Gå til innhold

Hvorfor er det så mange umoralske menn på sukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg inn nå as a joke,og har allerede fått flere dirty meldinger. Har allerede fått tilbud om massasje, få kysset hele kroppen, og en helt natts het elskov. Ingen tror på meg når jeg forteller at jeg bare får sånne meldinger. Og nei, jeg har ikke lagt ut bilde av vålerengatunnelen min eller noe. De verste er faktisk de mellom 35 og 45. Makan til ukristelig oppførsel. Fikk høre at jeg var kjip og prippen. Hva er det med mannfolk på nettdating i detta landet? Syns det er så ufint å snakke sånn til folk. 

Anonymkode: 5ce46...f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får enten slike meldinger, eller meldinger fra menn som dessverre ikke når opp til mine krav. Men Tinder er hakket verre. Der tror jo alle at de kan få seg en ONS bare de sender en "Hei" :P

Anonymkode: d9917...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo slike opplevelser som det, som ødelegger for resten av mannfolka som oppfører seg, bare husk at det finnes normale og ålreite folk der, bare luke bort de desperate osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig sjeldent på sukker, men logget inn nå for å sjekke meldingene jeg har fått.. Jeg har bare fått hyggelige og normale meldinger.. Verste jeg fant var "sexy jente:)".. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper profilbildene til TS provoseres enkelte kåte menn til slike handlinger.

Anonymkode: 050c3...117

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memorabilien

Som mann selv, kan jeg bare si: unnskyld på våres vegne. Du har sikkert møtt sinte, bitre menn som forhøyer seg selv på mange vis. Man kan være gentleman, men er man ikke feminist i tillegg, blir man fort et nettroll, altfor ofte også mannsjåvinist nå for tiden, virker det som. Jeg er også selv på Sukker, og synes det blir for dumt om enkelte menn oppfører seg slik som du beskriver. Lykke til i jakten - håper du møter/får meldinger fra mer ekte menn etter hvert :) 

Endret av Memorabilien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg meldte meg inn nå as a joke,og har allerede fått flere dirty meldinger. Har allerede fått tilbud om massasje, få kysset hele kroppen, og en helt natts het elskov. Ingen tror på meg når jeg forteller at jeg bare får sånne meldinger. Og nei, jeg har ikke lagt ut bilde av vålerengatunnelen min eller noe. De verste er faktisk de mellom 35 og 45. Makan til ukristelig oppførsel. Fikk høre at jeg var kjip og prippen. Hva er det med mannfolk på nettdating i detta landet? Syns det er så ufint å snakke sånn til folk. 

Anonymkode: 5ce46...f15

Se uthevet skrift. Så skjønner du kanskje hvorfor du får slike meldinger i retur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg meldte meg inn nå as a joke,og har allerede fått flere dirty meldinger. Har allerede fått tilbud om massasje, få kysset hele kroppen, og en helt natts het elskov. Ingen tror på meg når jeg forteller at jeg bare får sånne meldinger. Og nei, jeg har ikke lagt ut bilde av vålerengatunnelen min eller noe. De verste er faktisk de mellom 35 og 45. Makan til ukristelig oppførsel. Fikk høre at jeg var kjip og prippen. Hva er det med mannfolk på nettdating i detta landet? Syns det er så ufint å snakke sånn til folk. 

Anonymkode: 5ce46...f15

Enig med hun over. Dette fortjente du, når du bare er til bryderi for oss menn som leter etter den store kjærligheten. Hvorfor kaste bort andre menns tid på den måten, får du ikke dårlig samvittighet?

Anonymkode: 6d5c4...02b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Hvordan kan det ha seg at sexsøkende menn samler seg på en nettside som markedsfører seg mot kvinner som vil ha mann? Forstå det den som kan

Anonymkode: 17bcd...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok pga utseende til ts. Trenger ikke ha et utfordrende bilde. Ala vise kløft, helfigur kropp osv. Ansiktet til ts utstråler nok mye seksuell energi og mennene som sender deg dirty meldinger ser deg først og fremst som en potensiell ons. 

Anonymkode: f7651...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig mye erfaring med akkurat Sukker, men litt inntrykk av at på alle sånne type sider så er det en del menn som har en auto-melding de bare fyrer av til omtrent alle nye kvinneprofiler som dukker opp. Det kan være alt fra en kort rett-på-sak til en lengre erotisk novelle. Du får gjerne nøyaktig samme melding noen måneder etterpå når de har glemt at de allerede har sendt deg.

De driver vel bare og kaster et jævlig stort nett og tenker at om de gjør det mange nok ganger så må det jo bare havne en fisk i det iblant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Memorabilien skrev:

Som mann selv, kan jeg bare si: unnskyld på våres vegne. Du har sikkert møtt sinte, bitre menn som forhøyer seg selv på mange vis. Man kan være gentleman, men er man ikke feminist i tillegg, blir man fort et nettroll, altfor ofte også mannsjåvinist nå for tiden, virker det som. Jeg er også selv på Sukker, og synes det blir for dumt om enkelte menn oppfører seg slik som du beskriver. Lykke til i jakten - håper du møter/får meldinger fra mer ekte menn etter hvert :) 

Wow, så patetisk.

Anonymkode: 165c0...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow, så patetisk.

Anonymkode: 165c0...72b

Hvorfor?

Anonymkode: 09b8b...ac9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med hun over. Dette fortjente du, når du bare er til bryderi for oss menn som leter etter den store kjærligheten. Hvorfor kaste bort andre menns tid på den måten, får du ikke dårlig samvittighet?

Anonymkode: 6d5c4...02b

JEG fortjente det? Du vet ingenting om meg. Det var faktisk psykologen min som sa jeg burde lage en profil på sukker. Fordi menn alltid er så slemme mot meg, har tidligere mottatt stygge meldinger fra menn (typ du er så stygg og kan bare dø). Psykologen trodde ikke på meg, så jeg lagde en profil i går. Har som sagt mottatt flere ufine meldinger. Har printet ut og skal ta med til psykologen. Er så lei av dette her ( Jeg vil egentlig ha en mann, men blir så demotivert når alle menn er så slemme mot meg.. vet ikke hvorfor norske menn hater meg sånn. Tydeligvis kan jeg bare ta selvmord og dø da... siden alle norske menn er onde drttsekker mot meg :( Jeg la ut veldig uglamorøse bilder av meg og, ikke utfordrende, ingen sminke, store ullgensere på bildene. Så beviser bare at norske menn er slemme mot meg og ute etter å ta meg. Jeg tør jo nesten ikke gå ut av døra en gang, fordi jeg er så redd for å bli drept. Så takk til dere for å ha ødelagt meg såpass mye. 

Anonymkode: 5ce46...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memorabilien
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, så patetisk.

Anonymkode: 165c0...72b

OK, tydeligvis er ikke intellekt og respekt ting du setter høyt. Legger fra meg slike egenskaper, og støtten til kvinner, for å kunne trekke meg tilbake til hulen min og slå andre i hodet med klubbe. På den tiden, da var man mann da.

Fra spøk til revolver; du kan godt synes jeg er patetisk, er mye heller det enn å bidra til økt press/bygge ned kvinner. Håper ikke du, for eks. jobber i helsevesenet, når du synes folk du ikke er enige med, er patetiske.

Endret av Memorabilien
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står du i profilen din at du er kristen? Noen menn får en trang til å dra deg ned dersom de tror du syns at du er en kristen, moralsk person. De tror kanskje du føler deg bedre enn andre og blir provoserte og sender stygge meldinger.

Men der er også en del menn som skriver slike ting til omtrent alle. De får faktisk napp av og til, av kvinner som er like ille som dem selv tenker jeg. Sender de ut 200 slike meldinger, så får de kanskje 2 ONS.

Anonymkode: cf789...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Står du i profilen din at du er kristen? Noen menn får en trang til å dra deg ned dersom de tror du syns at du er en kristen, moralsk person. De tror kanskje du føler deg bedre enn andre og blir provoserte og sender stygge meldinger.

Men der er også en del menn som skriver slike ting til omtrent alle. De får faktisk napp av og til, av kvinner som er like ille som dem selv tenker jeg. Sender de ut 200 slike meldinger, så får de kanskje 2 ONS.

Anonymkode: cf789...3ea

Ikke kristen, men at jeg ønsker en mann med høy moral. Ingenting i min profil kan tolkes sexuelt på noen som helst måte. Seriøse menn på nettdating.. ja særlig. Jeg fikk rett, psykologen tok feil. At menn sitter og slenger dritt til andre med vilje vitner om at de er totalt skada i hodet. 

Anonymkode: 5ce46...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper profilbildene til TS provoseres enkelte kåte menn til slike handlinger.

Anonymkode: 050c3...117

Jeg tror man kan legge inn profilbilde av en brunost og fortsatt få sånn meldinger. 

Anonymkode: 1b1ea...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok pga utseende til ts. Trenger ikke ha et utfordrende bilde. Ala vise kløft, helfigur kropp osv. Ansiktet til ts utstråler nok mye seksuell energi og mennene som sender deg dirty meldinger ser deg først og fremst som en potensiell ons. 

Anonymkode: f7651...a21

Så man bør være mindre pen for å få seriøse meldinger? 

Anonymkode: 1b1ea...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...