Gå til innhold

Ligget med kompisen, er løpet kjørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i en litt vanskelig situasjon..

For en stund siden møtte jeg en gutt gjennom felles bekjente på en fest. Vi fant fort tonen og hadde mye kontakt i ettertid. Men så har jeg gjort en stor tabbe å ligget med en av hannes venner, og etter at dette kom frem har vi ikke hatt særlig kontakt.

Angrer fælt på at jeg gjorde det og lurer på hvordan jeg eventuelt kan "rette opp"? Tror dere alt håp er ute?

Anonymkode: cbea1...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, løpet er kjørt mest sannsynlig. 

Anonymkode: 2e376...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du aldri før du tar kontakt med denne gutten du liker, hvis du liker noen, så prøv å hold deg til en av gangen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man evetuelt gå frem for å få tilbake kontakten med han? 

Anonymkode: cbea1...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit happens. Been there done that ;) Min erfaring og observasjon er at om det er bestevennen hans, så er løpet helt klart kjørt. Men i dag så er det jo nesten sånn at alle kjenner alle, og om man fester i samme miljø så er det vanskelig å møte noen som ikke kjenner noen av de andre guttene, så om han er en kompis litt lenger ut i gjengen og ikke i selve kjernen av tre bestekompisser liksom, og han andre liker deg, så har det ikke så mye å si at du har ligget med en han kjenner for det er nesten umulig i dag uansett siden folk blir jo kjent på samme skoler, fester, klubber osv.
Ikke bekymre deg så mye og ikke skam deg, lat som ingenting har skjedd og snakk med han du liker om han vil bli med å finne på noe :) Sier han nei eller nevner det med han andre du lå med så svarer du at ja du vet det ikke var så lurt men du visste ikke hvor du hadde han (du liker) hen da og tenkte på en merkelig måte at han kanskje ville like deg mere om du fikk kompisen hans til å like deg, eller noe sånt! :) Lykke til

Anonymkode: add2a...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Litt morsomt tips det nederste der. "Jeg trodde du ville like meg bedre om jeg lå med kompisen din. Honest mistake!" :fnise:

Jeg tror dessverre løpet er kjørt. Tenk deg om det var omvendt, du hadde hatt god kontakt med han og trodde kanskje dere var på vei til å bli noe, og så ligger han med venninna di. Jeg synes i hvert fall det er en guffen tanke, og jeg hadde mistet all lyst på noe videre. Men det er mange fisk i havet! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, du har ligget med vennen ETTER at du fikk kontakt med han du er interessert i? Da er løpet kjørt.

Men om det var FØR dere fikk kontakt, så har du ikke gjort noe egentlig galt, så da hadde jeg forsøkt å ta opp igjen kontakten, men på en forsiktig måte.

Anonymkode: 188dc...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...