Gå til innhold

Bra malt leilighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fargevalget er mer heldig enn mesteparten. Bortsett fra på badet, som sikkert er en rest fra forrige eiger? Snodig med et så pregløs standardfinish på badet når resten tydelig er gjort av folk trygg på egen smak.

 

Men de burde valgt andre vegger, ja. Bare ikke på den måten du mener. ;) Hele romløsningen er horribel.

Anonymkode: 6b9df...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo ganske standard, som kan være greit når man prøver å selge den. Ikke alltid lurt å ha noe som viser for mye personlighet da. Men jeg likte ikke den grå veggen i stuen. Jeg synes fargen er for mørk, og at veggen er for stor til å være kontrastvegg. Synes forøvrig fargen på soverommet er for mørk også, men den er ikke like stor som den i stuen, så den blir ikke like fremtredende. Jeg synes generelt leiligheten ser litt datert ut, mtp at gulv og lister også er mørke. 

Jeg synes det hadde vært finere med lysere gulv og mindre (og lysere) kontrastvegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Grå og hvite leiligheter er det 13 av på dusinet nå. Men sikkert smart farge til visning og bilder da :) 

Synes selv det er kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Cathj skrev:

jeg likte ikke den grå veggen i stuen. Jeg synes fargen er for mørk, og at veggen er for stor til å være kontrastvegg.

Enig i at den er litt mørk. Men hvilke(n) vegg(er) ville du valgt å male da? 

Anonymkode: c0f18...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at den er litt mørk. Men hvilke(n) vegg(er) ville du valgt å male da? 

Anonymkode: c0f18...a58

 

Jeg er jaggu ikke sikker! Selve rommet og romløsningen gjør at det ikke er noen naturlig kontrastvegg. Jeg tror jeg heller hadde malt i en lysere farge. Det mørke gulvet og den mørke veggen gjør hele rommet litt "preget" (i mangel på bedre ord). Kunne kanskje vært kult å male bare den ene veggen inne på kjøkkenet, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert harry og kjedelig, men synes fargene var fine. Hvitt er ikke heeelt min greie, men skulle jeg kjøpt ville jeg foretrukket det over noe personlig og sprekt som ikke passet min smak ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...