Gå til innhold

Teoriboken til mopedbil


CMHuser

Anbefalte innlegg

Skal straks begynne med opplæring for å kjøre mopedbil, men jeg finner ikke teoriboken til denne samme hvor mye jeg googler det! Noen som vet om ei side som selger denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg vet at dette er OT, men jeg må bare spørre. Hvor mye koster det å ta en slik "lapp"? Måtte faktisk google hva en mopedbil er for noe.
Er det virkelig verd å bruke penger på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka er vel den samme som for klasse B førerkort? Søk på sidene til et bibliotek. 

6 minutter siden, -Jiinxs- skrev:

Ja jeg vet at dette er OT, men jeg må bare spørre. Hvor mye koster det å ta en slik "lapp"? Måtte faktisk google hva en mopedbil er for noe.
Er det virkelig verd å bruke penger på det?

Da jeg tok førerkort, sa min lærer at mopedbillappen var å kaste penger ut vinduet. Entenhadde man mopedlappen, eller så tok man førerkort klasse B. Opplæringen på mopedbillappen er i all hovedsak den samme som klasse B. Så med mindre man har en funksjonshemming som nødvendiggjør mopedbilkjøring så ser ikke jeg hvorfor man ikke satser på klasse B. (Der er og begrensninger for hvor en mopedbil har lov å kjøre.)

Anonymkode: e0fa2...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Boka er vel den samme som for klasse B førerkort? Søk på sidene til et bibliotek. 

Da jeg tok førerkort, sa min lærer at mopedbillappen var å kaste penger ut vinduet. Entenhadde man mopedlappen, eller så tok man førerkort klasse B. Opplæringen på mopedbillappen er i all hovedsak den samme som klasse B. Så med mindre man har en funksjonshemming som nødvendiggjør mopedbilkjøring så ser ikke jeg hvorfor man ikke satser på klasse B. (Der er og begrensninger for hvor en mopedbil har lov å kjøre.)

Anonymkode: e0fa2...2dd

Det er nettopp det jeg har :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...