Gå til innhold

Hva skjedde med meg den natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en del år siden da jeg såvidt var fylt 20 var jeg på firmatur. Det ble mye alkohol og jeg presterte å ende opp på hotellrom med min gifte sjef som var gammel nok til å være min far.

Det gikk som det gikk og vi havnet i senga, vi holdt på ganske heftig og plutselig slo han meg hardt i ansiktet med flat hånd, jeg ble ganske satt ut og sint men slo tilbake og der var vi i gang.

Han slo meg til både rumpa og kinnene ble illrøde, jeg klorte han til blods på ryggen og vi nærmest sloss om å være øverst, han kløp meg i brystvortene, kyssene var mer som bitt... Vi kvalte hverandre, skrek og stønnet om hverandre og jeg så direkte mishandlet ut da jeg gikk derifra. Jeg har aldri fått så mange orgasmer i mitt liv eller vært så kåt...

Tingen er, jeg er ikke sånn. Jeg avskyr utroskap og liker rolig "vaniljesex". Jeg kan godt binde fast partneren men slipper aldri kontrollen selv for jeg takler det ikke, jeg blir stresset og ukomfortabel om noen holder meg så mye som litt fast. Så hva i alle dager skjedde den natten? Det var ikke snakk om å miste litt hemninger, men mer å totalt bytte personlighet? 

Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sånn sex igjen, men når jeg leker med meg selv og er skikkelig godt i gang så faller tankene ofte tilbake til den natta, da blir jeg flau når jeg er ferdig.

 Noen som har en forklaring?

Anonymkode: 13bf2...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklaringen er at du er løs som sov med en gift mann..

Anonymkode: 95d92...09e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk som det gikk og vi havnet i senga, vi holdt på ganske heftig og plutselig slo han meg hardt i ansiktet med flat hånd, jeg ble ganske satt ut og sint men slo tilbake og der var vi i gang.

Der har du ihvertfall et porrfilm plot.

Anonymkode: 4155c...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklaringen er at du er løs som sov med en gift mann..

Anonymkode: 95d92...09e

Jeg har kun ligget med 3 stk og han er den eneste som ikke har vært ett langvarig forhold. At jeg gjorde noe dumt en gang definerer meg ikke som person. Begge personene i det ekteskapet har hatt andre (liten by) så de er kanskje småkinky av seg. 

Anonymkode: 13bf2...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklaringen er at du er løs som sov med en gift mann..

Anonymkode: 95d92...09e

Hvorfor er hun løs når det er han som var i forhold? Ærlig talt dere menn vet å legge skylda på andre samme hvor tåpelig det er ass!!!!!


Jeg tipper ts, alkohol og evn kokain. Man blir ganske aggressiv og splittet av det. Flaks for han at du slo igjen og ble med på leken/at det ble en lek ut av det, enn at du ble slått bevisstløs og det ble en ubehagelig voldsopplevelse. Høres artig ut å ha krysset av på lista si om ikke annet :)

Anonymkode: ddd50...adf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun ligget med 3 stk og han er den eneste som ikke har vært ett langvarig forhold. At jeg gjorde noe dumt en gang definerer meg ikke som person. Begge personene i det ekteskapet har hatt andre (liten by) så de er kanskje småkinky av seg. 

Anonymkode: 13bf2...1cb

 

Kast denne utdaterte sexmoralen til sjøs. Du er ung, du er kåt, og du liker røff sex. Det er helt greit. Kos deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerst inne så liker du det, men du vil ikke innrømme det for deg selv. Kanskje fordi du føler skam over det fordi det er tabu. Når jeg er full "maser" jeg gjerne om analsex, men når jeg er edru vil jeg aldri ha det fordi jeg ikke synes det er godt.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt of-topic, men hvorfor valgte du sjefen? Hvorfor ikke en annen medarbeider?

Anonymkode: 7b57c...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 06/02/2016 at 1.30, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er hun løs når det er han som var i forhold? Ærlig talt dere menn vet å legge skylda på andre samme hvor tåpelig det er ass!!!!!


Jeg tipper ts, alkohol og evn kokain. Man blir ganske aggressiv og splittet av det. Flaks for han at du slo igjen og ble med på leken/at det ble en lek ut av det, enn at du ble slått bevisstløs og det ble en ubehagelig voldsopplevelse. Høres artig ut å ha krysset av på lista si om ikke annet :)

Anonymkode: ddd50...adf

Ærlig talt, hvordan vet du at  Anonymkode: 95d92...09e  er mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
9 minutter siden, Tiuren skrev:

Ærlig talt, hvordan vet du at  Anonymkode: 95d92...09e  er mann?

Fordi det er utelukkende menn som er trangsynte og fordomsfulle, åpenlyst!  Kvinner er født uten slike defekte egenskaper og dermed ikke istand til å skrive dømmende kommentarer her på KG. Visste du ikke det..?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du tenner på røff sex og burde utforske det mer.

At det ble så heftig er nok kombinasjonen av adrenalinet som pumpet, og tabu/ skamfølelsen.

Anonymkode: 35831...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt of-topic, men hvorfor valgte du sjefen? Hvorfor ikke en annen medarbeider?

Anonymkode: 7b57c...7de

Tror det har med typen menn jeg tenner på. Har alltid likt han som "eier rommet", det naturlige midtpunktet. Jeg er en veldig rolig og stille type selv. Ekssjefen min hadde en voldsom karisma og han var veldig flink til å få meg til å føle meg spesiell, veldig oppmerksom og ga meg komplimenter som var skreddersydd, ikke standardfraser som "du er så sexy". 

Jeg har aldri hatt en one night stand før eller sex utenfor forhold, hadde ingen planer om å ha sex og så faktisk ikke helt hvor det bar før vi satt på hotellrommet hans for å snakke ferdig etter at baren stengte. 

Det var ikke noe dop inne i bildet, kun alkohol. Det eneste er at jeg drakk litt sprit den kvelden, holder meg egentlig unna det for jeg kan bli hissig, så mulig at det var derfor jeg ble med på leken?

Er i ett langvarig forhold nå og kan ikke se for meg å ha slik sex med min samboer, det hadde blitt helt feil, men det er jo tydeligvis en liten del av meg som liker det. 

Anonymkode: 13bf2...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns mer synd på samboeren din som ikke får ha vill sex med deg.

Anonymkode: 0fa8d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe forteller meg at du likte det, men ikke vil innrømme det til deg selv. Nyt og utforsk sier jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...