Gå til innhold

KG ti år senere....


:-) anna

Anbefalte innlegg

Etter mange år borte fra KG (og før det mange år som daglig bruker) må jeg si at mye har forandret seg siden sist... 

For det første: folk legger faktisk ut bilder av både pupper og kjønnsorgan. Er litt i sjokk!!!

For det andre: hva er greia med disse sutrete mennene som skal blande seg inn i alle diskusjoner  med en eller annen verson av "Typisk KG/Kvinner/mødre - hadde det vært en mann som gjorde det hadde det vært helt motsatt reaksjon". Det kryr jo av dem. Og de er som en sånn passiv-aggressiv versjon av "Menn som hater kvinner". 

Men ellers er det hyggelig å være tilbake da. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels
10 minutter siden, :-) anna skrev:

Etter mange år borte fra KG (og før det mange år som daglig bruker) må jeg si at mye har forandret seg siden sist... 

For det første: folk legger faktisk ut bilder av både pupper og kjønnsorgan. Er litt i sjokk!!!

For det andre: hva er greia med disse sutrete mennene som skal blande seg inn i alle diskusjoner  med en eller annen verson av "Typisk KG/Kvinner/mødre - hadde det vært en mann som gjorde det hadde det vært helt motsatt reaksjon". Det kryr jo av dem. Og de er som en sånn passiv-aggressiv versjon av "Menn som hater kvinner". 

Men ellers er det hyggelig å være tilbake da. 

Tidene forandrer seg, det samme med nettsider ;) 

Det er mye som er typisk kg/kvinner/mødre. Det gjelder ikke alle. Nei jeg hater ikke kvinner. Finnes mennesker jeg ikke liker (ingen jeg hater), både kvinner, menn og barn. På nett og utenfor nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MarianneE skrev:

Jeg husker deg fra gode, gamle dager. ☺

Jeg husker ingen av dere. Jeg må være glemsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg husker MarianneE og Siflen. Jeg hadde andre brukernavn tidligere. Bytter med jevne mellomrom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, :-) anna skrev:

Etter mange år borte fra KG (og før det mange år som daglig bruker) må jeg si at mye har forandret seg siden sist... 

For det første: folk legger faktisk ut bilder av både pupper og kjønnsorgan. Er litt i sjokk!!!

For det andre: hva er greia med disse sutrete mennene som skal blande seg inn i alle diskusjoner  med en eller annen verson av "Typisk KG/Kvinner/mødre - hadde det vært en mann som gjorde det hadde det vært helt motsatt reaksjon". Det kryr jo av dem. Og de er som en sånn passiv-aggressiv versjon av "Menn som hater kvinner". 

Men ellers er det hyggelig å være tilbake da. 

Hehe. Det har vært noen tråder om dette. Bl.a. denne:  

Heldigvis er det en del flotte, oppegående menn her også. :)

Anonymkode: 28178...6cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, absolutt mange oppegående menn altså. :) 

... Også noen som bruker tiden til å henge på Kvinneguiden for å ta ut sin bitterhet mot kvinner. 

Artig tidsfordriv liksom

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Og jeg husker MarianneE og Siflen. Jeg hadde andre brukernavn tidligere. Bytter med jevne mellomrom. :)

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎05‎.‎02‎.‎2016 at 20.37, :-) anna skrev:

Ja, absolutt mange oppegående menn altså. :) 

... Også noen som bruker tiden til å henge på Kvinneguiden for å ta ut sin bitterhet mot kvinner. 

Artig tidsfordriv liksom

Jeg er enig med deg; det er en god del bitterpikker på kg. Vet ikke hvorfor de gidder å henge her inne og rakke ned på damene. Det er jo tross alt et kvinneforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...