Gå til innhold

Til menn. Kunne du blitt sammen med en ung singel alenemor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, nei det hadde jeg ikke, fordi jeg har ikke noen intensjoner om å oppdra noens andres unger, det gidder jeg ikke.

Anonymkode: 77358...01f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, PetterPanne skrev:

Aldri i verden.

Hva hadde jeg fått igjen for å tynge meg ned med ekstra ansvar? Dessuten er den største dealbreakeren at hun var så ung. Er ganske uansvarlig å få unge i så ung alder. Ja, man klarer seg, men regner med å få mye hjelp fra andre. Nei uff og uff.

Men trøst deg TS med at det finne sultne menn der ute som tar hva som helst.

"Men trøst deg TS med at det finnes sultne menn der ute som tar hva som helst." 

Da har jo du en sjangs å jo 😄

Anonymkode: d3a02...72b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
1 time siden, Dwight skrev:

Hvorfor svarer du med to forskjellige brukere i samme tråd? 

Jeg gjør ikke det. Tror du meg ikke så rapporter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun dersom jeg fikk minimalt med ansvar for barnet.

Anonymkode: fa45d...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Men trøst deg TS med at det finnes sultne menn der ute som tar hva som helst." 

Da har jo du en sjangs å jo 😄

Anonymkode: d3a02...72b

HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på jenta, om hun var selvstendig før man startet å datet, hadde grei nok økonomi og klarte å ta vare på seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.Blir for mye drama med barnefedre og økonomi.Mange alenemødre er godt vant med å få ytelser fra staten og har null peiling på håndtering av penger.

Anonymkode: 5b4b9...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, PetterPanne skrev:

Aldri i verden.

Hva hadde jeg fått igjen for å tynge meg ned med ekstra ansvar? Dessuten er den største dealbreakeren at hun var så ung. Er ganske uansvarlig å få unge i så ung alder. Ja, man klarer seg, men regner med å få mye hjelp fra andre. Nei uff og uff.

Men trøst deg TS med at det finne sultne menn der ute som tar hva som helst.

Det er nå ganske idiotisk ting å si. Jeg lover deg at seter mange menn der ute som har sagt akkurat det samme som i dag er sammen med alenemødre. Hvis man virkelig forelsker seg så er man villig til å strekke seg veldig langt! Jeg er sammen med en med barn selv. Jeg sier ikke at det alltid er enkelt, men alt kommer an på kommunikasjon og hvordan man håndterer diverse situasjoner. Ville ikke byttet det ut med noe!

Anonymkode: 74dfa...fec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler egentlig litt. Har ikke noe ønske om barn selv, og ser ikke helt appellen med andres heller. Hun hadde neppe hatt mye tid til meg, og små barn trenger vel heller en engasjert steforelder enn en som tar opp morens tid uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Splittet personlighet?

Anonymkode: 373a9...16a

Bare fordi noen andre har tatt brukernavnet jeg ville ha mitt så betyr da virkelig ikke det at jeg og han er samme person.

Forøvrig så ville nok ikke jeg vært interessert i å date en dame med barn, ved mindre jeg var veldig forelsket i henne før jeg fant ut at hun hadde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hummels3 skrev:

Bare fordi noen andre har tatt brukernavnet jeg ville ha mitt så betyr da virkelig ikke det at jeg og han er samme person.

Forøvrig så ville nok ikke jeg vært interessert i å date en dame med barn, ved mindre jeg var veldig forelsket i henne før jeg fant ut at hun hadde barn.

Så derfor laget du enda bruker til nå? Så du er både Hummels2 og Hummels3 men ikke Hummels(1)? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.Blir for mye drama med barnefedre og økonomi.Mange alenemødre er godt vant med å få ytelser fra staten og har null peiling på håndtering av penger.

Anonymkode: 5b4b9...be3

Vet ikke hvilken verden dulever i, men aleneforeldre får ikke mye mer ytelser fra staten enn det andre foreldre gjør. Educate yourself! Man kan ha krav på OS i en begrenset periode for å gjøre ferdig skolearbeid/skifte jobb. Merk at dette er kun en begrenset periode, og kun til man kommer ut i arbeid. Man har også krav på en ekstra barnetrygd, så er du alene med 1 barn så får du to barnetrygder, har du to barn får du tre barnetrygder osv. Alle foreldre i Norge mottar barnetrygd, så alenefordre får ie noe spesiet der. Så går banrebidrag på hvor mye barnet er hos den enkelte forelderen. Så nei, aleneforeldre er ikke godt vant med å få ytelser fra staten og klarer ikke å håndtere penger. Synes synd på deg som er så uvitende og lite samfunnsbevisst. Det finnes forøvirg både alenemødre og alenefedre! Skaff deg kunnskap før du uttaler deg! Sjansen for at du og din utkårede kommer til å gå fra hverandre når dere fremtidige barn er 2-3 år er skyhøy! Tipper du vil være fornøyd jeg om noen vil være sammen med en alenefar da jeg! Jeg er forøvrig alene med mitt barn, jobber som lektor i engelsk og fransk, i tillegg er jeg personlig trener. Får ikke noe som helst i ytelser fordi jeg er alene, aldri fått det heller. Kun barnetrygd, noe ALLE får, også Kjell Inge Røkke da han hadde barn under 18 år!

Anonymkode: fcebe...485

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummels3 skrev:

Bare fordi noen andre har tatt brukernavnet jeg ville ha mitt så betyr da virkelig ikke det at jeg og han er samme person.

Forøvrig så ville nok ikke jeg vært interessert i å date en dame med barn, ved mindre jeg var veldig forelsket i henne før jeg fant ut at hun hadde barn.

du har jo mange brukere her inne og svarer ofte deg selv

Anonymkode: fcebe...485

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om ungen har et pent utseendet og oppfører seg bra mot meg. Og at mannen er mye ute av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5.2.2016 at 19.32, AnonymBruker skrev:

Kunne du gått inn i et fast forhold med en ung singel alenemor? Alder (18 til rundt midten av 20 årene)

Hadde du vært klar for å skulle være "far" for hennes barn og måtte leve med et barn som ikke hadde vært ditt, eller hadde ikke dette vært noe problem for deg? Eller hadde du tenkt mer på damas kvaliteter enn om at hun hadde hatt barn? 

Anonymkode: b7a6b...9b2

Det kunne jeg ha vært kun om hun hadde tenkt til å ha flere barn. De fleste norske damer som damer i andre Europeiske land får oftest veldig få barn, så det er en risiko i seg selv å bli sammen med en dame som allerede har barn.

Anonymkode: 0219f...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hummels2 skrev:

Hvilken rolle spiller utseende? Hvorfor skal mannen være mye ut av huset? Så du får alenetid med en unge som må være attraktiv?! Bare spør!!

Jeg bare tullet. Vel kanskje bortsett fra det med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå ganske idiotisk ting å si. Jeg lover deg at seter mange menn der ute som har sagt akkurat det samme som i dag er sammen med alenemødre. Hvis man virkelig forelsker seg så er man villig til å strekke seg veldig langt! Jeg er sammen med en med barn selv. Jeg sier ikke at det alltid er enkelt, men alt kommer an på kommunikasjon og hvordan man håndterer diverse situasjoner. Ville ikke byttet det ut med noe!

Anonymkode: 74dfa...fec

Se hva de andre mennene har skrevet i tråden og så still deg spørsmål om det egentlig er så idiotisk.

Forelske meg kan jeg gjøre i en som ikke har barn og kan bære mine. Jeg er ingen redningsmann for alenemødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. februar 2016 at 19.32, AnonymBruker skrev:

Kunne du gått inn i et fast forhold med en ung singel alenemor? Alder (18 til rundt midten av 20 årene)

Hadde du vært klar for å skulle være "far" for hennes barn og måtte leve med et barn som ikke hadde vært ditt, eller hadde ikke dette vært noe problem for deg? Eller hadde du tenkt mer på damas kvaliteter enn om at hun hadde hatt barn? 

Anonymkode: b7a6b...9b2

Ikke så veldig hypp på andres unger og være stefar. Spesielt med et så lite barn. Da bør i såfall barnefaren være totalt ute av bildet. 

Anonymkode: 7dda7...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...