Gå til innhold

Selge trusene mine på ebay og finn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så! Jeg har hørt at det er flere som selger trusene sine på ebay og finn og jeg kunne gjerne tenke meg å prøve dette. Er det noen som har gjort dette før som kan gi meg noen tips? Skal trusene være "skitne", altså ikke vasket før de sendes?

Alle råd tas imot med stor takknemlighet :) 

Når det gjelder min motivasjon for å gjøre dette, er det blant annet for å spe på lommeboka litt, og det er jo trist å kaste undertøy som noen andre kanskje kan ha litt glede av ;) 

Anonymkode: f41a3...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det selv, sender brukte truser..eller, gnir dem mot utstyret å sender. Skulle vært gøy å sett trynet til kjøper når jeg forteller at jeg er mann å det er ballesvetten min dem sniffer.

Anonymkode: 6a5f1...652

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastisk! Hvor mye tjener du på det? Per truse, altså. TS

Anonymkode: f41a3...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper truser til 50-60 kr på lindex og selger hver truse for 500. Legger da også ved bilder av noen andre som det finnes flust av på nettet. 

Anonymkode: 6a5f1...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har fra november til nå solgt rundt 90 truser. Passivt, både i Norge og utland. Langt fra noen heltidsjobb :P Kunne nok lett fått tredoblet antallet om jeg ville. 500 pr truse-60 for truse og 40 kr porto på det verste utgjør 400kr pr truse. 

36.000 det.

Anonymkode: 6a5f1...652

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper truser til 50-60 kr på lindex og selger hver truse for 500. Legger da også ved bilder av noen andre som det finnes flust av på nettet. 

Anonymkode: 6a5f1...652

Er dette på finn.no eller på ebay? Hvordan er det med betaling osv? Postoppkrav dersom det er innlands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktsider for min del og chatter. Betaler via Paypal og tar ut pengene via Prepaid visa og mastercard noe som gjør det litt vanskeligere å spore. 

Anonymkode: 6a5f1...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her er jo genialt. så fremst man har en normal flora. kjedelig å sniffe på noe som minner om ostepop. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Alja skrev:

dette her er jo genialt. så fremst man har en normal flora. kjedelig å sniffe på noe som minner om ostepop. 

Vel som mann er floraen min perfekt virker det som. Ingen som har klaget iallefall.

Anonymkode: 6a5f1...652

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vel som mann er floraen min perfekt virker det som. Ingen som har klaget iallefall.

Anonymkode: 6a5f1...652

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan selge brukte sko og sokker også, det har jeg veldig lyst til. Vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i alle dager henvender man seg for å begynne å selge slikt? det kan jo ikke være bare bare å opprette en salgsannonse på finn liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Alja skrev:

hvor i alle dager henvender man seg for å begynne å selge slikt? det kan jo ikke være bare bare å opprette en salgsannonse på finn liksom. 

Ja, dette lurer jeg også på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får ikke selge på finn. De blir ikke godkjent pga seksuellt innhold eller noe slikt. Ikke spør hvordan jeg vet det :P

Anonymkode: c41d1...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
3 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Du kan gjøre det på nakenprat ;) Jeg selger der mens ei venninne "brukes" som å bekrefte at det er hennes. Haha. Bruker team viewer ;)

Er det dine truser du selger? :P 

(nei folkens jeg snakker ikke med meg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...