Gå til innhold

Dere som har forlovelses- eller giftering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg tok den motvillig av meg en gang jeg var på selvforsvarskurs. Det var fordi kursholderen mente det ville føles bedre for hånda mi å slå uten at den var på. Ellers hadde jeg det nok også som et smykke rundt halsen da jeg var gravid pga ødemer. Utenom dette har jeg bare gjort det for å sjekke at den faktisk ikke sitter helt fast. Kom på nå at jeg selvsagt har hatt den av meg når jeg har blitt operert ved ulike anledninger også.

 

Min mor tar av sin når hun skal bake/lage en del middager. Det gjør ikke jeg, selv om man kanskje burde det.

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar den aldri av. Trodde folk her var klar over at tar du av giftering i hytt og pine så øker det sjansen for at ekteskapet ikke holder. Det bringer faktisk ulykke. 

Anonymkode: ce9c1...0c8

:fnise: Yeah, right. :fnise:

Anonymkode: 07b52...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ring med sten. Tar den av når jeg trener, dusjer og sover. 

Anonymkode: 9ea2f...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar den av hvis jeg skal bade/svømme. Og hvis jeg skal kline med hendene i mat som ved baking o.l. Ellers aldri. Mannen min må ta av sin i jobbsammenheng. Ringene er glatte, uten sten. 

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folovelsesring med stein. Tar den av når jeg blir møkkete på hendene av en eller annen grunn. Har den på når jeg trener, og i dusjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en glatt gullring. Tar den aldri av, men flytter på den ved håndvask/spriting. Innbiller meg at jeg får vasket hendene ordentlig da, men ikke sikkert det stemmer.  :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har helt glatt ring, men tar den av ganske ofte. Når jeg baker tar jeg den alltid av, og når jeg ellers bruker begge hendene i matlaging. Når jeg vasker opp og tar lange dusjer tar jeg den av for å ikke bli så våt under ringen, for det tørker så sent og blir lettere gnagsår. Når jeg er på lange sykkelturer og skiturer tar jeg den av for å unngå gnagsår. Når jeg renser ansiktet tar jeg den av for å ikke slå meg selv i øyet med den (det har hendt flere ganger, og er vondt). Når jeg bader tar jeg den av fordi den lett sklir av når fingeren blir våt og kald. Når jeg er ute på tur i skog eller fjell tar jeg den av for å ikke miste den, og for p ikke skade ring eller finger. Når jeg jobber i hagen tar jeg den av for å ikke få så mye jord under ringen eller skrape den opp.

Når jeg sover kan jeg derimot helt fint ha ringen på, i motsetning til min mor som å ta den av for å ikke få blodige gnagsår. Fingrene jeg har arvet passer nok ikke så godt til å bruke ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forlovelsesring med perle og steiner, tar den av når jeg sover og dusjer, og evt hvis jeg holder på med noe klin (f.eks. baking). Ellers er den på hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Har veldig stor stein på min forlovelsesring så går ikke med den hele tiden. Tror det kommer både anpå person og hvordan ring man har. Har man masse hunder og barn er det jo mer upraktisk i enkelte situasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6 février 2016 at 18.58, Sølvrosen skrev:

Jeg har helt glatt ring,  Når jeg renser ansiktet tar jeg den av for å ikke slå meg selv i øyet med den (det har hendt flere ganger, og er vondt).

Øh... hvordan? Jeg har ikke det problemet med en ring med sten en gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FriCol skrev:

Har forlovelsesring med perle og steiner, tar den av når jeg sover og dusjer, og evt hvis jeg holder på med noe klin (f.eks. baking). Ellers er den på hele tiden :)

Nå ble jeg nysgjerrig. Kan du poste et bilde av den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ring med mange diamanter og tar den bare av hvis jeg skal bake eller lage mat som er klissete.

Hvorfor tar dere den av når dere skal sove eller dusje?:)

Anonymkode: 334b0...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sheherasade skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig. Kan du poste et bilde av den? :)

Litt uklart, men sånn ser den nå ut :) Det er en arvering og den mangler tre diamanter som vi aldri har fått somlet oss til å sette inn, men det haster jo ikke heller... :rolleyes:

20140904_220938.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor tar dere den av når dere skal sove eller dusje?:)

Anonymkode: 334b0...14e

Jeg tar den av når jeg dusjer, for opplever at håret setter seg fast mellom diamantene.  Men tar den ikke av når jeg sover.  Da hadde jeg bare glemt å ta den på igjen.

Nydelig ring FriCol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, FriCol skrev:

Litt uklart, men sånn ser den nå ut :) Det er en arvering og den mangler tre diamanter som vi aldri har fått somlet oss til å sette inn, men det haster jo ikke heller... :rolleyes:

[bilde]

Oiiiii, sånn vil jeg også ha. Kjempefin. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sheherasade skrev:

Øh... hvordan? Jeg har ikke det problemet med en ring med sten en gang. :fnise:

Det lurer jeg også på. Alt jeg vet er at jeg har gjort det flere ganger og at det gjør veldig vondt:vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar av meg ringen når jeg lager mat, noen ganger når jeg dusjer, når jeg trener styrke/sykler. Ellers har jeg den som regel alltid på. Føles veldig rart å ikke ha den der, får litt minipanikk hver gang jeg oppdager at den ikke er på. Har en diamantring med en stor hovedsten og to mindre på siden, og 12 stener på båndet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FriCol skrev:

Litt uklart, men sånn ser den nå ut :) Det er en arvering og den mangler tre diamanter som vi aldri har fått somlet oss til å sette inn, men det haster jo ikke heller... :rolleyes:

20140904_220938.jpg

Ååååh, den var nydelig! Veldig spesiell! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...