Gå til innhold

Hva er ditt drømmeyrke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er ditt drømmeyrke? Med tanke på arbeidsoppgaver og sånt, ikke forsåvidt lønn. Men som du for eksempel ikke har gode nok karakterer til :)

Begrunn gjerne!

Anonymkode: 25286...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer om å eie egen, suksessfull bedrift i klesbransjen. Er på saken, så får krysse fingrene for at den også blir suksessfull :P 

Ellers hadde det vært kult å være popstjerne! Jeg elsker å opptre, men har nok ikke sangstemme nok til å kunne bli noen popstjerne x) Og jeg vet ikke om jeg hadde taklet hatere så godt som andre folk i media gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gründer innenfor oljenæringen (eller andre større bransjer som bedriver energiutvikling), gjerne med fokus på forbedring av teknologi. Lett blir det ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designer eller fotograf. Jeg har alltid utmerket meg innenfor området, men bare i hobbysammenheng. Dette er ting jeg vet at jeg kunne blitt virkelig flink til. 

Endte opp som vernepleier med haugevis av tilleggsutdanninger, og nå er jeg for gammel til å sette meg på skolebenken (47 år)

Anonymkode: 54ad7...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politijurist :)

Jeg kan få bedre karakterer, og er villig til å strekke meg langt. 

Endret av JC9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musikkterapeut er drømmen min, fordi jeg ønsker å jobbe med både mennesker og musikk, og da er yrket helt ypperlig til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
3 minutter siden, Sasandra skrev:

Musikkterapeut er drømmen min, fordi jeg ønsker å jobbe med både mennesker og musikk, og da er yrket helt ypperlig til meg :)

Jeg har kikket litt på kunstterapi utdanningen som er en påbygning, det virker veldig givende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege, helst med spesialisering innen plastikkirugi. 

Anonymkode: 42c94...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...