Gå til innhold

Kjøpe utbytte coop


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så lite man sparer med disse utbytte bonusene. Det er mye mer å spare på å bytte til kiwi og rema.

Anonymkode: 85642...551

Neida, bare å være prisbevisst. Det hender seg at det er gode tilbud, spesielt på Coop Extra, samt medlemstilbud for den som gidder å følge med. Trenger ikke å handle på Coop hele tiden bare fordi man har kortet.

Anonymkode: a00f9...e2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 6.2.2016 den 17.09):

 

Det er alltid en fordel å lese papirene en får tilsendt. Der står renten, og.

Og nei, man overfører ikke penger til andre kontoer. Medlemskontoen hos coop er som en bankkonto hos coop. 

Føler av og til at kg er en barnehage, for folk som ikke leser papirene sine. 

Anonymkode: 71f12...445

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 6.2.2016 den 16.48):

Oi, så lite man sparer med disse utbytte bonusene. Det er mye mer å spare på å bytte til kiwi og rema.

Anonymkode: 85642...551

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man fremdeles få kjøpeutbyttet hos COOP utbetalt kontant i de fleste COOP-butikker?

Anonymkode: 96d31...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handlet for 55.000kr i fjor og tok ut 1200 i utbytte...

Anonymkode: 75046...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man fremdeles få kjøpeutbyttet hos COOP utbetalt kontant i de fleste COOP-butikker?

Anonymkode: 96d31...50a

Ja, men som butikkansatt vil jeg be deg være så snill å gjøre det gjennom coop.no i stedet. Det det deg lengre tid å ordne i butikken enn hjemme. Det er få butikkansatte som har tilgangen som trengs og medfører en del papirarbeid. Er det ikke mye bedre å få det inn på bankkontoen enn i kontanter uansett?

 

 

Anonymkode: 03510...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men som butikkansatt vil jeg be deg være så snill å gjøre det gjennom coop.no i stedet. Det det deg lengre tid å ordne i butikken enn hjemme. Det er få butikkansatte som har tilgangen som trengs og medfører en del papirarbeid. Er det ikke mye bedre å få det inn på bankkontoen enn i kontanter uansett?

 

 

Anonymkode: 03510...ffd

Takk for svar!

Jo, men får ikke til å logge inn...

Anonymkode: 96d31...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Jo, men får ikke til å logge inn...

Anonymkode: 96d31...50a

Send mail til kundeservice og be om hjelp :)

Anonymkode: 43a88...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Send mail til kundeservice og be om hjelp :)

Anonymkode: 43a88...84c

Tusen takk!

(Men jeg fant ingen kontaktinfo for COOPs kundeservice på deres nettside...)

Anonymkode: 96d31...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send mail til kundeservice og be om hjelp :)

Anonymkode: 43a88...84c

Nå fant jeg skjema for tilbakemelding :)

 

Anonymkode: 96d31...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man fremdeles få kjøpeutbyttet hos COOP utbetalt kontant i de fleste COOP-butikker?

Anonymkode: 96d31...50a

Jeg jobber på en Coop-butikk, og vi har fått beskjed om at vi ikke kan betale ut. 

Anonymkode: d477d...c58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på en Coop-butikk, og vi har fått beskjed om at vi ikke kan betale ut. 

Anonymkode: d477d...c58

Ok. Takk for svar!

Det er synd dersom man er avhengig av PC og bank-ID for å kunne få pengene sine

Ikke alle har dette

Anonymkode: 96d31...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få kjøpt medlemskort i butikkene, eller må man bestille på nett? Det åpner snart en Coop her, men jeg vil gjerne se hva slags tilbud de har først.

Anonymkode: c7246...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Takk for svar!

Det er synd dersom man er avhengig av PC og bank-ID for å kunne få pengene sine

Ikke alle har dette

Anonymkode: 96d31...50a

Enig! Vi har mange eldre kunder, og gruer meg til alle spørsmål :fnise: vi skal nemlig bare henvise til nettsidene, har vi fått beskjed om...

Anonymkode: d477d...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Vi har mange eldre kunder, og gruer meg til alle spørsmål :fnise: vi skal nemlig bare henvise til nettsidene, har vi fått beskjed om...

Anonymkode: d477d...c58

Ok. Det kan nok bli mange som bytter ut nærbutikken sin, og heller handler i andre butikkjeder, når det blir så dårlig tilrettelegging

Anonymkode: 96d31...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få kjøpt medlemskort i butikkene, eller må man bestille på nett? Det åpner snart en Coop her, men jeg vil gjerne se hva slags tilbud de har først.

Anonymkode: c7246...65a

Du kan få det i butikken, bare vær forberedt på litt av et skjema som må fylles ut, noe som kan ta tid... Og at det koster 300 kroner (som går inn på din Coop-konto, og som du kan ta ut igjen senere)

Anonymkode: d477d...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få det i butikken, bare vær forberedt på litt av et skjema som må fylles ut, noe som kan ta tid... Og at det koster 300 kroner (som går inn på din Coop-konto, og som du kan ta ut igjen senere)

Anonymkode: d477d...c58

300 kroner?

Før var det 100 kroner? (for litt over ett år siden)

Anonymkode: 96d31...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det kan nok bli mange som bytter ut nærbutikken sin, og heller handler i andre butikkjeder, når det blir så dårlig tilrettelegging

Anonymkode: 96d31...50a

Skal sies at jeg ikke vet om det gjelder alle Coop-butikker. Mulig man kan få ut i noen. Vi er en liten butikk, som nettopp har blitt Coop etter oppkjøp

Anonymkode: d477d...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få kjøpt medlemskort i butikkene, eller må man bestille på nett? Det åpner snart en Coop her, men jeg vil gjerne se hva slags tilbud de har først.

Anonymkode: c7246...65a

Det er som regel en person som står å registrerer nye medlemmer på åpningsdagen:)

Anonymkode: 80f6f...7ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NasseNøff skrev:

Jeg leser papirene, men for meg er det bare tall uten mening. Jeg har noe som heter dyskalkuli, google det. Tenk deg litt om før du dømmer noen neste gang. 

Har aldri sagt noe om å overføre pengene heller. Du kan ta de ut, du kan også overføre via nettbanken deres. Men jeg snakker om å la de stå på den kontoen. 

For å hjelpe deg, det står At der er 0,25 % renter på medlemskonto. Hvilket vel utgjør 25 øre på en hundredelapp? 

Hadde du lest under ditt eget avsnitt og over svaret mitt, så ville du oppdaget at der var en annen bruker som spurte om ikke medlemsutbyttet kom inn på brukskonto i bank. 

Når jeg nå ser hva du har utredet om tilbud, innkjøp osv. Under dette siterte avsnittet, så tviler jeg sterkt på om du har noe dyskakuli. Hvilket betyr at du har vansker med å stokke og å lese tall slik en dyslektiker har problemer med å stokke og lese bokstaver. Jeg har liten sans for folk som slår om seg med problemstillinger i der det er mest til fordel for seg selv, og i neste vendig viser klart og tydelig at tidligere påstander ikke stemmer. 

Husk og på at du ikke vet noe om hvilken bakgrunn jeg har Og heller ikke hvem jeg er. . 

Anonymkode: 71f12...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...