Gå til innhold

Chippendales til Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Interessant innlegg ang. mannlig stripping som anses for å være helt stuerent og godkjent underholdning.

Men kvinnelig stripping? Not so much.....

http://www.dagbladet.no/2016/02/05/kultur/debatt/meninger/kronikk/chippendales/43020726/

Anonymkode: 4bba5...141

Det er da bare de drøyeste sosiealfeministene som har noe problem med kvinnelig stripping som en del av samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiga ut sist. Likte ikke tanken på å bli kåt med masse mennesker rundt meg. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎02‎.‎2016 at 2.17, SardintrollReturns skrev:

Feiga ut sist. Likte ikke tanken på å bli kåt med masse mennesker rundt meg. :P

He he..... kan bli med deg neste gang jeg :laugh: Jeg kan prøve å skjerme deg litt så ingen ser noe. Men uansett; jeg tror de fleste som ser på showet blir litt kåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visp skrev:

Hadde aldri klart å bli kåt av Chippendales.

Showene blir kanskje litt kunstige og tilgjort, jeg vet ikke. Kanskje det er mest "barnerumper" som er med der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Hottrio skrev:

Showene blir kanskje litt kunstige og tilgjort, jeg vet ikke. Kanskje det er mest "barnerumper" som er med der også?

Sånne ting er det mest umandige jeg kan tenke meg. Jeg var sånn for 20 år siden også så har ikke noe med alder å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visp skrev:

Sånne ting er det mest umandige jeg kan tenke meg. Jeg var sånn for 20 år siden også så har ikke noe med alder å gjøre.

Jeg skjønner det godt! Mannfolk som står og vrikker på rumpa og danser.... he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hottrio skrev:

Jeg skjønner det godt! Mannfolk som står og vrikker på rumpa og danser.... he he....

Jeg rødmer bare jeg ser de hysteriske kvinnfolka som sitter og skriker over dette:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visp skrev:

Jeg rødmer bare jeg ser de hysteriske kvinnfolka som sitter og skriker over dette:)

Det hadde vært mye hottere med en brannmann eller en tømmerhogger tenker jeg? Ordentlig maskuline menn. Ja det er litt merkelig setting dette, slike strippeshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hottrio skrev:

Det hadde vært mye hottere med en brannmann eller en tømmerhogger tenker jeg? Ordentlig maskuline menn. Ja det er litt merkelig setting dette, slike strippeshow.

Jeg skjønner at det er sexy med damer som stripper men menn.... Nei, ikke for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, visp skrev:

Jeg skjønner at det er sexy med damer som stripper men menn.... Nei, ikke for meg iallefall.

Du synes den stripperollen blir for feminin for menn? Umandig. Mulig de sminker seg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hottrio skrev:

Du synes den stripperollen blir for feminin for menn? Umandig. Mulig de sminker seg også...

Ja, ikke for å tråkke på noen tær her men har aldri skjønt at heterofile kvinner tenner på dette. Jeg kan tenne på en partner som gjør det for tull men ikke fremmede menn som gjør et show ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hottrio skrev:

He he..... kan bli med deg neste gang jeg :laugh: Jeg kan prøve å skjerme deg litt så ingen ser noe. Men uansett; jeg tror de fleste som ser på showet blir litt kåte.

Hehe, takk for tilbudet. xD Mange blir det iallefall, men jeg kjenner flere jenter som kan se på et slikt show uten å bli mer kåte enn de ville ha blitt av å se på værmeldingen. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Hehe, takk for tilbudet. xD Mange blir det iallefall, men jeg kjenner flere jenter som kan se på et slikt show uten å bli mer kåte enn de ville ha blitt av å se på værmeldingen. :P

Ha ha!! Værmeldingen er da vel sexy??

Tipper det er en del gutter som kunne tenkt seg å se Chippendales også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, fingrer til den hver kveld. :P

Det er det nok sikkert, menn som liker menn vil nok ha stor glede av showet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5.2.2016 at 15.36, AnonymBruker skrev:

Interessant innlegg ang. mannlig stripping som anses for å være helt stuerent og godkjent underholdning.

Men kvinnelig stripping? Not so much.....

http://www.dagbladet.no/2016/02/05/kultur/debatt/meninger/kronikk/chippendales/43020726/

Anonymkode: 4bba5...141

Every fucking time så er det "menn" som må grine over det her. Hver eneste gang Chippendales er nevnt i Norge så er det den nøyaktig samme regla "Buhu, hvorfor kan ikke vi dra på stripping når det er stuerent for kvinner?" Kanskje likestillingen har gått litt vel langt?

Kvinner drar ut for å se dette fordi det er show, koreografi, og fordi det er litt "ulovlig". Jeg kjenner ikke til en eneste en som faktisk har blitt kåt av å se dem. Så mye skriking og hoiing det er på de showene så er det nok kun moro. Det er også forskjell på tenningsmønstre hos kvinner og menn. Tviler på at jenter sitter der med et sleskt smil og spør "how much" etter showet, eller at jenter sitter alene i et mørkt hjørne og kun ser på fordi det tilfredstiller behov og noe man kan onanere til når man kommer hjem. Ikke minst så er dette frivillig fra alle de mennene som opptrer. Det er show. 

Snart begynner vel menn å få angst om de ser en blottende kvinne på et gatehjørne en mørk kveld, fordi, det skal jo være så forbaska likestilling over alting. Menn er heldige på noen måter, kvinner er heldige på andre måter. Sånn er det bare.
For saks skyld så ville jeg aldri ha nektet mannen om å dra på strippeklubb.

Anonymkode: da090...bf0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, visp skrev:

Sånne ting er det mest umandige jeg kan tenke meg. Jeg var sånn for 20 år siden også så har ikke noe med alder å gjøre.

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Every fucking time så er det "menn" som må grine over det her. Hver eneste gang Chippendales er nevnt i Norge så er det den nøyaktig samme regla "Buhu, hvorfor kan ikke vi dra på stripping når det er stuerent for kvinner?" Kanskje likestillingen har gått litt vel langt?

Kvinner drar ut for å se dette fordi det er show, koreografi, og fordi det er litt "ulovlig". Jeg kjenner ikke til en eneste en som faktisk har blitt kåt av å se dem. Så mye skriking og hoiing det er på de showene så er det nok kun moro. Det er også forskjell på tenningsmønstre hos kvinner og menn. Tviler på at jenter sitter der med et sleskt smil og spør "how much" etter showet, eller at jenter sitter alene i et mørkt hjørne og kun ser på fordi det tilfredstiller behov og noe man kan onanere til når man kommer hjem. Ikke minst så er dette frivillig fra alle de mennene som opptrer. Det er show. 

Snart begynner vel menn å få angst om de ser en blottende kvinne på et gatehjørne en mørk kveld, fordi, det skal jo være så forbaska likestilling over alting. Menn er heldige på noen måter, kvinner er heldige på andre måter. Sånn er det bare.
For saks skyld så ville jeg aldri ha nektet mannen om å dra på strippeklubb.

Anonymkode: da090...bf0

Ja, det er jo fine hersketeknikker å anklage debattmostanderen for å "grine" over det, men det er ganske lett gjennomsiktig. Ville ordlagt meg på en annen måte om jeg hadde hatt lyst til å bli tatt seriøst neste gang :)

Nei, jeg griner ikke over dette. Likevel er det mange som med rette hevder og argumenterer for at det er noe dobbeltmoralsk over dette. Jeg tror ikke menn tradisjonelt har blitt utsatt for all den samme problematikken som kvinnelige strippere (som f. eks. ofre for trafficking eller vold på jobb), men menn har da blitt utsatt for noe av det samme likevel. Jeg kjøper ikke at kvinner ikke kan like en naken mannekropp like mye som en mann kan like en kvinnekropp. At kvinner ikke er visuelle er en sannhet med modifikasjoner, og ser du til feministisk teori så vil du se argumenter som går ut på at dette er en myte på grunn av at kvinnelig seksualitet tidligere var tabu. Det var rett og slett liten anledning til å uttrykke noen form for visuell tilfredsstillelse offentlig. Om du leser intervjuer med noen mannlige strippere, så vil du også se at noen kvinner går langt i sin "interaksjon" med stripperen for å si det sånn. 

For det andre så er aksepten for mannlig stripping med på å bygge opp under kroppshysteriet for menn. Det er en bekreftelse på at en superveltrent kropp er den eneste aksepterte kroppen for menn, i mangel av mannlige "plus size" modeller og lignende.

 

Anonymkode: 88e94...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...