Gå til innhold

Fant en sang til alle frekke KG-brukere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om det blir noen bedring vet jeg ikke, siden altfor mange brukere her mangler folkeskikk og ikke klarer la være å slenge dritt. Men vi prøver! 

 

 

 

Anonymkode: a0593...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev:

Så godt at du kommer til å gifte deg med barna til KG-brukerne likevel. 

Hæ, det skjønte jeg ikke.. er du full? 

Anonymkode: a0593...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, det skjønte jeg ikke.. er du full? 

Anonymkode: a0593...2c2

Jeg hørte på sangen du viste. I filmen er det faren til dama som er frekk, men han gifter seg med henne likevel, og du synes KG-brukerne er frekke ikke sant? Men du gifter deg jo med barna dems likevel. 

Jeg er ikke full, men takk som bryr deg. Er du tilfeldigvis full? Ellers har jeg ikke spist middag i dag, men det går bra. Har hatt en relativt god dag likevel, nå skal jeg øve litt musikk. Gleder meg til å legge meg, vurderer å bytte på senga, selv om det ikke er så lenge siden jeg gjorde det. Det blir så deilig å legge seg da. Synes ikke du også? Jeg må forresten også henge opp noe klær, og egentlig sette på en til vaskemaskin med klær, men jeg har ikke lyst egentlig. Hva synes du om husarbeid da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke HI. :klo:

Kan du forklare hva du egentlig mener med tråden, ts?

Anonymkode: 314d7...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto ikke HI. :klo:

Kan du forklare hva du egentlig mener med tråden, ts?

Anonymkode: 314d7...5a4

Greia er at det er så mange som er frekke her på KG. Veldig ufine. Derfor tenkte jeg denne sangen kunne få folk på bedre tanker :) Han synger jo "why you gotta be so rude, don't you know I'm human too?"

Kan ikke folk tenke litt før de poster stygge svar på forumet? 

Anonymkode: a0593...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg hørte på sangen du viste. I filmen er det faren til dama som er frekk, men han gifter seg med henne likevel, og du synes KG-brukerne er frekke ikke sant? Men du gifter deg jo med barna dems likevel. 

Jeg er ikke full, men takk som bryr deg. Er du tilfeldigvis full? Ellers har jeg ikke spist middag i dag, men det går bra. Har hatt en relativt god dag likevel, nå skal jeg øve litt musikk. Gleder meg til å legge meg, vurderer å bytte på senga, selv om det ikke er så lenge siden jeg gjorde det. Det blir så deilig å legge seg da. Synes ikke du også? Jeg må forresten også henge opp noe klær, og egentlig sette på en til vaskemaskin med klær, men jeg har ikke lyst egentlig. Hva synes du om husarbeid da? 

Åååh. Jeg tenkte mest på refrenget jeg da! Det er jo relevant her. I dag har jeg veldig mye luft i magen, drakk en power smoothie så kommer kanskje av den.. 

Anonymkode: a0593...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, det skjønte jeg ikke.. er du full? 

Anonymkode: a0593...2c2

Oppretter tråd for å oppfordre andre til å slutte å slenge dritt, ender selv opp med slenge dritt i den samme tråden. Godt jobbet TS! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MinnisMus skrev:

Oppretter tråd for å oppfordre andre til å slutte å slenge dritt, ender selv opp med slenge dritt i den samme tråden. Godt jobbet TS! :)

Jeg har da ikke slengt dritt? Hva mener du? Kan du utdype? 

Anonymkode: a0593...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
7 minutter siden, MinnisMus skrev:

Oppretter tråd for å oppfordre andre til å slutte å slenge dritt, ender selv opp med slenge dritt i den samme tråden. Godt jobbet TS! :)

Jeg tenkte det samme. "Hey, anklager du meg for å være full!? WTF!?", men så innså jeg at TS er skjør, og selvsagt mente det i beste mening! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da ikke slengt dritt? Hva mener du? Kan du utdype? 

Anonymkode: a0593...2c2

Nå har jeg allerede gitt deg den oppmerksomheten du så sårt trengte ved å i det hele tatt svare på trollingen din, og nå spør du etter mer? Ser jeg ut som farsfiguren du aldri hadde under oppveksten kanskje?

Det her blir det siste innlegget du får av meg i dag, hvis du vil ha mer må du begynne å betale meg for mine ytelser. Jeg er ikke kravstor, en hundrings per innlegg kanskje, pluss en liten bonus hver gang jeg "bumper" en av trådene dine som det ikke lenger er aktivitet i. Deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MinnisMus skrev:

Nå har jeg allerede gitt deg den oppmerksomheten du så sårt trengte ved å i det hele tatt svare på trollingen din, og nå spør du etter mer? Ser jeg ut som farsfiguren du aldri hadde under oppveksten kanskje?

Det her blir det siste innlegget du får av meg i dag, hvis du vil ha mer må du begynne å betale meg for mine ytelser. Jeg er ikke kravstor, en hundrings per innlegg kanskje, pluss en liten bonus hver gang jeg "bumper" en av trådene dine som det ikke lenger er aktivitet i. Deal?

Hæ? Jeg skjønner ikke hva du mener. 

Anonymkode: a0593...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg tenkte det samme. "Hey, anklager du meg for å være full!? WTF!?", men så innså jeg at TS er skjør, og selvsagt mente det i beste mening! :hjerte: 

Hva mener du?

Anonymkode: a0593...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: a0593...2c2

Jeg tror hun mener noe sånt. Noe virkelig frekt som du lovet i overskriften. Jeg ble også veldig skuffet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aye skrev:

Ja nå er det på tide dere frekke kg brukere lærer folkeskikk!

;)

Anonymkode: 314d7...5a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg tenkte det samme. "Hey, anklager du meg for å være full!? WTF!?", men så innså jeg at TS er skjør, og selvsagt mente det i beste mening! :hjerte: 

 

17 timer siden, MinnisMus skrev:

Nå har jeg allerede gitt deg den oppmerksomheten du så sårt trengte ved å i det hele tatt svare på trollingen din, og nå spør du etter mer? Ser jeg ut som farsfiguren du aldri hadde under oppveksten kanskje?

Det her blir det siste innlegget du får av meg i dag, hvis du vil ha mer må du begynne å betale meg for mine ytelser. Jeg er ikke kravstor, en hundrings per innlegg kanskje, pluss en liten bonus hver gang jeg "bumper" en av trådene dine som det ikke lenger er aktivitet i. Deal?

 

Ja, for dere er jo så mye bedre, som faktisk driver å mobber og latterliggjør TS. Selvinnsikt er en fin bil. 

Anonymkode: 179c5...289

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Ja, for dere er jo så mye bedre, som faktisk driver å mobber og latterliggjør TS. Selvinnsikt er en fin bil. 

Anonymkode: 179c5...289

... Nå skjønner jeg virkelig ikke hva du mener. Jeg har ikke MOBBET og ikke latterliggjort TS, og jeg er faktisk overrasket over hvordan du i det hele tatt kan si noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Rainstorm skrev:

... Nå skjønner jeg virkelig ikke hva du mener. Jeg har ikke MOBBET og ikke latterliggjort TS, og jeg er faktisk overrasket over hvordan du i det hele tatt kan si noe sånt.

Du skjønner ingenting? Tror du noen liker å bli kalt for "skjør", samtidig som du slenger på at TS mente det i beste mening, med et hjerte bak. Nedlatende oppførsel av dere begge, og jeg kan ikke forstå at dere ikke ser det selv.

Anonymkode: 179c5...289

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...