Gå til innhold

Intervju Jula


Ullvotten

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har vært på intervju hos Jula når de skulle ha åpnet nytt varehus? Lurer bare på hvordan intervjuene foregår. Fikk mail om at jeg var velkommen på intervju, tid og sted osv. Også stod det at intervjuet ville vare ca en halvtime. Er det da individuelle intervju eller gruppeintervju? Noe jeg bør forberede meg ekstra på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke noe konkret om Jula, men det burde/skal(?) være oppgitt dersom det er gruppeintervju - min erfaring vartfall. Du kan jo forberede deg på hvorfor du vil ha jobben hos akkurat Jula. Hva skiller de ut fra konkurrenten. Nå vet ikke jeg din "intervju-erfaring" men ellers forberede seg på positive og negative sider ved seg selv og hva som motiverer deg :) Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.2.2016 at 19.48, Ullvotten skrev:

Hei. Noen som har vært på intervju hos Jula når de skulle ha åpnet nytt varehus? Lurer bare på hvordan intervjuene foregår. Fikk mail om at jeg var velkommen på intervju, tid og sted osv. Også stod det at intervjuet ville vare ca en halvtime. Er det da individuelle intervju eller gruppeintervju? Noe jeg bør forberede meg ekstra på? 

Hei, jeg fikk også mail om invitasjon til intervju på fredag, i Harstad :) Lurer forsåvidt på det samme som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil vel sikkert høre hva du forbinder med Jula,og sjekke om du har kunnskap og interesse for de mange varegruppene de selger.Regner med er et vanlig enmanns intervju siden ingenting annet står skrevet.Når det gjelder det å nevne negative sider,så ta noen som ikke vil ha noe med jobben å gjøre.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Ja jeg tenker også at det må være individuelle intervju siden ingenting annet er oppgitt og siden det stod at det ville vare i ca en halvtime :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...