Gå til innhold

Barbering eller voksing


Gjest makar

Anbefalte innlegg

Hvilken metode bruker dere for å fjerne behåring nedentil?

Dere som vokser: Gjør dere det selv eller går dere til en salong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

gjør begge deler men foretrekker voks,jeg går på bare clinic i stavanger og gjør det,blir jo veldig dyrt i lengden så barberer litt innimellom 😊

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det hos Wax on Wax Off i Oslo. Veldig fornøyd med "resultatet", men kjipt at det er så himla dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jokkmokk
19 minutter siden, skyflakes skrev:

Gjør det hos Wax on Wax Off i Oslo. Veldig fornøyd med "resultatet", men kjipt at det er så himla dyrt.

Jeg går samme plass, men huden min tåler bare sukkervoks- og det er jo 700 kroner for et resultat som varer i 2 uker, hvorav halvannen er helt glatt.

Dyr fornøyelse for å si det forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokser i salong. En gang i måneden i starten og etterhvert annenhver måned går helt fint. Er ikke avhengig av at det er helt glatt til enhver tid. Elsker bare at det alltid er mykt, og uten nupper, irritasjon eller stikkende hårstubber. Og så enkelt i hverdagen! 

Prisen er ikke problemet her, men det tar litt tid og kan til tider være himla vondt... Stusser over, vokser alt under og bak.

Anonymkode: b0c9c...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

........Eller i rompa...............

Anonymkode: 092c4...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

........Eller i rompa...............

Anonymkode: 092c4...122

Kan ikke svare på d m voksing, men måtte bare kommentere at begge deler er HELT normalt, siden det virker som om dere tror dette er spesielt og noe å være flau over ....  

Alle har det i større eller mindre grad 

Anonymkode: b3a8a...614

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

Det er HELT normalt å ha hår der, skjønner ikke hvorfor du må være flau over det. Når det er sagt har jeg aldri vokset meg der, men jeg har prøvd et par napp med pinsett og det er noe av det jævligste jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jokkmokk
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

Alle kvinner har det. Smerteopplevelsen varierer. 

Jeg synes bikinilinje er uproblematisk, mens alt nært der er vondest. Dvs; regelrett smertefullt. Men smerten går bort straks det er vokset, så jeg har ikke vondt etterpå.

Andre har omvendt opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

Innsidenav kjønnsleppene er verst, syns jeg, men smerten avhenger av hvor man er i menssyklusen, og om man vokser jevnlig.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

........Eller i rompa...............

Anonymkode: 092c4...122

Bak er kanskje det minst vonde stedet. I tillegg er det ikke "kriker og kroker" der, slik det er mellom og foran, så det går fort. 

Møter man en profesjonell hudpleier, er det ikke flaut heller. Min hudpleier og jeg snakket om trivielle ting mens hun vokser, som jobb, ferier, gå ut og spise med venner osv.  

For å svare på TS' spørsmål: jeg vokser hver 4.-5. uke. 

Anonymkode: 3a6fc...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som sier det er normalt å ha hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene.

Jeg har oppdaget at jeg får mer og mer hår på innsiden og nå er det sånn at de stikker ut hvis jeg barberer det på utsiden (er i midten av 20-åra). så jeg kan ikke helt se for meg å "bare" vokse på utsiden hvis jeg først tør å prøve det... Og jeg har ikke hørt noen snakke om dette problemet og følte meg så ekkel. Men hvis dette er vanlig så må jo personale på slike salonger (eller hva man kaller det) være vant til det.

jeg synes det er vanskelig å gjøre noe med de hårene selv. barberer jeg de så har jeg jo en kaktus på innsiden mot de indre kjønnslepper og litt klitoris når det begynner å vokse ut og det er så vondt. men har liksom ikke helt sett for meg situasjonen hvor en annen person (for jeg kan ikke vokse meg selv as) skal vokse meg på et så intimt område som på innsiden.. men ut fra kommentarer så virker det som om det ikke er så unormalt? 

Anonymkode: f809e...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser og epilerer selv. Vokser først for å få vekk det verste, epilerer bort resten etterpå. Det tar litt tid, men jeg kan ikke fordra barbering og har ikke råd til å betale for salong, så da blir det slik.

Anonymkode: ae454...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk til dere som sier det er normalt å ha hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene.

Jeg har oppdaget at jeg får mer og mer hår på innsiden og nå er det sånn at de stikker ut hvis jeg barberer det på utsiden (er i midten av 20-åra). så jeg kan ikke helt se for meg å "bare" vokse på utsiden hvis jeg først tør å prøve det... Og jeg har ikke hørt noen snakke om dette problemet og følte meg så ekkel. Men hvis dette er vanlig så må jo personale på slike salonger (eller hva man kaller det) være vant til det.

jeg synes det er vanskelig å gjøre noe med de hårene selv. barberer jeg de så har jeg jo en kaktus på innsiden mot de indre kjønnslepper og litt klitoris når det begynner å vokse ut og det er så vondt. men har liksom ikke helt sett for meg situasjonen hvor en annen person (for jeg kan ikke vokse meg selv as) skal vokse meg på et så intimt område som på innsiden.. men ut fra kommentarer så virker det som om det ikke er så unormalt? 

Anonymkode: f809e...883

De som jobber på flinke salonger vil jeg tro har sett det meste, og vet hva de driver med. Det blir bedre dersom du sier ifra at du gjør dette for første gang, og hva du er beskymret for. Har ikke opplevd annet enn veldig hyggelige og forståelsesfulle ansatte der jeg har vært hvertfall :)

Anonymkode: ce2df...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-

Voksing nedentil, det må være vår tids tortur :sjokkbla: Hva gjør ikke damer for å glede partneren sin? :fnise: (rekk opp hånda de som gjør dette kun for egen velværes del? - Kudos til dere i såfall)

Endret av -Tricia-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

Det gjør vondt der og da, men ikke noe særlig etterpå (dvs, jeg gikk i en annen salong to ganger og da fikk jeg så på innsiden så der går jeg ikke igjen)

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

........Eller i rompa...............

Anonymkode: 092c4...122

Rompa er det minst vonde for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vokser og epilerer selv. Vokser først for å få vekk det verste, epilerer bort resten etterpå. Det tar litt tid, men jeg kan ikke fordra barbering og har ikke råd til å betale for salong, så da blir det slik.

Anonymkode: ae454...00f

Hvilken voks bruker du da? Finnes d egne typer?

jeg er for sky til å gå i salong, men liker ikke stubben...

Anonymkode: b3a8a...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...