Gå til innhold

Horete mote?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser muslimer som kommer til Norge, sier at vi i Norge kler oss som horer. 
Vel, jeg syns vi kler oss mye mer anstendig enn i enkelte andre land.
Jeg har sett jentene fra England når de skal ut på byen, der er det kløft, nettingstrømper og skjørt som går rett under rævballene!

Og asiatiske jenter - oh de kler seg i alle fall utfordrende!

Vi norske jenter kler oss som nonner i forhold! 

Men vi må vel ha burka for å være anstendig nok.

Anonymkode: e7ee7...2bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! for en bra tråd, med masse bra poenger. så bra du bestemte deg for å sette deg ned å skrive dette. Den beste måten å slå tilbake mot de som kaller norske jenter horer er så klart å bringe opp jenter i andre land som vi synes er så mye verre. Du faller virkelig ikke ned på nivået til de du prøver å stå opp mot i hvert fall. Gullstjerne ts!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig at det skal være så vanskelig å tilpasse seg. Ta å kle deg litt mer anstendig? Hva skjedde med felles respekt og forståelse? Vi går mot en mer global verden (heldigvis), så ta hensyn deretter.

Anonymkode: e9f68...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er utrolig at det skal være så vanskelig å tilpasse seg. Ta å kle deg litt mer anstendig? Hva skjedde med felles respekt og forståelse? Vi går mot en mer global verden (heldigvis), så ta hensyn deretter.

Anonymkode: e9f68...fe5

Eller så kan de som sliter med å se at folk kler seg som de vil ta seg en bolle. Det er de som er problemet.

Anonymkode: 12b35...e3c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da nok av etniske nordmenn som synes jentene her kler seg som horer. Har lest det mange ganger her på KG f. eks 

Anonymkode: 38ad5...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser muslimer som kommer til Norge, sier at vi i Norge kler oss som horer. 
Vel, jeg syns vi kler oss mye mer anstendig enn i enkelte andre land.
Jeg har sett jentene fra England når de skal ut på byen, der er det kløft, nettingstrømper og skjørt som går rett under rævballene!

Og asiatiske jenter - oh de kler seg i alle fall utfordrende!

Vi norske jenter kler oss som nonner i forhold! 

Men vi må vel ha burka for å være anstendig nok.

Anonymkode: e7ee7...2bf

Det skal vel ikke så mye til for at muslimer sier sånt, de må jo til og med dekke til håret sitt. 

Anonymkode: d8791...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Jeg syns også norske jenter kler seg fint og anstendig😊har alltid likt klesstilen og formen til norske jenter,men uansett så må alle få kle seg slik de ønsker uten å bli kalt det ene eller det andre,tenk hvor kjedelig verden hadde vært visst alle skulle være like av både menn og damer,ikke en verden jeg hadde trivs i ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Etter å ha valfartet litt rundt omkring i verden, så synes jeg at norske jenter/kvinner i allefall kler seg pent og ser jevnt over flidd og stelt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.2.2016 at 15.45, AnonymBruker skrev:

Ser muslimer som kommer til Norge, sier at vi i Norge kler oss som horer. 
Vel, jeg syns vi kler oss mye mer anstendig enn i enkelte andre land.
Jeg har sett jentene fra England når de skal ut på byen, der er det kløft, nettingstrømper og skjørt som går rett under rævballene!

Og asiatiske jenter - oh de kler seg i alle fall utfordrende!

Vi norske jenter kler oss som nonner i forhold! 

Men vi må vel ha burka for å være anstendig nok.

Anonymkode: e7ee7...2bf

Forstår godt hva du mener. Da jeg var i Edinburgh la jeg merke til at jentene kledde seg veldig utfordrende, mye nettingstrømper, høye støvletter, ettersittende og utringede topper. Må si jeg synes det er tøft at de tør. Samme har jeg lagt merke til hos mange østeuropeere. Mange har en mye mer røff og litt "vulgær" klesstil. Syns bare det oser av selvtillit! Digger sånne jenter. Var en stund da jeg hadde flere østeuropeere som kolleger. Merker hvor annerledes de er fra oss nordmenn - hvordan de TØR å si akkurat hva de mener, hvordan de driter i hva andre syns. Det syns jeg de uttrykker gjennom måten de kler seg på, på samme måte som vi nordmenn uttrykker vår generelt innesluttede personlighet (misforstå meg rett - det gjelder såklart ikke alle) gjennom å kle oss mer nøytralt, eller noe - finner ikke helt ordet på det. Ekstremt interessant når man begynner å tenke over det egentlig... Den ene kollegaen min, tror hun var fra litauen - er seriøst den kuleste dama jeg har møtt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎02‎.‎2016 at 12.02, hypes skrev:

Forstår godt hva du mener. Da jeg var i Edinburgh la jeg merke til at jentene kledde seg veldig utfordrende, mye nettingstrømper, høye støvletter, ettersittende og utringede topper. Må si jeg synes det er tøft at de tør. Samme har jeg lagt merke til hos mange østeuropeere. Mange har en mye mer røff og litt "vulgær" klesstil. Syns bare det oser av selvtillit! Digger sånne jenter. Var en stund da jeg hadde flere østeuropeere som kolleger. Merker hvor annerledes de er fra oss nordmenn - hvordan de TØR å si akkurat hva de mener, hvordan de driter i hva andre syns. Det syns jeg de uttrykker gjennom måten de kler seg på, på samme måte som vi nordmenn uttrykker vår generelt innesluttede personlighet (misforstå meg rett - det gjelder såklart ikke alle) gjennom å kle oss mer nøytralt, eller noe - finner ikke helt ordet på det. Ekstremt interessant når man begynner å tenke over det egentlig... Den ene kollegaen min, tror hun var fra litauen - er seriøst den kuleste dama jeg har møtt. 

Jepp! Jeg har vært i Latvia og andre østblokkland selv, der tripper damene av gårde med korte skjørt, nettingstrømper og høye hæler når de skal på jobb om morran. Det er helt vanlig å kle seg feminint der, kort skjørt betyr ikke hore i det hele tatt! Det er vi oppi her som har diktet opp at f.eks. strømper m/holder (strømpebelte), kort kjole/skjørt og høye hæler er horete. Nå snakker jeg ikke om totalt mini mini skjørt altså, men skjørt som rekker ned til litt over knærne. Det er da bare pent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...