Gå til innhold

Dere som har forlovelses- eller giftering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en diamantring med fem stener i "klør". Før tok jeg den så og si aldri av, men etter ca 1 år mistet jeg en av stenene. Reklamerte og fikk ny sten kostnadsfritt, men fikk streng beskjed om at ringer med stener på egentlig kun er til pynt. De skulle av under soving, dusj, håndvask, matlaging, trening, husarbeid... Etc. Hun anbefalte meg og ha som en fast greie å ta av ringen når jeg kommer hjem og på igjen når jeg går ut av huset (med mindre jeg skal noe av det nevnt over). 

Synes det tok litt av... Men, det har ført til at jeg er flinkere til å ta den av ved dusjing, soving og "husjobbing". Forhåpentligvis varer den lenger enn ett år da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har glatt gullring, tar den av når jeg dusjer, baker og er på jobb.

Anonymkode: 2db67...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med diamantbeviset lå det en lapp fra gullsmeden om at diamantringer ikke burde brukes ved hardt arbeid, husarbeid, dusjing (pga stenen kan falmes av kjemikalier i såper), mm. Men sånn er det jo med alle ting, at det følger med advarsler og forsiktighetsregler. 

Selv velger jeg å ta av meg ringen akkurat når jeg dusjer, slik at jeg blir helt ren, samt for å skåne ringen. Tar den også av hvis jeg skal lage mat med hendene. Ellers har jeg den på hele tiden. Er livredd for å miste den. Vil helst ha den på hele tiden. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det jo bare å vaske diamantringen med zalo og oppvaskbørste for å få den ren, i følge instruksene som kom med min ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...