Gå til innhold

min nevø/ lillebor er dø


devilangel

Anbefalte innlegg

Min nevø er dø, men for meg var han som en lillebror, vi vokste opp i lag, det er kun 13 år mellom oss. Han var der alltid, masse glede og latter  men og hvor han kunne irritere av og til slik lillebrødre gjør. var å så han i kisten igår var ikke han, men godt å se han allikavel for fikk jeg en bekreftelse på at et virkelig var sant.. du er ikke her lengre med oss, fikk hold din kalde hånd for en siste gang, gitt ditt kalde kinn en site klem, strøket deg over håret for siste gang, kysset din panne for siste gang... bare ville at du skulle åpne øynene dine for en siste gang, høre deg si noe for siste gang men det skjedde ikke.... du lå der alen i kisten så alene.. men vi var med deg der, vi sto bare ønsket det var en forferdig drøm, men det var sannhete, men jeg vet du var med oss der... du fanget opp våre tårer og bar dem med deg, som ent evig minne om vår kjærlighet til deg... vårt savn...   evig gla i deg, savner deg... masse gla ideg  min kjære lillebror.. takk for at valgte å komme inn mitt liv  <3     

rose1.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...