Gå til innhold

Supert forslag fra Frp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det måtte jo komme. Blir interessant om de prøver å merke muslimer med egne identifikasjonskort, slik som Trump ønsker i USA. For det er ikke kun møre muslimer, det er en del bleke også.

Anonymkode: 0bd44...e06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/2016/02/06/nyheter/politikk/frp/innenriks/samfunn/43047698/

 

Et slikt samfunn vil vi ha i Norge. Hvor i sperrer inne folk pga hudfarge og religion.

Anonymkode: 77fa5...e3e

Forslaget gjelder alle, uavhengig av hudfarge eller religion. 

Anonymkode: 51470...ac1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det måtte jo komme. Blir interessant om de prøver å merke muslimer med egne identifikasjonskort, slik som Trump ønsker i USA. For det er ikke kun møre muslimer, det er en del bleke også.

Anonymkode: 0bd44...e06

Er alle asylsøkere muslimer?

Anonymkode: 5985e...d51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er alle asylsøkere muslimer?

Anonymkode: 5985e...d51

De aller fleste. Er en og annen danske med, men stort sett muslimer ja.

Anonymkode: 0bd44...e06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste. Er en og annen danske med, men stort sett muslimer ja.

Anonymkode: 0bd44...e06

Danske asylsøkere? Har du noen beviser?

Anonymkode: 5985e...d51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukkede mottak er et sted for asylsøkernes beste, og jeg vil overhodet ikke sidestille det med et fengsel. De har full bevegelsesfrihet inne på mottaket, forklarer Aina Stenersen om de lukkede mottakene hun ønsker seg. 

Oh, Breivik har full bevegelsesfrihet på cellen. Altså er Breivik ute i det fri? FrP har noen merkelige premisser for hva et fengsel er for noe.

Anonymkode: afce3...fd6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lukkede mottak er et sted for asylsøkernes beste, og jeg vil overhodet ikke sidestille det med et fengsel. De har full bevegelsesfrihet inne på mottaket, forklarer Aina Stenersen om de lukkede mottakene hun ønsker seg. 

Oh, Breivik har full bevegelsesfrihet på cellen. Altså er Breivik ute i det fri? FrP har noen merkelige premisser for hva et fengsel er for noe.

Anonymkode: afce3...fd6

Har Aina Stenersen sagt at asylsøkere er i det fri?

Anonymkode: 5985e...d51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Danske asylsøkere? Har du noen beviser?

Anonymkode: 5985e...d51

Jeg brukte dansker som betegnelse for hvite asylsøkere, men nei jeg fant ingen. Så jeg står fast ved at det er bortimot kun muslimer med opprinnelse fra Asia/Afrika.

Dette vet Listhaug, og forslaget hennes ble laget på bakgrunn av den informasjonen.

Anonymkode: 0bd44...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så glad jeg er for at jeg stemte Frp i forrige valg, og at Erna Solberg er så tøff og fornuftig som hun er. Alt tyder på at Erna og Siv skal få fortsette å styre landet etter neste valg også. Håper vi aldri ser rødgrønn smørje igjen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye fornuftig i forslagene, men fordi det kommer fra Frp nekter venstresiden og mikropartiene i sentrum å bruke noe tid på å lese hva det hele handler om. Istedet jobbes det intenst for å få flest mulig fra jobb til arbeidsledighet (og så jubles det når noen tusen mister jobben på grunn av symbolpolitikk) og for å få enda flere varig arbeidsledige i landet med lovlig opphold og tilgang til NAV. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SD2018 skrev:

Fy søren så glad jeg er for at jeg stemte Frp i forrige valg, og at Erna Solberg er så tøff og fornuftig som hun er. Alt tyder på at Erna og Siv skal få fortsette å styre landet etter neste valg også. Håper vi aldri ser rødgrønn smørje igjen.

Helt enig det var som å leve i Nord-Korea under de rød-grønne.

Anonymkode: 77fa5...e3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig det var som å leve i Nord-Korea under de rød-grønne.

Anonymkode: 77fa5...e3e

hæ? De blåblå som vil implementere 30 tiltak som går i sømmene på minoriterer i Norge. Blant annet tvinge småjenter til å ta av seg hijab. DET er Nord-Kora/diktatorisk oppførsel.

Anonymkode: 0bd44...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bra, men det er dessverre ikke nok. Politikerne har ingen sjanse til å stoppe den enorme strømmen av asylsøkere som kommer i 2016.

Norge burde aldri bombet Libya. Vi burde aldri vært med på amerikanernes krigseventyr andre steder heller. Vi burde ikke vært medlem av NATO, men vært i en forsvarsallianse med Russland og andre fredelige nasjoner. Når vi nå først har gjort disse enorme feilene, får vi heller hjelpe i nærområdene, i stedet for å masseimportere horder av unge, kampklare menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lukkede mottak er et sted for asylsøkernes beste, og jeg vil overhodet ikke sidestille det med et fengsel. De har full bevegelsesfrihet inne på mottaket, forklarer Aina Stenersen om de lukkede mottakene hun ønsker seg. 

Oh, Breivik har full bevegelsesfrihet på cellen. Altså er Breivik ute i det fri? FrP har noen merkelige premisser for hva et fengsel er for noe.

Anonymkode: afce3...fd6

Spørsmål til deg og de andre rødgrønne idiotene:

Et mottak som man kommer til frivillig og kan forlate når som helst - er det samme som et fengsel? 

 

Anonymkode: 51470...ac1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, SD2018 skrev:

Fy søren så glad jeg er for at jeg stemte Frp i forrige valg, og at Erna Solberg er så tøff og fornuftig som hun er. Alt tyder på at Erna og Siv skal få fortsette å styre landet etter neste valg også. Håper vi aldri ser rødgrønn smørje igjen.

Smørje? Hvem har du å takke for alle velferdsgodene du har i dag? Neppe Høyre, og iallfall ikke FRP ;)

Anonymkode: b98df...c07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, SD2018 skrev:

Fy søren så glad jeg er for at jeg stemte Frp i forrige valg, og at Erna Solberg er så tøff og fornuftig som hun er. Alt tyder på at Erna og Siv skal få fortsette å styre landet etter neste valg også. Håper vi aldri ser rødgrønn smørje igjen.

Ja, men bare fordi FrP kan spille på en sak og en sak alene, nemlig flyktningekrisen. 

Fatter ikke at folk i Norge er så enfoldige. 

Anonymkode: 237ce...707

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smørje? Hvem har du å takke for alle velferdsgodene du har i dag? Neppe Høyre, og iallfall ikke FRP ;)

Anonymkode: b98df...c07

Man skal takke de som jobber intenst i dag for å avskaffe dem, mener du? Det gir ikke mening. ''Takk at dere ga oss velferdsgodene før og at dere tar dem fra oss nå''. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må gjøres for at mange nordmenn kan føle seg hjemme og trygge i Norge igjen.

Anonymkode: 81f4e...a66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...