Gå til innhold

Hvorfor er det så mange umoralske menn på sukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kristen, men at jeg ønsker en mann med høy moral. Ingenting i min profil kan tolkes sexuelt på noen som helst måte. Seriøse menn på nettdating.. ja særlig. Jeg fikk rett, psykologen tok feil. At menn sitter og slenger dritt til andre med vilje vitner om at de er totalt skada i hodet. 

Anonymkode: 5ce46...f15

Troll elsker å rakke ned på mennesker som skriver slike ting som dette, dessverre

Anonymkode: cf789...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Troll elsker å rakke ned på mennesker som skriver slike ting som dette, dessverre

Anonymkode: cf789...3ea

hansler kanskje litt om janteloven "Du skal ikke tro du har bedre moral enn oss"

Anonymkode: cf789...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du roe deg ned, TS! Alle menn er ikke slemme. Jeg har blitt kjent med noen svært hyggelige menn via nettdating, og en av dem er idag blant mine beste venner. Men jeg har også fått flere seksualiserte meldinger på nettdating, og jeg har ikke en gang profilbilde. 

Så er jeg ikke enig med deg i at de er slemme mot deg fordi de sender meldinger om at de vil ha sex og sånn. Desperate og teite, ja. Men ikke slemme. 

Det er heller ikke din verdi som menneske dette går på, men det faktum at disse mennene sender samme melding til X antall kvinner der inne. Hvis du blir så redd og lei deg for dette, så Bør du bare fjerne profilen. Du burde jo ikke vært der I utgangspunktet når du laga profilen på tull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Citronella skrev:

Se uthevet skrift. Så skjønner du kanskje hvorfor du får slike meldinger i retur. 

"as a joke" er nok mer for å kompensere, vil jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Moralens vokter og ultimate oppmerksomhetssøkende dramaqueen har talt. Laget en profil på gøy og fikk dagen spolerts, da noen dumme kåte menn skrev skit til henne. Det finnes virkelige problemer og det finnes ikke-saker. Dette er en ikke-sak. Skaff deg oppmerksomhet på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Memorabilien skrev:

OK, tydeligvis er ikke intellekt og respekt ting du setter høyt. Legger fra meg slike egenskaper, og støtten til kvinner, for å kunne trekke meg tilbake til hulen min og slå andre i hodet med klubbe. På den tiden, da var man mann da.

Fra spøk til revolver; du kan godt synes jeg er patetisk, er mye heller det enn å bidra til økt press/bygge ned kvinner. Håper ikke du, for eks. jobber i helsevesenet, når du synes folk du ikke er enige med, er patetiske.

Menn som ber om unnskyldning på vegne av andre alle andre menn, samtidig som de fremhever seg selv er så vanvittig patetisk. 

Jeg får slike vibber som dette:

3d5812feb75221030e4878c0910589673a9a86f5 

Anonymkode: 165c0...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cartman skrev:

Moralens vokter og ultimate oppmerksomhetssøkende dramaqueen har talt. Laget en profil på gøy og fikk dagen spolerts, da noen dumme kåte menn skrev skit til henne. Det finnes virkelige problemer og det finnes ikke-saker. Dette er en ikke-sak. Skaff deg oppmerksomhet på en annen måte.

Hvorfor er du så slem? Hva vil du åppnå med å skrive stygge ting til meg? Prøver du å trigge et selvmordsforsøk? Du vil jeg skal dø du.. er lei av at dere norske menn er så slemme med meg :( Kan dere ikke slutte.. Jeg sitter og gråter her. Pga sånne slemme menn som deg. Skam deg. 

Anonymkode: 5ce46...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman

Hva legger du i "høy moral" egentlig?

Jeg sluttet med nettdating fordi det er så mange damer som tilsynelatende kun er ute etter oppmerksomhet. Riktignok ikke vært på sukker. Vil ikke si jeg har høy moral dersom man med det snakker om prinsippfasthet og konkrete ideer man bedømmer eller lever etter, men ikke helt "FÅ SEG KEISERSLUSA DI"-heller. Tviler på at jeg tilhører minoriteten der. Fordelen med nett er at de som ER sånn slipper de store konsekvensene i forhold til hva de ville fått i det virkelige liv. 

Litt interessante mennesker da. Enten funker det eller så er de de mest målbevisste og optimistiske menneskene vi har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge TS jo mindre du flørter jo høyere moral.

Anonymkode: 76808...deb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du ikke laget en annen tråd med lignende problemstilling? I så fall har du jo allerede prøvd nettdating. Jeg mistenker at du lager disse trådene for å få symptati, og at det ligger en psykiatrisk diagnose bak, hvor "paranoid" inngår.

Anonymkode: 316b1...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

JEG fortjente det? Du vet ingenting om meg. Det var faktisk psykologen min som sa jeg burde lage en profil på sukker. Fordi menn alltid er så slemme mot meg, har tidligere mottatt stygge meldinger fra menn (typ du er så stygg og kan bare dø). Psykologen trodde ikke på meg, så jeg lagde en profil i går. Har som sagt mottatt flere ufine meldinger. Har printet ut og skal ta med til psykologen. Er så lei av dette her ( Jeg vil egentlig ha en mann, men blir så demotivert når alle menn er så slemme mot meg.. vet ikke hvorfor norske menn hater meg sånn. Tydeligvis kan jeg bare ta selvmord og dø da... siden alle norske menn er onde drttsekker mot meg :( Jeg la ut veldig uglamorøse bilder av meg og, ikke utfordrende, ingen sminke, store ullgensere på bildene. Så beviser bare at norske menn er slemme mot meg og ute etter å ta meg. Jeg tør jo nesten ikke gå ut av døra en gang, fordi jeg er så redd for å bli drept. Så takk til dere for å ha ødelagt meg såpass mye. 

Anonymkode: 5ce46...f15

Du er ikke tilfeldigvis 33 år og aldri vært i et forhold før? Og alle du kjenner, både familie og andre, er slemme mot deg, rakker ned på deg, og gjør alt de kan for å ødelegge alt for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender nok meldinger av typen de selv vil ha, tenker jeg. Om man ikke har noen sjanse uansett kan man vel prøve halve fantasien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor KristenDate er tingen, så møter man menn med gudsfrykt.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

si det... siden er veldig ofte ikke i bruk, eller så virker ikke tjeneren. sikkert derfor. 

Anonymkode: 1b2c0...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MadsT2000 skrev:

Jeg liker ikke sukker også

Sukker er usunt.

Anonymkode: 55921...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...