Gå til innhold

Min tid her er over for denne gang.


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Hei! 
Ønsker bare å si at jeg nå skal slette denne brukerkontoen. 
Grunnen er egentlig ganske enkel, forumene påvirker meg i så stor grad at det går ut over mitt privatliv og forhold til de som er rundt meg. Jeg går rundt og er usikker på alt og alle pga den store prosenten med innlegg som handler om utroskap, mistillit, og dårlige forhold generelt. Jeg har vært borte fra forumet i kanskje to uker nå og jeg har blitt litt mer "meg". Jeg har begynt å legge ting bak meg, jobbe fremover med en helt merkelig følelse av at jeg faktisk stoler på de jeg har rundt meg. Klarer å kommunisere uten å frike helt banan. 

Så, takk for meg, kjære kvinneguiden! 
Jeg kommer kanskje tilbake, kanskje ikke. Kvinneguiden har vært mye bra for meg, men også en del som ikke er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93
8 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Kjenner deg ikke, men ønsker deg lykke til videre uansett! :blomst:

Takk for det! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, snoopy_93 skrev:

Takk for det! :takke:

Du delte vel ikke noe personlig info vel? Hvorfor er du usikker?

Anonymkode: 18b89...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, snoopy_93 skrev:

Grunnen er egentlig ganske enkel, forumene påvirker meg i så stor grad at det går ut over mitt privatliv og forhold til de som er rundt meg. Jeg går rundt og er usikker på alt og alle pga den store prosenten med innlegg som handler om utroskap, mistillit, og dårlige forhold generelt. Jeg har vært borte fra forumet i kanskje to uker nå og jeg har blitt litt mer "meg". Jeg har begynt å legge ting bak meg, jobbe fremover med en helt merkelig følelse av at jeg faktisk stoler på de jeg har rundt meg. Klarer å kommunisere uten å frike helt banan. 

Lykke til videre =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, snoopy_93 skrev:

Hei! 
Ønsker bare å si at jeg nå skal slette denne brukerkontoen. 
Grunnen er egentlig ganske enkel, forumene påvirker meg i så stor grad at det går ut over mitt privatliv og forhold til de som er rundt meg. Jeg går rundt og er usikker på alt og alle pga den store prosenten med innlegg som handler om utroskap, mistillit, og dårlige forhold generelt. Jeg har vært borte fra forumet i kanskje to uker nå og jeg har blitt litt mer "meg". Jeg har begynt å legge ting bak meg, jobbe fremover med en helt merkelig følelse av at jeg faktisk stoler på de jeg har rundt meg. Klarer å kommunisere uten å frike helt banan. 

Så, takk for meg, kjære kvinneguiden! 
Jeg kommer kanskje tilbake, kanskje ikke. Kvinneguiden har vært mye bra for meg, men også en del som ikke er bra. 

Ja hvis du et så sensitiv at du ikke greier å takle ditt eget liv pga tullete diskusjoner og fremstillinger på et slikt forum så er det nok helt klart det beste for deg å logge deg ut og slette brukeren din. 

Anonymkode: 7f6a1...8cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis du et så sensitiv at du ikke greier å takle ditt eget liv pga tullete diskusjoner og fremstillinger på et slikt forum så er det nok helt klart det beste for deg å logge deg ut og slette brukeren din. 

Anonymkode: 7f6a1...8cd

Trenger ikke være spydig, det er lett å bli påvirket her inne hvis man har usikkerheter. Eksen min så faktisk det samme og likte ikke at jeg var her. 

Lykke til videre Snoopy_93 

Anonymkode: 9452e...eda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis du et så sensitiv at du ikke greier å takle ditt eget liv pga tullete diskusjoner og fremstillinger på et slikt forum så er det nok helt klart det beste for deg å logge deg ut og slette brukeren din. 

Anonymkode: 7f6a1...8cd

KG er nedbrytende. Enten man blir såra, eller man blir en drittsekk.

Fornuftig gjort TS :)

Anonymkode: 0e585...153

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, snoopy_93 skrev:

Så, takk for meg, kjære kvinneguiden! 

Ha det, Snoopy! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så kjent, ingen grunn til å opprette egen avskjedstråd. 

Anonymkode: ee2f0...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det! Håper du klarer å lage ditt eget liv utenom KG!

Anonymkode: 937b5...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi

Hyggelig at du tar farvel da☺Skjønner beslutningen din hvis det påvirker deg sånn altså. Ønsker deg alt godt i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg har full forståelse for at du ønsker å slette din brukerkonto innpå her, snoopy_93. Til tider kan noen forumer bli altfor mye, eller å få negativ innflytelse over en. Hver person har sine forskjellige grunner, så lenge en gjør det rette for en sjølv så er det dette som er viktigst. Det livet du har utenfor dataskjermen's verden er mye viktigere å ha aller mest fokus på. Synes at du tar ett fornuftig valg, at du tenker på din følelsesmessige helse og de relasjonene du har rundt deg.

Ønsker deg det aller beste videre! Og takk for den tiden du hadde innpå her. Jeg husker deg godt fra ett svar du ga i ett av de quizzene jeg postet, husker ikke hva du skreiv akkurat nå, men husker brukernavnet og snoopy bildet ditt. ;) Du er alltids velkommen tilbake om du ville velge dette igjen. Og hvis du ikke gjør det, er det heller ingen skam. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade bra! Du er vel en av de brukerne jeg har "møtt på mest" her inne. Du har delt mye som jeg har hatt nytte av å lese og som har fått meg til å tenke over egne beslutninger og valg her i livet. Jeg ønsker deg lykke til videre, og måtte kjærligheten komme din vei!

Du er alltids velkommen tilbake😊

Endret av Personenmeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til videre. Jeg teller på knappene selv, blir påvirket her. Men velger trådene jeg leser med omhu. 

Anonymkode: a21d7...3c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, snoopy_93 skrev:

Hei! 
Ønsker bare å si at jeg nå skal slette denne brukerkontoen. 
Grunnen er egentlig ganske enkel, forumene påvirker meg i så stor grad at det går ut over mitt privatliv og forhold til de som er rundt meg. Jeg går rundt og er usikker på alt og alle pga den store prosenten med innlegg som handler om utroskap, mistillit, og dårlige forhold generelt. Jeg har vært borte fra forumet i kanskje to uker nå og jeg har blitt litt mer "meg". Jeg har begynt å legge ting bak meg, jobbe fremover med en helt merkelig følelse av at jeg faktisk stoler på de jeg har rundt meg. Klarer å kommunisere uten å frike helt banan. 

Så, takk for meg, kjære kvinneguiden! 
Jeg kommer kanskje tilbake, kanskje ikke. Kvinneguiden har vært mye bra for meg, men også en del som ikke er bra. 

Jeg håper iallefall at du kommer veldig snart tilbake igjen.   :klem:

Anonymkode: 56922...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke så kjent, ingen grunn til å opprette egen avskjedstråd. 

Anonymkode: ee2f0...944

Hun er blant de jeg kjenner best til

Anonymkode: 2ea27...56a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...