menneske setter seg der. Iiiiik, skumlere enn karusellen til og med!

Anonymkode: 8ea69...8f1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,sa brura....

hvor gammel er denne brura?! Jizzez.

 Mulig de på Tusenfryd uansett kommer til å stoppe deg hvis du skal gå høygravid på en karusell. Synes jeg ser det. Men hvorfor vet bruden at dere skal til Tusenfryd? Er det ikke slik at utdrikningslag er en overraskelse? 

Du kan si at du blir med i karusell høygravid, og så når dere er der er du ikke i form og kan ikke opp i karusell. Eller du blir stanset. Eller bare overhøre henne. Det er fint av deg at du foreslo at hun kunne ha en i bakhånd, men jeg tenker hun bøøøøør forstå at dersom det skjer noe er det vanskelig for deg å stille. Du kan heller spørre henne hva hun tenker hva hun skal gjøre dersom du ikke kan stille enten pga helse eller at du rett og slett nedkommer? 

 

 Det der at hun sa at du en gang sa at du ikke ønsket barn er bare teit. Det er menneskelig å endre mening, og i tenåra er man veldig tenåring og meningene fra den gangen kan man bare himle i øynene senere. Kjempe flott at du ville ha barn. Det er det mest fantastiske som er. Hilsen en med tre mnd gammel baby hjemme. ;)

Anonymkode: fae58...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at bruden rett og slett er sjalu på ts fordi ts venter barn før henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal delta? Er hun sikker på at alle vil ta karuseller da? Er en god del av de på tusenfryd jeg rett og slett ikke tar, så det må hun jo tahøyde for! Jeg hadde sett på det en som en super mulighet for å ha en egen fotograf på dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...