Gå til innhold

Spleiset på blomster. Lurer på om dette kan stemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt kommer det mange "ekspertsvar" som viser at Ts tar feil og at denne vesle buketten "selvsagt" kostet mellom 500 og 1000 boks, når den mer trolig kostet maks et par hundre. 

Anonymkode: 0dd22...bca

Siden ingen har fått vite hva prisen faktisk var så er det litt vanskelig å påvise at TS tar feil i noe som helst.

Anonymkode: e58bb...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så pinlig at du mistror en venn eller en kollega for noe slikt uten grunn, og at du bryr deg så mye at du poster et bilde her for å sjekke om du kan ta vedkommende for å ha lurt unna penger 😳

Anonymkode: ddbfd...6f0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff den buketten var ikke veldig fin beklager? Håper den som får den liker den da...

Skal jeg ha blomster så fikser jeg det selv, og oppsatser lager jeg til familie og venner spm gave. Koster ikke mye for fat og oasis..;)

Anonymkode: 883c2...ef5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.2.2016 at 14.31, AnonymBruker skrev:

Huff den buketten var ikke veldig fin beklager? Håper den som får den liker den da...

Skal jeg ha blomster så fikser jeg det selv, og oppsatser lager jeg til familie og venner spm gave. Koster ikke mye for fat og oasis..;)

Anonymkode: 883c2...ef5

Kjøper du en og en blomst i blomsterbutikk, når du skal lage disse oppsatsene?

Anonymkode: a7939...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. februar 2016 at 14.31, AnonymBruker skrev:

Huff den buketten var ikke veldig fin beklager? Håper den som får den liker den da...

Skal jeg ha blomster så fikser jeg det selv, og oppsatser lager jeg til familie og venner spm gave. Koster ikke mye for fat og oasis..;)

Anonymkode: 883c2...ef5

Men av og til så må man bare bestille blomster.... For meg som har all familie langt unna så blir det vanskelig å kjøpe inn blomster, fat og oasis for å lage det selv, så jeg må ringe til blomsterbutikken for å bestille en oppsats.  Dermed så er man prisgitt flinke blomsterfolk til å gjøre jobben for seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5.2.2016 at 23.36, AnonymBruker skrev:

Jeg kan gi deg tre svar.

om du er et firma koster en sånn bukett deg 3-400 kroner. De betaler en mer real pris fordi de bestiller mye. Som kunde rett av gata koster den 5-600, fordi butikkene vet at folk flest ikke vet at firma betaler halvparten. De vet også at folk flest ikke vet at den reelle kostnaden trolig er 200 kroner.

Etter jeg begynte å kjøpe inn buketter for firma har jeg sluttet å kjøpe dem privat. De flår deg.

Anonymkode: 9c599...78b

? Er det ikke slik alle bedrifter tjener penger? Matbutikkene kjøper inn maten billigere enn hva vi betaler for den

Anonymkode: 41e6d...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, February 05, 2016 at 22.52, AnonymBruker skrev:

Noen som har peiling på blomster, og kan vurdere hvor mye en slik bukett koster i en vanlig blomstersjappe? Jeg begynner å mistenke at ikke alle pengene som er samlet inn har blitt brukt på dette.

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12670102_10153696754972107_7057523640462576879_n.jpg?oh=cf1b2544fb4ffd10fd7a27ee474fd0bf&oe=57695CF7

Anonymkode: 383cc...62a

Nå har jeg faktisk sett på tv2 hjelper deg i kveld. Og de hadde tester og priser på noen tilsvarende buketter fra ulike nlomsterbutikker. De er ikke billige, for å si det slik. 

Anonymkode: b044c...b9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Er det ikke slik alle bedrifter tjener penger? Matbutikkene kjøper inn maten billigere enn hva vi betaler for den

Anonymkode: 41e6d...3ac

Jo. Men det AB 9c599...78b prøver å si, er at blomsterbutikken tar mer betalt for buketten av deg som privatkunde, enn dersom du kjøper den gjennom Firmaet ditt.

Anonymkode: a7939...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...