Gå til innhold

Jeg ønsker SÅ å få en melding av han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet litt fram og tilbake med en fyr. En snill, god, smart og oppegående fyr. En som er oppriktig interessert i meg. 

Men så gjør jeg samme feil som alltid, med en gang han begynner å oppføre seg perfekt/ altfor god, da sier jeg at dette kanskje ikke funker, og kontakten uteblir dermed.. Fy faen som jeg hater meg selv! 

Og ja, jeg vet jo at jeg kan sende en melding til han, men kjenner jeg meg selv rett så går det ikke lang tid til jeg fucker det opp på en eller annen måte... 

Anonymkode: 69cec...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal fortelle ham akkurat det du skrev til oss? Så er dere begge forberedt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, isbjørnungen skrev:

Kanskje du skal fortelle ham akkurat det du skrev til oss? Så er dere begge forberedt :) 

Fortelle han at jeg er fucka i hodet? Vil ikke lokke han til meg for så å skremme han bort.. 

Anonymkode: 69cec...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Kanskje du skal fortelle ham akkurat det du skrev til oss? Så er dere begge forberedt :) 

Dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fortelle han at jeg er fucka i hodet? Vil ikke lokke han til meg for så å skremme han bort.. 

Anonymkode: 69cec...e4d

Hehe, kanskje ikke si det helt sånn :) men skjønte det som at du allerede hadde sagt til ham at dette ikke funker? Så kanskje du kan si at når noe virker til å være for bra til å være sant, så får du litt panikk, men at grunnen til det bare er at du liker ham skikkelig godt? Og slenge på en liten beklagelse? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å bryte med mønsteret da, siden det ikke fungerer. Det er aldri gitt at det ikke fungerer eller at det fungerer, men det kommer aldri til å fungere hvis du alltid pga. usikkerheten din skal skyve han fra deg. Du må ha litt troen på deg selv.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Belladonna skrev:

Dette!

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Kommer sikkert til å ødelegge det uansett. Men han er så fryktelig god og fin :rodmer:

Anonymkode: 69cec...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kjære deg, ts. Sånn må du da ikke tenke, for da er det nøyaktig det som skjer. Fokuser heller på hva du kan gjøre for å få det til å funke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Kommer sikkert til å ødelegge det uansett. Men han er så fryktelig god og fin :rodmer:

Anonymkode: 69cec...e4d

Og derfor sier du til han at det ikke kommer til å funke? Fordi du synes han er så fin? Enkelte ganger forstår jeg bare ikke damer, og jeg er dame selv.

Anonymkode: f1bbf...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Hehe, kanskje ikke si det helt sånn :) men skjønte det som at du allerede hadde sagt til ham at dette ikke funker? Så kanskje du kan si at når noe virker til å være for bra til å være sant, så får du litt panikk, men at grunnen til det bare er at du liker ham skikkelig godt? Og slenge på en liten beklagelse? 

Men hva hvis han tilgir meg og deretter så ødelegger jeg alt igjen? :( det er så typisk meg! 

5 minutter siden, Arktis skrev:

På tide å bryte med mønsteret da, siden det ikke fungerer. Det er aldri gitt at det ikke fungerer eller at det fungerer, men det kommer aldri til å fungere hvis du alltid pga. usikkerheten din skal skyve han fra deg. Du må ha litt troen på deg selv.  

Jeg bare orker ikke å ødelegge enda en ting bare fordi jeg er meg selv.. Men han er så utrolig herlig.. 

1 minutt siden, Belladonna skrev:

Nei men kjære deg, ts. Sånn må du da ikke tenke, for da er det nøyaktig det som skjer. Fokuser heller på hva du kan gjøre for å få det til å funke! :)

Hva er det da? 

Anonymkode: 69cec...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis han tilgir meg og deretter så ødelegger jeg alt igjen? :( det er så typisk meg! 

Jeg bare orker ikke å ødelegge enda en ting bare fordi jeg er meg selv.. Men han er så utrolig herlig.. 

Hva er det da? 

Anonymkode: 69cec...e4d

Det verste som kan skje er at det ikke funker! Og det funker ikke hvis du ikke prøver, ergo ingenting å tape på å prøve :) Send ham en melding, vis at du er interessert!

Heier på deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis han tilgir meg og deretter så ødelegger jeg alt igjen? :( det er så typisk meg! 

Jeg bare orker ikke å ødelegge enda en ting bare fordi jeg er meg selv.. Men han er så utrolig herlig.. 

Hva er det da? 

Anonymkode: 69cec...e4d

Det blir et selvoppfyllende profeti. Du har bestemt deg for at du alltid fucker opp, og da er det nettopp det du ender opp med å gjøre. Dermed må du bryte det mønsteret.

Anonymkode: f1bbf...52f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor sier du til han at det ikke kommer til å funke? Fordi du synes han er så fin? Enkelte ganger forstår jeg bare ikke damer, og jeg er dame selv.

Anonymkode: f1bbf...52f

Ja, for da blir kontrasten for stor. Han er "perfekt" og jeg er gal. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir et selvoppfyllende profeti. Du har bestemt deg for at du alltid fucker opp, og da er det nettopp det du ender opp med å gjøre. Dermed må du bryte det mønsteret.

Anonymkode: f1bbf...52f

Men hvordan? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i for perfekt/god?

Anonymkode: e1262...282

Han bryr seg ikke utelukkende om utseende, god utdannelse, gode verdier, morsom, lytter til meg, skriver bare de søteste ting til meg :rodmer:

Anonymkode: 69cec...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for da blir kontrasten for stor. Han er "perfekt" og jeg er gal. 

Men hvordan? 

Han bryr seg ikke utelukkende om utseende, god utdannelse, gode verdier, morsom, lytter til meg, skriver bare de søteste ting til meg :rodmer:

Anonymkode: 69cec...e4d

Hva skal man si... Jeg merker at en god del jenter foretrekker å bli behandlet dårlig. Med dårlig mener jeg at gutten tenker på seg selv først og fremst, bryr seg lite om jenta og alle valg han tar gagner ham selv. Hvis det blir forhold, blir det et drama forhold, noe som enkelte jenter lever på.

Dersom du er dramaqueen og ønsker et slikt forhold, foreslår jeg at du leter etter noen andre. Han du omtaler slår meg som en som heller vil bruke tiden sin på å ha det bra. Ta et valg, og hold deg til det så langt det går. Hot and cold opplegg som ikke fører noe sted er bare unødvendig bruk av hverandres tid.

Anonymkode: e1262...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man si... Jeg merker at en god del jenter foretrekker å bli behandlet dårlig. Med dårlig mener jeg at gutten tenker på seg selv først og fremst, bryr seg lite om jenta og alle valg han tar gagner ham selv. Hvis det blir forhold, blir det et drama forhold, noe som enkelte jenter lever på.

Dersom du er dramaqueen og ønsker et slikt forhold, foreslår jeg at du leter etter noen andre. Han du omtaler slår meg som en som heller vil bruke tiden sin på å ha det bra. Ta et valg, og hold deg til det så langt det går. Hot and cold opplegg som ikke fører noe sted er bare unødvendig bruk av hverandres tid.

Anonymkode: e1262...282

Jeg har på ingen måte et ønske om å bli behandlet dårlig, og jeg vet jo at han her også har dårlige sider. Men jeg føler bare at jeg er i en liga under han. Jeg er ikke dramaqueen, men føler at han her er mye bedre enn meg. Men er han egentlig det, eller er det noe jeg konstruerer oppi hodet mitt? 

Anonymkode: 69cec...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...